تازه ترین محدودیت های کرونایی در جیرفت

فرماندار جیرفت تعطیلی برخی از اصناف، لغو حضوری نشست ها، مدرسه ها، دانشگاه ها و حوزه های علمیه را از جمله تازه ترین محدودیت های کرونایی در جیرفت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوذر عطاپور وزیری، فرماندار جیرفت در جلسه ستاد کرونای شهرستان جیرفت که دیشب برگزار شد با اعلام اینکه تالار‌های این شهرستان از روز دوشنبه به مدت دو هفته تعطیل می‌شود، گفت: تالار‌های متخلف ۶ ماه پلمب می‌شوند.

او اظهار کرد: پیش از این، تالار‌های جیرفت با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کردند؛ اما برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تعطیلی صد درصدی این تالار‌ها در ستاد مقابله با کرونای شهرستان جیرفت به تصویب رسید.

عطاپور وزیری افزود: فعالیت مستمر گشت‌های ویژه کووید ۱۹ ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه برگزاری هر گونه مراسم عزا و جشن در سطح شهرستان جیرفت تعطیل است، بیان کرد: آرامستان جیرفت به مدت دو هفته تعطیل شده است.

فرماندار جیرفت با اشاره به تعطیلی فعالیت باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به مدت ۲ هفته، بر مشارکت همه اقشار جامعه در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد.

او دورکاری ادارات دولتی با نظر مدیر دستگاه را از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان جیرفت اعلام کرد و گفت: فعالیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و آموزشگاه‌ها به صورت غیرحضوری است. 

رییس شورای تامین جیرفت با بیان اینکه استفاده از ماسک در تمامی دستگاه‌های دولتی همچنان اجباری است، بیان داشت: تمامی دستگاه‌های دولتی به افراد بدون ماسک خدمات ارائه نکنند.

 او افزود: همایش‌ها، سمینارها، نشست‌ها، تجلیل‌ها و برگزاری مسابقات تا اطلاع بعدی لغو و برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

عطاپور وزیری با اشاره به اینکه تردد به مناطق ییلاقی و تفرجگاه‌ها نیز به مدت ۲ هفته ممنوع است، بیان داشت: با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

او استفاده از ظرفیت سازمان تبلیغات در استفاده از بلندگو‌های سطح شهر برای اطلاع رسانی مردم به منظور مقابله با ویروس کرونا را از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان جیرفت اعلام کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار