اگر ترامپ شکست بخورد، به کجا می‌رود؟

با پیشتازی نامزد دموکرات انتخابات آمریکا و وعده رئیس‌جمهور این کشور برای ترک کشورش در صورت باخت در انتخابات، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی به مقاصد احتمالی او پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی با عنوان «اگر ترامپ شکست بخورد، کجا می‌رود؟», آمده است: حدود دو هفته پیش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، آشکارا احتمال خارج شدن از آمریکا را در صورت شکست در انتخابات در مقابل رقیب دموکرات خود یعنی جو بایدن را مطرح کرد.

او هنگام سخنرانی در یک تجمع انتخاباتی در ایالت جورجیا گفت: «آیا می‌توانید تصور کنید که من شکست بخورم؟ من احساس خوبی ندارم. شاید من مجبور باشم کشور را ترک کنم. نمی‌دانم.»

در پیچ و تاب سرنوشت، این ایالت جورجیا است که اکنون می‌تواند سبب قطعی شدن پیروزی آقای بایدن در انتخابات شود. نامزد دموکرات‌ها در شمارش در این ایالت پیشتاز است و تنها باید پیشتازی خود را در ایالت‌های نوادا و آریزونا حفظ کند تا بتواند خودش را به کاخ سفید برساند.

باید دید آیا آقای ترامپ واقعا شکست خواهد خورد یا خیر، و مطمئنا او بدون جنگ، صحنه را ترک نخواهد کرد. اما اگر او بخواهد وعده خود را عملی کند و به یک کشور جدید نقل مکان کند، رئیس جمهور سابق آمریکا چگونه می‌تواند بار دیگر فعالیت هایش را آغاز کند؟ در اینجا نگاهی به گزینه‌ها می‌اندازیم، البته در صورتی که او برای انتقال خود به کمک نیاز داشته باشد.

-اسکاتلند: اگر ترامپ بخواهد سریعا به یک کشور دیگر نقل مکان کند، ممکن است با اقامت در کشور اسکاتلند احساس راحتی کند، جایی که او در آن دست کم دو استراحتگاه گلف دارد که طی چهار سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار پوند از دولتش گرفته است.

سهم او از وزارت دفاع آمریکا نشأت می‌گیرد که حداقل ۱۸۴ هزار دلار (۱۴۲ هزار پوند) برای اتاق‌هایی در «ترن بری» برای اقامت پرسنل نظامی که در نزدیکی فرودگاه گلاسگو پرستویک قرار دارد، هزینه کرد.

آقای ترامپ که مادرش به نام مری ترامپ اصالتا اهل اسکاتلند بود، به منظور احداث استراحتگاه بین‌المللی خود در خط ساحلی ابردین شایر با مخالفت روبرو شد. برنامه‌های توسعه در این منطقه در ابتدا رد شده بود، قبل از اینکه تحقیق از سوی حزب ملی اسکاتلند منجر به تصویب آن در سال ۲۰۰۸ شود.

-کانادا: اگرچه رئیس جمهور آمریکا و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، به عنوان رهبران دو تن از نزدیکترین رهبران جهان رابطه پر تنشی داشته اند، کانادا ممکن است گزینه بدی برای آقای ترامپ نباشد، زیرا این کشور در سراسر جهان به سبب گرمی و استقبال از مهاجران شناخته شده و مشهور است.

با این حال، اگر آقای ترامپ تصمیم بگیرد که به سوی شمال حرکت کند، او ممکن است از سوی میلیون‌ها نفری مورد تمسخر قرار گیرد که در سال ۲۰۱۶، برای مشاوره در مورد چگونگی ترک آمریکا در پی انتخاب او به عنوان رئیس جمهور آمریکا به گوگل هجوم برده بودند.

کانادا از مزایای بسیاری به عنوان یک مقصد برخوردار است. کانادا کشوری ثروتمند با سطح تحصیلات و اشتغال بالاست و همچنین مناظر خیره‌کننده‌ای دارد. با این حال، اگر آقای ترامپ می‌خواهد شهروند کانادا شود، مجبور است دست کم به مدت چهار سال اقامت دائم در این کشور اظهارنامه مالیاتی‌اش را ارائه دهد؛ کاری که ما می‌دانیم رئیس جمهور علاقه‌ای به انجام آن ندارد.

-روسیه: روابط دوستانه آقای ترامپ با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ،کاملا شناخته شده است. همچنین کاملا واضح است که روسیه در مجموع حامی اوست. از این گذشته، آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که این کشور سعی کرده است در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا مداخله کند تا رقابت را به نفع آقای ترامپ سوق دهد.

مفسران سیاسی روابط رئیس جمهور با آقای پوتین را همراه با احترام توصیف کرده اند. روزنامه نیویورک تایمز پس از آنکه آقای ترامپ از انتقاد از مسمومیت آشکار الکسی ناوالنی خودداری کرد، در گزارشی نوشت که «به نظر می‌رسد، پوتین رئیس جمهور آمریکا را با خود دارد».

چه راهی غیر از رفتن به مسکو و صرف وقت بیشتر با رهبری که آقای ترامپ از سال ۲۰۰۷ -زمانی که آقای پوتین به عنوان «مرد سال» از سوی مجله تایم انتخاب شد- او را تحسین کرده است، می‌تواند سبب تقویت این روابط شود.

-چین: نکته درخور توجهی در ارتباط با این موضوع وجود دارد که آقای ترامپ سرانجام می‌تواند ابرقدرت رو به رشد آسیایی را که در طول دوره ریاست جمهوری اش با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، در آغوش بکشد، کشوری که او در هفته‌های گذشته از آن به عنوان «بزرگترین دشمن» آمریکا یاد کرده است. همه شرایط در ارتباط با چین بد نبوده است. آقای ترامپ چندین بار زیرکی شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، را تحسین کرده است.

به نوشته نیویورک تایمز، سازمان ترامپ در حال حاضر یک حساب بانکی در چین دارد تا بتواند این انتقال را آسان‌تر کند و طبق گزارش‌ها، آقای ترامپ بیشتر از مالیات بر در آمدی که طی سال‌های اخیر در آمریکا پرداخت کرده است، در چین هزینه کرده است.

-کره شمالی: روابط رئیس جمهور ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی طی چهار سال گذشته آشفته بوده است و این در حالی است که آن‌ها از دشمن به دوست تبدیل شده اند.

این رابطه با توهین و تهدید‌های شرورانه در سال ۲۰۱۷ آغاز و سپس به برگزاری یک نشست تاریخی در سال ۲۰۱۸ تبدیل شد، جایی که در آن که رئیس جمهور آمریکا گفت «ما عاشق یکدیگر شدیم».

