محمودزاده در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

انتقاد از نبود تجهیزات و دستگاه اکسیژن‌ساز برای کادر درمان و بیماران کرونایی

نماینده مهاباد گفت: نبود امکانات و تجهیزات، کمبود آمپول ایرانی، دستگاه‌های اکسیژن ساز و سایر امکانات حفاظت شخصی، کادر درمانی و خود بیماران کرونایی را با خطر روبرو کرده است.

انتقاد از نبود تجهیزات و دستگاه اکسیژن‌ساز برای کادر درمان و بیماران کروناییبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: از وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان دولتی خبر دارید؟ نبود امکانات و تجهیزات، کمبود آمپول ایرانی، دستگاه‌های اکسیژن ساز و سایر امکانات حفاظت شخصی، کادر درمانی و خود بیماران را با خطر روبرو کرده است. آیا مطابق اصل سوم قانون اساسی بهداشت و درمان رایگان نیست که بیماران کرونایی با هزینه‌های میلیونی نمی‌توانند داروی خود را تامین کنند؟

او افزود: چرا به شورای عالی بیمه دستور نمی‌دهید که هزینه درمان کرونا و داروی مورد نیاز تحت پوشش شرکت بیمه‌ای قرار بگیرد؟ برای کنترل بیماری کرونا چرا باید فقط اصناف و بازاریان را بدون حتی یک ریال کمک تحت فشار قرار دهید؟

نماینده مهاباد تصریح کرد: اصناف معیشت خود را آن هم با این مشکلات کمرشکن چگونه تامین کنند؟ چرا فقط به بازار ایران فشار می‌آورید؟ چرا بانک‌ها و بنگاه‌های مالی و شرکت‌های دولتی را تعطیل نمی‌کنید؟ آیا به جای دولت مردم باید هزینه‌های کلان را بپردازند؟ درباره بورس و بازار سرمایه، پول‌ها و نقدینگی مردم را به صورت غیر حضوری و به بهانه سرمایه گذاری جمع آوری کردید، چه شد؟ آیا ریالی به تولید و زیرساخت هدایت شد؟ چرا کاری کنیم که مردم اعتمادشان را به برنامه‌های اقتصادی دولت کاملاً از دست بدهند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار