کرونا در اردوی تیم ملی تکواندو

۲ نفر از اعضای تیم‌های ملی تکواندو بانوان و پاراتکواندوی آقایان مشکوک کرونا هستند.

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از مشکوک بودن نتیجه تست یکی از اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان و یک عضو تیم ملی پاراتکواندوی آقایان خبر داد.

فرهادیان به همین دلیل اعلام کرد اردوی تیم‌های ملی در بخش بانوان و پاراتکواندو تعطیل تعطیل شده است.

البته با منفی شدن تست کرونای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تکواندوی آقایان، ملی پوشان دور دوم تمرینات خود را فردا در خانه تکواندو آغاز خواهند کرد.

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو درباره این موضوع بیان کرد: قبل از آغاز اردو از تمام ورزشکاران در یک آزمایشگاه معتبر تست کرونا گرفته شد. پس از این موضوع اجازه خروج از اردو را به هیچ کدام اعضای تیم‌های ملی ندادیم. تمام این موارد هم زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو انجام شد.

او ادامه داد: امروز بعدازظهر مشخص شد تست یکی از بانوان ملی پوش و آزمایش یکی از پاراتکواندوکاران مشکوک است. به همین دلیل اردوی تیم‌های ملی بانوان و پاراتکواندو را آغاز نکردیم.

او گفت: البته در بخش آقایان تست تامام بازیکنان و اعضای تیم ملی تکواندو منفی بود و از فردا اردو تیم ملی تکواندوی آقایان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

فرهادیان عنوان کرد: متاسفانه این روز‌ها کرونا در میان هنرمندان، مسئولان، ورزشکاران و ... شیوع گسترده‌ای دارد و باید خیلی مراقب باشیم. تلاش می‌کنیم تا اردوی تیم ملی آقایان در شرایط ایمن برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار