حسینی: مبلغ قرارداد‌ها در لیگ تکواندو با کاهش چشمگیری مواجه می‌شود

المپین تکواندو درباره شرایط این روز‌های خود، تعطیلی تمرینات تیم ملی تکواندو و لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

میرهاشم حسینی المپین تکواندو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع تمرینات تیم ملی بیان کرد: حدود یک ماه است تمرینات تیم ملی را بعد از دوران طولانی مدت خانه نشینی، شروع کرده و وارد اردو شدیم. با صلاحدید کادر فنی و فدراسیون تکواندو، اردو فعلا به مدت ۱۱ روز به دلیل اینکه هیچ رویداد بین المللی در سال ۲۰۲۰ برگزار نمی‌شود، تعطیل شده است.

او ادامه داد: قرار است ۵۰ روز یک بار به منظور اینکه اصطلاحا از اردو زده نشویم، تمرینات با وقفه‌ای یک هفته‌ای مواجه شود که ما هم با خانواده تجدید دیدار کنیم.

حسینی درباره برگزاری لیگ تکواندو در این شرایط عنوان کرد: من به تنهایی نمی‌توانم درباره برگزاری اردو نظر بدهم. تکواندو جامعه وسیعی است و من به عنوان عضو کوچکی از این خانواده می‌توانم نظرم را اعلام کنم. شخصا فکر می‌کنم با توجه به وضعیت وخیم کرونا، منطق حکم می‌کند مسابقات به تاخیر بیفتد، اما تنها راه منبع درآمد تکواندوکاران برای ارتزاق مسابقات لیگ است. با این وضع پرداختی‌ها در لیگ، به نظر من بهتر است مسابقه‌ای برگزار نشود.

او گفت: چون هزینه‌های جاری از پولی که بابت مسابقه دادن دریافت می‌کنیم بیشتر می‌شود و به قول معروف دخل و خرج با هم نمی‌خواند. میزان قرارداد‌ها خیلی پایین است و حالا قرار است میزان آن را کاهش هم بدهند! با این وضعیت دست و دل هوگوپوشان به بستن قرارداد‌ها نمی‌رود. امیدوارم شرایط بهتر شود.

بازیکن تیم ملی تکواندو گفت: همچنین امیدوارم همه خانواده تکواندو دست به دست یکدیگر بدهیم تا به موفقیت و کسب نتیجه مطلوب در المپیک دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار