ناظمی: تمرینات سبک را آغاز کرده ام/ قرارداد‌های تکواندو کفاف زندگی ورزشکاران را نمی‌دهد

هوگوپوش ملی پوش کشورمان درباره مبلغ قرارداد ورزشکاران این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

عرفان ناظمی بازیکن تیم ملی تکواندوی کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع تمرینات تیم ملی و سپری کردن دوران نقاهت خود بیان کرد: ۴ ماه به طور مرتب فیزیوتراپی را زیر نظر مطوری نژاد انجام دادم. مطوری نژاد  برای مداوای پای آسیب دیده من زحمت زیادی کشیده است. جای مطوری نژاد در اردو‌های تیم ملی خالی است. او واقعا خالصانه برای ورزشکاران تکواندو مایه می‌گذارد. دوره‌های فیزیوتراپی من هم به تازگی تمام شده است. فعلا در مرحله تمرینات سبک هستم.  

همه  در اردوی تیم ملی هدف دارند

او ادامه داد: عسکری من را به تیم ملی دعوت کرد تا زیر نظر خودش برای مسابقات آزمایشی المپیک آماده شوم. جو اردوی تیم ملی بسیار خوب است و همه قصد دارند تا در المپیک موفق باشند. بازیکنان با جان و دل تلاش می‌کنند تا به هدفی که دارند برسند.

امیدوارم من و بخشی به المپیک اعزام شویم

ناظمی درباره سهمیه تیمی که به همراه امیر محمد بخشی گرفته است، اظهار کرد: هر اتفاقی ممکن است بیفتد. شاید حتی ما ۲ نفر به این مسابقات اعزام نشویم، اما ما تلاش می‌کنیم تا خودمان به جای دیگران به اینرقابت‌ها اعزام شویم. حضور در مسابقات آزمایشی تجربه بی نظیری است. قطعا هر ۲ به عنوان کسب تجربه به آن نگاه خواهیم کرد.  

مبلغ قراردادها بسیار کم است

او درباره مخالف و یا موافق بودن خود با برگزاری مسابقات لیگ بیان کرد: موافق برگزاری مسابقات لیگ برتر با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی هستم. افراد زیادی درآمد خود را از لیگ به دست می‌آورند و به این پول نیاز دارند. با این حال قرارداد‌ها در لیگ منصافه نیست. این نظریه درست است که بازیکنان باید در سطح خود پول بگیرند، اما قرارداد‌ها چند سالی است که در یک سطح مانده است.

درآمد بازیکنان در لیگ تکواندو از خرج آنها کمتر است

بازیکن تیم ملی افزود: از نظر سطح درآمدی و جذب حامی مالی با رشته‌های توپی مانند فوتبال و والیبال فاصله زیادی داریم. مطمئنا جذب حامی مالی در لیگ تکواندو تاثیرگذار خواهد داشت. کم بودن قرارداد‌ها تقصیر مربیان نیست و باید روی تبلیغات و پخش بازی‌ها تمرکز کنیم. باید این را در نظر گرفت که خرج یک ورزشکار  بالا است و این قرارداد‌ها کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد. ورزشکاران منبع درآمدی به غیر از ورزش ندارند. امیدوارم صدای ورزشکاران شنیده شود.

مردم برای موفقیت ما دعا کنند

هوگوپوش تیم ملی گفت: این روز‌ها از مردم درخواست می کنم برای ورزشکاران مخصوصا  تکواندوکاران دعا کنند. المپیک آوردگاه بزرگی است. امیدواریم تیم ملی در این مسابقات موفق باشد. آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی در بخش انفرادی زیر نظر عسکری در حال تلاش هستند تا به هدف خود برسند. در فدراسیون همه تلاش می کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار