جباری در نطق میان دستور:

رئیس دولت، وزرا و نمایندگان فقط مشکلات را «بیان» می‌کنند

نماینده بندر لنگه گفت: رئیس دولت، وزرایش و ما هم به عنوان نمایندگان ملت همه کارمان بیان مشکلات شده است.

رئیس دولت، وزرا و نمایندگان فقط مشکلات را «بیان» می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جباری نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز خود گفت: اقدام زننده توهین به ساحت نبی مکرم اسلام در فرانسه را محکوم می‌کنم و هتاکان بدانند که نتیجه چنین اقدامات به نابخردانه‌ای، بدون شک منجر به گسترش اسلام راستین در پهنه گیتی خواهد شد.

او اظهار کرد: باید از خود بپرسیم نتیجه برنامه‌های خانه ملت، مجلس شورای اسلامی، از گذشته تاکنون چه بوده است؟ از قدیم گفته اند یک سوزن به خودت بزن و یک جوالدوز به دیگری!

جباری با بیان اینکه نگرانی از ناکارآمدی دولت مردم را مضطرب ساخته است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در کشور باید متحول شود و با روش برنامه‌هایی فعلی فکر نکنم بتوان امور را بهبود بخشید. با این روش اگر مجلس صد و یازدهم را هم تجربه کنیم، همین مشکلات را شاهد خواهیم بود، چراکه به یک تحول در برنامه ریزی و رویکرد نیاز داریم تا با تصویب قوانین موثر و جامع، از پاسخگویی به نیازها برآییم.

نماینده بندر لنگه، بستک و پارسیان  گفت: اگر فقط به بیان مشکلات بپردازیم، مردم این‌ها را بهتر از ما می دانند؛ رئیس دولت و وزرایش و ما هم به عنوان نمایندگان ملت همه کارمان بیان مشکلات شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
رئیس دولت مشگلاتو انکار ووزرا مشگلاتو پنهان میکنن. وبعداز اشکار شدن .رئیس اظهار بی اطلاعی میکند وصبح جمعها خبردارمیشود
آخرین اخبار