حدادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رفع خلاء قانونی جهت پیشگیری از وقوع تخلف در شورا‌های شهر و روستا

سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: خلاء قانونی در حوزه نظارت بر عملکرد شورا‌ها وجود دارد لذا ضابطه‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شد تا قانون حالت بازدارندگی پیدا کند.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در تشریح جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با اشاره به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور، گفت: این طرح اصلاح بخشی از مواد قانون را در بر می‌گیرد که مربوط به بعد از انتخاب اعضای شورا‌های شهر و روستا در کشور است.

وی افزود:خلاء قانونی در حوزه نظارت بر عملکرد شورا‌ها وجود دارد لذا ضابطه‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شد تا قانون حالت بازدارندگی پیدا کرده و از جرائم و تخلفات احتمالی در شورا‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: پیش از این خلاء قانونی در حوزه نظارت در حین برگزاری انتخابات شورا‌ها برطرف شد و اکنون در حال اصلاح قوانین بعد از انتخاب اعضای شورای شهر هستیم.

حدادی گفت: در جلسه امروز زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس حضور یافته پیرامون کارگر و اولویت‌های کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها است و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.