کاظمی: اعتراض تکواندوکاران باعث افزایش ۳ برابری قرارداد من شد

بازیکن تیم ملی تکواندو درباره افزایش رقم قرارداد بازیکنان این رشته ورزشی به دلیل اعتراض ورزشکاران توضیحاتی را مطرح کرد.

محمد کاظمی ملی پوش تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موج اعتراض ورزشکاران به ریزش رقم قرارداد‌ها بیان کرد: این اعتراضات تنها به قرارداد‌های امسال نیست. سال‌های قبل هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کردیم. متاسفانه نفرات اصلی سکوت کرده اند. نفراتی دست به اعتراض زدند که توسط سازمان لیگ دیده نمی‌شوند.

او ادامه داد: در فوتبال یک پیشکسوت طوری درباره سرخابی‌های پایتخت حرف می‌زند که توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند، اما در تکواندو اینگونه نیست. متاسفانه نفرات اصلی سکوت کرده اند. صدای این بازیکنان به جایی نمی‌رسد و مطمئنا اعتراض آن‌ها در افزایش قرارداد‌ها تاثیری نخواهد داشت.

آدم فروشی در تکواندو رایج است

کاظمی ادامه داد: شخصی را در تکواندو می‌شناسم که به خاطر ۵۰ هزار تومان آدم می‌فروشد. خیلی‌ها در تکواندو رو در رو با بازیکنان خوش برخورد هستند، اما پشت سر آن‌ها حرف‌های زیادی می‌زنند. تشکیل این موج و آغاز این اعتراض توسط قهرمانان واقعا با ارزش است. فردی مانند سینا بهرامی نیازی به این پول‌ها در تکواندو ندارد و متمول محسوب می‌شود. تکواندو همچین افرادی را می‌خواهد که درباره قرارداد‌ها صحبت کنند. متاسفانه برخی افراد به خاطر ۱۰ میلیون تومان مسابقه می‌دهند که این موضوع جای تاسف دارد. به خاطر اینکه حاشیه ایجاد نشود بازیکنان سکوت را به گرفتن حقشان ترجیح می‌دهند.

لیونل مسی و رونالدو بی توجه به حواشی اعتراض می‌کنند

بازیکن تیم ملی اظهار کرد: بازیکنانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با کلی افتخارات از مدیریت تیم‌های خود گله می‌کنند. سوال من از تکواندکاران این است که آیا این ۲ بازیکن با صحبت‌های خود وارد حاشیه نمی‌شوند؟ متاسفانه مربیان و بازیکنان به همراه مسئولان مربوطه به این موضوع دامن می‌زنند.

رقم قرارداد من افزایش چشمگیری داشته است

او درباره افزایش قرارداد او به دلیل اعتراض ورزشکاران بیان کرد: موج اخیری که به وسیله قهرمانان مخصوصا بهرامی راه افتاد، در قرارداد من با تیم مس تاثیرگذار بود و مبلغ قراردادم تا ۳ برابر افزایش پیدا کرد. رقم قرارداد‌ها مهم نیست مهم پیشرفت هر ورزشکار نسبت به روز قبل است.

بانوان تکواندوکار مهجور مانده اند

کاظمی ادامه داد: متأسفانه فقط درباره قرارداد آقایان صحبت شد و بانوان مهجور ماندند. به هر حال آن‌ها هم قهرمانان ما هستند و هم پای پسر‌ها در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد کسی به فکر آن‌ها نیست. وقتی آقایان بلد نیستند حق خود را بگیرند معلوم است که بانوان در این زمینه به مشکل می‌خورند. به نظر می‌رسد اعتراضات اینستاگرامی و جذب دنبال کننده برای بازیکنان مفیدتر بوده و آن‌ها را به تیم ملی رسانده است. امیدوارم روزی فرا برسد که هر کسی سر جای خودش باشد.

او گفت: متاسفانه سازمان لیگ و فدراسیون تکواندو خود را به خواب زده اند. می‌گویند کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد، اما کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌توان بیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار