شاکری:

تعویق آزمون استخدامی یکشنبه آینده در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

نماینده تهران خبر داد: یکشنبه آینده تعویق آزمون استخدامی در کمیسیون اصل ۹۰  بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اقبال شاکری، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتری خود از پیگیری علت تعویق آزمون استخدامی خبر داد. او خطاب به داوطلبان آزمون استخدامی بیان کرد که پیگیر مطالباتشان درباره تعویق آزمون استخدامی است و با نهادهای مختلفی صحبت کرده است. 

شاکری با بیان اینکه مکاتبه‌ای با سازمان امور استخدامی انجام داده است اما آنها پاسخگو نبوده‌اند، تصریح کرد: پاسخگو نبودن این سازمان در شرایط کرونایی، داوطلبان را در استرس و نگرانی قرار می‌دهد. این موضوع قابل پیگیری است؛ به همین علت با کمیسیون اصل ۹۰  مکاتبه داشتم و با رئیس و نایب رئیس این کمیسیون صحبت کردم.


بیشتر بخوانید


او در پایان یادآور شد: ان‌شاءالله یکشنبه هفته آینده این مسئله بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سلام امروز یکشنبه هس چی شد پس؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۹:۰۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
تعویق آزمون استخدامی فراگیر هشتم اشتباه است ،کرونا به هیچ وجه کم نخواهد شد و در فصل زمستان بدتر خواهد شد. هر چه زودتر برگزار شود برای همه بهتر است، اونایی که مخالف هستند یا مطالعه نداشته اند یا بومی نیستند در پی فرصت بیشتر هستند ،ما هم هزار مشکل داریم بیاد بریم سر کار و زندگی نباید منتظر ماند، کرونا بیشتر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
خواهش میکنم پیگیری کنید.من الان یه هفته است مریض شدم وبهتر هم نشدم.....
Australia
حامد
۱۴:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
یه بررسی کنید احتمالا یه چند تا از شرکت کنندگان آشنایی ، دوستی، فامیلی تو سازمان سنجش دارن که در زمان آزمون قصد مسافرت و تفریح (احتمالا شمال) دارن؟
آخرین اخبار