کلاهی: تیمی در خصوص کرونا پنهان کاری کند جریمه خواهد شد

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: هر تیمی در قبال اعلام مبتلایان به کرونا کوتاهی کند، جریمه خواهد شد.

شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین شرایط برگزاری لیگ برتر بسکتبال مردان و بانوان کشور اظهار داشت: تا به امروز تصمیمی برای تعطیلی لیگ نداریم و ستاد ملی مبارزه با کرونا هم در این خصوص هیچ نامه‌ای را برای ما ارسال نکرده است. ما تابع قوانین ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و اگر تا ۱۵ آبان ماه برای ما نامه‌ای مبنی بر تعطیلی لیگ ارسال شود آن را اعلام خواهیم کرد. بیماری کرونا یک موضوع جهانی است و برنامه‌ای نداریم. به خاطر بیماری کرونا عقب نشینی و لیگ را تعطیل کنیم. سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است و با توجه به رعایت شیوه نامه‌ها این مسابقات را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: تیم‌های حاضر در لیگ قبل از آغاز مسابقات تست خواهند داد که تست تیم‌های تهرانی در محل فدراسیون انجام خواهد شد و تیم‌های شهرستانی هم باید در شهر‌های خود و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آن شهر تست دهند و جواب تست‌های خود را برای فدراسیون ارسال کنند.

کلاهی در خصوص پنهان کاری باشگاه‌ها درباره مبتلایان خود به کرونا عنوان کرد: طبق مصوبه جلسه هماهنگی برگزاری لیگ اعلام شده است که هر تیمی در قبال اعلام مبتلایان کرونا کوتاهی کند و پنهان کاری از سوی باشگاه صورت بگیرد، بررسی و به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد و قطعا هم جریمه‌های سنگینی از بابت این موضوع برای باشگاه‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

لیگ برتر بسکتبال بانوان و مردان کشور به طور همزمان ۱۵ آبان ماه آغاز خواهد شد. لیگ برتر بسکتبال بانوان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی و لیگ برتر بسکتبال مردان در سالن آزادی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار