پیام‌های دریافتی در دهم آبان؛

از افزایش قیمت خودروی کوئیک تا گلایه سربازان از حقوق پایین

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۰ آبان، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دهم آبان، در ادامه قابل مشاهده است.

 


قابل توجه مسئول آب شرب شهرستان رشت که من از ایشان به‌عنوان رئیس استان گیلان گه از بنده و امثال من حقوق می‌گیره (بیت‌المال) آیا تا امروز که تاریخ ۹آبان ماه روز جمعه سال ۱۳۹۹ هست یک بار حتی به سرکشی و نظارت به آب مصرفی که
ما استفاده می‌کنیم کردید.



بنده سرباز هستم و متأهل و حقوقی که به سرباز متأهل میدن ۶۰۰ هزار تومان که هزینه رفت و آمد من در ماه تا پادگان بیشتر از این‌ها میشه؛ و الان تو این شرایط کرونایی تهران همه مراکز دولتی دورکاری می‌کنند به جز سربازها. تو پادگان ما حداقل تا حالا چندین سرباز به کرونا مبتلا شدن ازتان خواهش می‌کنم پیگیر حقوق سرباز‌ها باشید و همچنین پیگیر این باشید که کسایی که تو بحران کرونا میرن سربازی حداقل کسری خدمت بهشون تعلق بگیره. واقعاً ما چه گناهی کردیم که باید تو این بحران اقتصادی و بحران کرونا جون خودمان و خانوادمون و به خطر بندازیم و زندگی‌مان به خطر بیفته. بعد میگن چرا جوان‌ها ازدواج نمی‌کنند. خواهش می‌کنم ازتان پیگیری کنین این حرف فقط من نیست حرف هزاران سرباز و خانوادشونه.


 

یه خانواده که سرایدار هستند و چهار سال هست که دارن کار می‌کنند و زندگی‌شان رو توی این شرایط سخت پیش می‌برند
به خاطر حق‌وحقوق و بیمه به اداره کار شکایت کردن که اهالی ساختمان ۱۵ روزه گاز اتاق سرایداری رو قطع کردن و این بندگان خدا بدون آبگرم و بخاری و گاز جهت تهیه غذاشون دارن به‌سختی زندگی می‌کنند و اهالی ساختمان حکم تخلیه هم گرفتن که بیرونشان کنن‌ای کاش میشد کاری واسشون کرد.


 

از امروز صبح بدون هیچ اطلاع قبلی بانک قوامین سیستم رو تعمیر می‌کند. مگه مردم روز جمعه پول لازم ندارن یا خرید نمی‌کنند. این چه وضعشه به هیچ چی نمیشه اعتماد کرد.


 

سلام وقت بخیر در خصوص افزایش ۴۰ درصدی خودرو توسط شرکت سایپا و ایران‌خودرو گزارش تهیه کنید داره در حق تعدای افراد اجهاف میشه حواله دارانی که یک سال به امید افزایش ساله می‌خوره ثبت‌نام کردن، ولی حال هر سه ماه افزایش دادن که این افزایش از پارسال تا الان ۷۰ درصد شده است.


 

سلام وقت شما بخیر من دبیری ۳۰ ساله هستم. تو رو به خدا یک محبتی کنید و پیامی را درج کنید در ارتباط با اینکه ما حواله داران اردیبهشت۴۰۰ اگر با این وضعیت افزایش سه ماهه خودرو پیش بریم قیمت خودرو در بهار ۴۰۰ به شدت در کارخانه بالا خواهد رفت و تکمیل وجه برای ما که یک سال پول در اختیار خودروساز بدون سود مشارکت قرار داده‌ایم غیرممکن خواهد شد، اما در فروش فوق‌العاده شخص خودروی ۱۰۰ تومانی خریده و۳۰۰ میلیون فروخته و ما پیش‌فروش‌ها به این شکل تحت ظلم ایران‌خودرو هستیم و این افزایش سه ماهه واقعاً ما حواله دار‌ها را نگران کرده متشکریم از لطف شما من یک دبیر ساده هستم با حقوق نزدیک به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان. به خدا قسم تمام استرس من غیرممکن شدن تکمیل وجه پژو پارس موعد تحویل اردیبهشت ۴۰۰ است.



سلام من یک حواله کوییک با هزار بدبختی و قرض بهمن پارسال برای هفته چهارم آذر امسال نوشتم حالا یک دفعه سایپا بعد از ۳ بار افزایش ناجوانمردانه این دفعه ۴۰ درصد گران کرده تو را به خدا گزارش تهیه کنید.


 

سلام. دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سمیرم که سالانه میزبان دانشجویان از شهر‌های اطراف و حتی استان‌های همجوار هست به دست فراموشی مسئولین محترم سپرده شده. به طوری که از ابتدای احداث این ساختمان، ورودی و خروجی نامناسبی داشته و با توجه به روکش هرساله آسفالت در فاصله ۵ کیلومتری محور سمیرم و یاسوج متأسفانه آسفالت این چند متر گویا هزینه هنگفتی برای اداره راه داشته، این موضوع ضمن خرابی خودرو‌ها همچنین سبب نارضایتی کادر زحمتکش دانشگاه آزاد و دانشجویان گردیده؛ لذا از مسئولین محترم شهرستان خواستارم قبل از شروع بارندگی‌های فصلی نسبت به ترمیم و زیرسازی و روکش آسفالت اقدام نمایند. محمدجواد پایدار.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار