نیروی انتظامی و صداوسیمای کردستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری مشترک نیروی انتظامی و صداوسیمای کردستان با حضور مدیر کل و معاونان این مرکز و فرمانده انتظامی استان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در جلسه ای که با حضور سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان و جعفر عبدالملکی مدیر کل صدا و سیمای استان در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، دو طرف بر همکاری همه جانبه واثربخش رسانه ملی ونیروی انتظامی که زمینه ساز ارتقای آرامش و امنیت عمومی درجامعه است تاکید کردند.

سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان در این جلسه گفت:در راستای مشارکت و آموزش همگانی استفاده از کارشناسان در ابعاد مختلف فرهنگ ترافیک و همچنین کارشناسان پلیس فتا و کارشناسان عرصه‌ی مبارزه با مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

او افزود:امیدواریم بتوانیم گامی موثر در جهت فرهنگ سازی آموزش ترافیک و سایراموراتی که از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می کند،  برداریم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به نقش صداوسیما در جهت دهی افکار عمومی گفت: رسانه ملی همواره سعی کرده است خدمات نظام و نهاد‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی را به خوبی بازگو کند.

عبدالملکی در ادامه نقش تاثیر گذار نیروی انتظامی در استقرار امنیت و انضباط اجتماعی را شایسته تقدیر دانست.

گفتنی است؛ آگاهی بخشی درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی، تهیه و تدوین برنامه-های رادیوتلویزیونی و انعکاس خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار از محور‌های این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.