آقای کیم و آقای ترامپ چندین بار مذاکرات رو در رو انجام دادند و سال گذشته میلادی به روند خلع سلاح هسته‌ای نزدیک شدند، اما زمانی که آمریکا اعلام کرد تحریم‌های اعمال شده علیه این کشور را لغو نمی‌کند مگر آن که کره شمالی برنامه هسته‌ای خود را به طور کامل کنار بگذارد، این گفتگو‌ها متوقف شد. با این حال، امسال رهبر کره شمالی از رئیس جمهور ترامپ تبریک تولد دریافت کرد، که به عنوان تلاشی برای احیای این رابطه تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
از زباله دان آمده بودبه زباله دان هم برمیگردد ...
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۱۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
به زباله دان تاریخ و جهنم به وسیله چوبه دار به عنوان یک تروریست بین الملل.
Iran (Islamic Republic of)
شکوه
۱۰:۱۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
زباله دان تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ایران باید سریع با اعلام جرم علیه ترامپ بعنوان جنایتکار جنگی پیگیر دستگیری و محاکمه و اجرای عدالت یعنی اعدام او شود.
و این بیشتر از همه به نفع خود امریکاست
وگرنه دنیا و امریکا دیگر روی خوشی نخواهند دید.
چون هیچ کشوری بعد از این اجازه نمیدهد امریکای به این خطرناکی دوباره بر دنیا مسلط شود.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۱۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جوبایدن موذی دروغگوی آب زیر کاه بزن درروی تروریست پرور پایه گذار تحریمهای ظالمانه جهانی تبعیضگر بی عدالت هم نمی تواند کشور آمریکا را از جنگهای داخلی پی در پی نجات دهد کشور آمریکا رو به فروپاشی و تجزیه و انحطاط است و به سه کشور مستقل تقسیم خواهد شد کشور آمریکای نژادپرستان جمهوری خواهان فاشیستها کشور آمریکای دمکراتها و کشور آمریکای قانون مند حقوق بشرانه عدل و عدالت بدون تبعیضگری مومنین مستضعفین رنگین پوستان از هر نژادی که در آن فقر تهی دستی و محرومیت و فساد فحشا و بی بندباری دزدی و اراذلین اوباش اشرار و حق خوران و حق کشان مظلوم کشی و شکنجه گری بی عدالتی و تبعیضگری و باند بازی و حزب و جناه بازی درآن وجود نخواهند داشت و ثروت ملیشان به صورت صحیح مابینشان تقسیم خواهد شد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
پویان
۲۳:۳۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اگه شکست بخوره ، میره زیر خط فقر ، خخخخخ ، چه بامزه گفتم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
این عوضی قاتل حاج قاسم هست باید ترورش کنیم بره بدرک
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۲:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ترامپ به جهنم میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
قعر جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
جایی نمیره چهر سال دیگه رییس جمهور میشه هر چی بایدن رشته روپنبه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام به نظره من 500تای بز می خرم مثل خوده ترامپووو حرمزاده هست ذاتش ذات بز هست بره دنبالش اونم تو کوهای لامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
این عوضی حاج قاسم و به شهادت رسوند باید تقاصشو بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اگه شکست بخوره: خوب معلومه : صاف میره جهنم .
مردک نژادپرست تروریست .
مرگ بر ترامپ.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۳۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
یارو مولتی تیلیاردر هس..کشورش را ول کنه کجا بره.. بعد هم هر کجا بخواد بده رو سر قبولش میکنن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ممکن است به تهران بیاید
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۰۷:۰۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
حاالا زیاد ذوق زده نشو.به مغزت هم فشار نیار که کجا میره. بازی ادامه داره.
Iran (Islamic Republic of)
دلداده
۰۷:۰۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بنظرمن امن ترین جا برای ترامپ خان افغانستان هست شایدم همونجا بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
حیوان جایش تو ی طویله است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
به جهمم !
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۵:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
جواب سئوال بالا؛!! بجهنم؛زیراانتقام سردارقطعی است!!!.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۳:۵۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
توصیه میکنم ترامپ فعلا" برای مدتی کوتاه تو همان ایالات متحده آمریکا بماند تا انشاالله بیاری یزدان شرایط سفر و عزیمت ترامپ به جهنم رو فراهم کنیم بعدش هم نوبت مایک پمپیو می‌فرستیم پیش ترامپ جهنم تنها نباشد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چه دل خجسته ای دارید سربرج با این بیکاری صاحبخانه حرایه میخواد بره جهنم پولش،بیاد ایران وهرچه بلوکه کرده بعد بره جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بدبخت
۰۳:۰۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
میرودبه درک اسفل السافلین
مرتیکه دروغگوی جبارقاتل.
Iran (Islamic Republic of)
رضا 81
۰۳:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
تا کی مطلب چرت. آخه کی این رو نوشته. واقعا برای خودم متاسفم. هر گوری که رفت تو هم باش برو مطلب بنویس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بیاد شیراز بد نیسیت قول میدم که ریاست میدان تره بار شیراز را به اوبسپاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بیاد روی این فضا پیما بشینه بفرستمش کره ی ماه ک جاش امن باشه خنگ کال مغز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
دونالد ترامپ نفر اول در اقتصاد هوشش ۱۵۶ هست بعد میگی خنگ
Iran (Islamic Republic of)
سید علی مشهد
۰۲:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ایران هم جایی خوبیه ها بهش پیشهاد میدم یکم فکر کنه البته بگم بیایی اینجا مرگت حتمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
واقعا چ افکار احمقانه ای ترامپ هیچ جا نمیره تو امریکا میمونه حالا ی زر زده
Iran (Islamic Republic of)
سیدمیثم
۰۲:۴۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
زیر خاک هم بره انتقام سرداردلها را میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ااف۱۴
۰۲:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
دلتون خوشه ها میره پیش جرج بوش
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
باسلام ولی اگربایدن بخاهد برخلاف منافع ملی ایران کاری انجام بده ازترامپ موفق ترهست چون بایدن اولین کارش متحدکردن کشورهای اروپای برای واشیتن هست کاری ترامپ نتوانست بکند دوما دوموکراتها خیلی حمروزادتر هستنند توی تحریم کردن روی دست ندارنند برجام اشی دست پخت اوباما بود خداکند بایدن باایران کنار بیاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۲۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بیاد ملایر بره سر کوره اجرپزی دایی من کار کنه...انصافا برا چرخ کشی عالیه...دایی منم خداوکیلی به کارگر مزد خوب میده
United States of America
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
درست هست ترامپ قاتل سردار سلیمانی هست ولی جنایتهای تاریخی بوش کرده ترامپ خواب ندیده بوش الان کجاست چکارمیکند ترامپ هم مثله سیاستمداران دگه فرقش فقط وفقط دراین هست ترامپ وضع مالیش بی اندازه خوب هست ترامپ اصلا اهل سیاست وکیاست نبوده همش ۸سال توی دستگاه سیاست بوده ترامپ قبلش تجار موفق بین المللی بوده دوباره میره دنبال تجارتش ولی بایدن نزدیک ۵۰سال سیاستمدار امریکاست هنوز معلوم نیست سیاستش درقبابل وبرخورد باایران چطور باشه هنوزبرای قضاوت زود هست
Iran (Islamic Republic of)
رزاق
۰۲:۱۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
میادایران
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۰۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
آقا دعوا نکنین سر رفتن ترامپ به این کشور و اون کشور من جدی میگم‌ یه مزرعه دارم شمال کشور استان‌گیلان دقیقا کنار ساحل خوب یه مقدار غاز دارم حاظرم ترامپ بیاد غازهامو ببره بچرونه
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۰۲:۰۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بیاد ایران،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
معمولا گوساله ها میرن پیش گاو شیرده شیر بخورن اونم میره پیش گاوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ترامپ لباس دش داشه عربی بپوشه شیخ عرب بشود حاکم یکی از کشورک های کوچک عربی منطقه بشود شیخ ترامپ آل واشنگتن !!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بهترین گزینه واسش ایرانه. بهتره بیاد اینجا تا زودتر به زندگیه نکبت بارش خاتمه بده لااقل اون دنیا شمر ویزید تنها نمونن بیچاره ها خخخ
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۱:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بچه خوبی باشه قلعه حسن خان یه واحد اجاره میتونم گیر بیارم براش
Iran (Islamic Republic of)
امیرs
۰۱:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
به نظرمن ترامپ میره جایی که قبلأ به دنیا آمده
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۱:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بیاد ایران من قول میدم یارانه بنزینو بهش بدم به قول دولت محترم در رفاه کامل زندگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل
۰۱:۲۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
انشالا خون سردار عزیزمان در ب درش میکنه.....هنو زوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
با حمایتی که از اسرائیل کرده احتمال خیلی زیاد، زمینه چینی بوده واسه آینده نه چندان دورش
تازه هم مزه قدرت رو چشیده و لذتشو برده ........
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۱:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
به به ! دوباره ... آقای سایت مزدور اومی دوباره یه کم ما رو بخندونید؟ این سایت ایندیپندنت که تو ایران فیتلره، پس به تو چه و به ما چه که چی نوشته، باز پول گرفتی اینارو بذاری تو سایتت آقای مزدور، اینو بفهم وقتی یه سایتی فیلتر میشه شما هم حق نداری نه ازش اسم ببری نه چیزی ازش بذاری، مزدور خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
میات ابادان
Netherlands
نسیبه
۰۱:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خب معلومه عاقبت ترامپ خونخوار چیه ؟ کشته می شه نه به دست ایرانی ها هر چند تشنه ایم به خونش به خاطر ترور سردار سلیمانی و همراهانش ولی حیف دلاور مردامون که دست شون به خون نحس، نجس و کثیف و فاسد ترامپ آلوده بشه . اون مهره سوخته سیاست رفقاش هست حتمااا به دست اسرائیل که رفیق شفیقش بود با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن بریتانیا سابق و انگلستان فعلی روباه پیر کشته می شه حالا ببینید که راسته یا دروغ . اگه این پیش بینی درست از آب در نیومد هر چه دلتون خواست بگید . چون رسانه ها خیانت اسرائیل نتانیاهو اعلام کردن که به ترامپ خیانت کرد پس چطور بهش رحم می کنه . ۱۰۰ در ۱۰۰ کشته می شه .
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۱:۰۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
هر قبرستونی میخواد بره بره فقط بره که ایشالا امید به خدا ما انتقام خون حاج قاسمو ازش بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بره گم بشه هر زیر زمینی میخواه بره گمشو گمشو گمشو
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۰:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ترامپ فقط به درد جزیره برمودا میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
لطفا بزارید خودش تصمیم بگیره کجا بره،ترامپ با اون پول وثروتی که داره با اون برجهای که همه جا داره هرجا اراده کنه میره شما نگرانش نباشید فعلا چهار سال کاخ سفید بود و هرکاری که خواست کرد اسمش هم توی تاریخ ثبت شددیگه دغدغه ای نداره میره بقیه عمرشو کیف دنیا را میکنه وبی خیال همه چی میشه و کسی هم براش اهمیتی نداره ،من فکر می کنم همان آمریکا میمونه به هرحال وطنشه شاه که نبود فرار کنه .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بهترین جا برای ترامپ ایران است دوتا زمین یا خانه بخره و بعد مدتی چندین برابر بفروشه بدون زحمت ثروتش چند برابر میشه تازه مسئولینم که بهش علاقه دارن و با رانت و پارتی میتونه کلی مردم را بچاپه و راحت سرمایه اش چند برابر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا مرگ بر ترامپ تروریست ....
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۰:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
خدا کنه بیاد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
قطعا اون دنیا
پایان ترامپ حتمی ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
مری
۰۰:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
واااا کجا با این عجله جد در جد باهاش کار داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
ترامپ می رود به همان گورستانی که آمده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
برو جهنم حالتو ببر تو دیگه بزرگترین قاتل دنیایی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ایران هم گزینه بدی نیست همه چی در حد اعلا و رفاه فراوان و عدالت کامل و تمام دستگاهها در کمال رشد و تلاش و همه چی در جای خویش و فراوانی و سرزندگی در درجه بالا و عقلانیت و اخلاق سرشار و زندگی جاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
تورقوز آباد سفلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هالا که بیکار شده بیاد ایران دلارم ارزون کنه بتونه یه پراید قسطی یخره بره اینو کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ادیب
۲۳:۵۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ترامپ بیاد ایران بهترین گزینه هست برای ریاست جمهوری هم رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اون هم مثل محمد رضا شاه جایی نداره هیچ کس اونو به کشورش دعوت نمیکنه باعث دردسر میزبان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بره به درک خون سردارشهید دامنش روگرفته ان شاءالله.دیوانه وسرگردان کشورهای خائن عرب شدند باید دنبال سوراخ موش بگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دکه سیگار فروشی میزاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بیاد تو ایران مثل مردم ایران بدبختی بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ساره
۲۳:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بیا برو توی مجلس ما رو صندلی بشینه گناه داره
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بنظر من بیاد ایران خوبه چون بیشترین دشمنی رو با ایران داشت
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۲:۵۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هرکس بایار علی دوست علی درافتاد برافتاد. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
میلا
۲۲:۴۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
باید بره دیونه خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
صرف نظرازاختلافات عدیده ترامپ وایران باتوجه به خدمات ارزنده ای که درجهت سامان دهی به اقتصادامریکا انجام داده امربکاییها حق مشناسی نمودند هرچند که بهترین سرور ماایرانیان راشهیدنمود اماازواقعیت نبایدگذشت
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۲۲:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هرجابری بایدبایدتقاص خون حاج قاسم بده
مرگ
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ایران رو از قلم انداختی.توهم بااین تحلیلت!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
شاید بیاد ایران و در ورامین زمینی بخرد و کشاورزی کند !!!
Germany
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
خون سردار سلیمانی هنوز پاک نشده کجاه بره ما همه منتظریم خبر انتقام و از خبر ها بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۲۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یه تصویری در نظر بگیرید که ترامپ ته سطل آشغال هست،به نظر من جایگاه واقعی این فرد روانی اونجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
هرکجاکه بروی قاتلی دنبالتن باید بکشند قمارباز
Iran (Islamic Republic of)
علی استکبار ستیز
۲۲:۲۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بهترین جا براش عربستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
برواسراییل پیش دوست که جان ومالتو فداش میکردی قمارباز فاسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
درک
Iran (Islamic Republic of)
مهپی
۲۲:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بچه های همدان منتظرند ترامپ بیاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
س
۲۲:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بما چه کجا میره بنطر مم ما تا کی باید انتقام بگیریم دیگه خسته شدیم بخدا بدارین زندگیمومو بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ایران،ایران رو از قلم انداختین
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ
۲۲:۰۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
قسم به خون شهدا
ترامپ تو را می کشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ولی یک حسی بمن میگه ترامپ باید تاوان زجرکش کردن ایرانیها وب شهادت رساندن قاسم سلیمانی رابعدازشکست پس دهد وباید هرثانیه درکابوس این انتقام باشد هرکسی با ملت ایران دربیفتد ورمیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ایران دوست داره بیاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رستمی
۲۱:۱۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
ترامپ وقتی از مقام دولتی لباس از تن بیرون کرد ، دیگه از هیچ لحاظ منعی برای ترورش از ایران و دیگر کشورهای آسیب خورده از وجود منحوس او وجود ندارد ، و برای همین هم داره به بهانه ترک کشورش ، میخواد فرارکنه تا ترور نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۱:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
به نظر من اگه ترامپ میخاد کشور خودشو ترک کنه بیاد ایران تااز خجالت اون دربیایم وقصاص سردار سلیمانی را ازش بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
اگردوستان اجازه بدن بیادخوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
بره به اسرائیل برای نخست وزیر شدن خودش گفت اگر آنجا برود رای میاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
چرت و پرت
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۰:۵۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سلام این خیلی خوبه که پرزیدنت ترامپ کشور یا کشورهایی رو داره که بخواد به اونجا مهاجرت کنه هر چند که شرایط در کشوری که انتخاب کنه خیلی هم براش خوب نباشه اما باید تأسف خورد و نگران کسانی بود که در این کره خاکی کمتر مکانی هست که امکان اقامت که هیچ حتی سفر به اونجا براشون غیر ممکنه.
Iran (Islamic Republic of)
Azadi75
۰۰:۵۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
شعر قشنگی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
با سلام هرجا برود انتقام در انتظار اوست
Netherlands
اکبر
۰۰:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
انتقامی سخت انتقام سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۲۰:۳۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
قاتل حاج قاسم هر جا بره مجازات میشه یکی زدین ده تا می خورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
به درک....
با دماغ سوخته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
این هر جا بره اونجا رو گند میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
میره بجهنم جو بایدن هم فرقی نمیکنن طرفدار دائشه دشمن ماست.هر دو برن بجهنم
۱۲۳
آخرین اخبار