بدری در صحن علنی:

چرا رئیس بانک مرکزی برای کنترل قیمت ارز لایحه دو فوریتی نمی‌آورد؟

نماینده اردبیل گفت: بازار به حال خود رها شده است و دولت در نظارت قیمت انفعالی عمل می‌کند چرا رئیس بانک مرکزی برای موضوع مهم ارز لایحه دو فوریتی نمی‌آورد؟

چرا رئیس بانک مرکزی برای کنترل قیمت ارز لایحه دو فوریتی نمی‌آورد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز در مخالفت با بررسی دو فوریت لایحه الحاق یک تبصره به قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ گفت: با توجه به ضرورت طرح‌ها و لوایح دو فوریتی که در ماده ۱۵۶ آیین نامه هم کاملاً توضیح داده شده است، دو فوریت یک لایحه یا یک طرح، زمانی قابل بحث است که ضرورت جلوگیری از وقوع یک خسارت احتمالی و فوت فرصت وجود داشته باشد.

او ادامه داد: آیا برای این لایحه با مسائل و بحث‌های مختلف موجود، ضرورتی وجود دارد که دولت لایحه را به صورت دو فوریتی بیاورد؟ این همه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و قیمت‌ها سرسام آور و به صورت ساعتی بالا می‌رود. مردم باید هر روز چند برابر دیروز، اقلام ضروری خود را دریافت کنند.

بدری اظهار کرد: برای تأمین کالاهای تولید داخلی، فولاد اگرچه کاملاً تولید داخلی است، اما کیلویی ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ برای اینها باید لایحه دو فوریتی تهیه شود، نه یک موضوع چک که به صورت حامل نوشته نشود. درست است که مهم است اما برایش فوریت لازم نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بازار به حال خود رها شده است و دولت در نظارت قیمت انفعالی عمل می‌کند، برای آنها باید فکر کرد. چرا رئیس بانک مرکزی برای موضوع مهم ارز و کنترل قیمت‌های ارز لایحه دو فوریتی نمی‌آورد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار