خطیب زاده: مذاکرات ایران و چین متوقف نشده است

سخنگوی وزارت امورخارجه ضمن تکذیب توقف مذاکرات ایران و چین تا اعلام نتیجه انتخابات آمریکا، گفت: دو کشور درباره جزئیات قرارداد در حال گفت‌وگو هستند و نتایج حاصل شده اعلام می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سوال توقف مذاکرات ایران و چین از طرف چینی‌ها تا اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم، چنین موضوعاتی از سوی رسانه‌های معاند مطرح شده و واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و چین ذیل قرارداد ۲۵ ساله با جدیت در حال انجام است و هیچ ارتباطی به انتخابات هیچ کشوری به ویژه ایالات متحده آمریکا ندارد.

سخنگوی وزارت امورخارجه یادآور شد: گفت‌وگو بین طرفین درباره جزئیات قرارداد در حال انجام است و ان‌شاالله به نتیجه برسد، اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
فقط اگر فرصت کار با اقتصاد بزرگ چین توسط نفوذی ها از بین برود مثل قرارداد چین با عراق عبدالمهدی مطمئن باشید دیگه سرپا نخواهیم شد ولی اگر به پایگاه تولید و صادرات چین در منطقه تبدیل شویم ظرف 5 سال رتبه نخست خواهیم بود جلوتر از ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
متوقف کنید، کشورهای استعمارگر شرق، خودجزع ابرقدرتهایی هستند که کشورهایی مانند ایران رابادوشیدن به زیر فرمان خود میبرند!؟؟ مردم ایران راضی به این مذاکرات نیستند، مردم رابه بند این کشورها نبرید!؟! کدام سیاست ایران تاحالا به نفع مردم بوده!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خوب ما که هرچه فریاد زدیم و گفتیم این قرارداد۲۵ ساله باچین را نمیخواهیم ،گوش شنوایی نبود، پس لااقل به جهت کاهش بار گناهتان وتقسیم تقصیر این عمل، وتوجیه آن برای آیندگان آن را به رفراندوم به گذارید،هرچند که این رویه از سوی مسئولین دوراز انتظاراست،پس سلام دولت فخیمه چین،مثل صید در خلیج منابع زمینی وزیر زمینی را هم ببرید، نوش جانتان،تا ابله درجهان است مفلس درنمیماتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خدا کنه منعقد نشه چون چینی ها تو کشورمون حضور گسترده ای پیدا میکنن و طبق این قرارداد اونا اینترنت ملی خودشونو میارن اینجا و ما مجبور میشیم برای استفاده از اینترنت زبون چینی یاد بگیریم بعدشم کم کم فرهنگ و پوشش و آداب خودشونو بین ما جا میندازن...خلاصه ممکنه یه دو قرن سکوت دیگه در پیش رو داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
میگفتیم نه شرقی نه غربی
اما به نظر من حالا که دیدیم نمیشه:
هم شرقی هم غربی، نه اینکه بگیم فقط شرقی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
وطن فروشی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دلمون خوشه که مرگ بر آمریکا می گوییم و از آن طرف مستعمره چین می شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
مطمان باشید این دولت هرگز کاری را که به نفع کشور و ملت باشد را انجام نخواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چه خبره دوباره
آخرین اخبار