معاون توسعه و مدیریت و منابع وزارت کار مطرح کرد؛

ساخت ۳۸ مجموعه فرهنگی و ورزشی برای کارگران

پناه گفت: ۳۸ پروژه ساخت مجتمع های ورزشی و فرهنگی را به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان تا پایان دولت برای کارگران به بهره‌برداری می‌رسانیم.

غلامرضا پناه معاون توسعه و مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت از راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی _ورزشی برای کارگران در سراسر کشور، اظهار کرد: براساس استفاده از ماده ۵۶ قانون الحاق تلاش کردیم مجموعه‌های زیادی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ سال از دوره ساخت بخشی از مجموعه‌ها می‌گذرد اما هنوز به بهره برداری نرسیده اند،گفت: به همین دلیل تلاش کردیم با امضای یک تفاهم‌نامه میان بانک‌های رفاه و توسعه و تعاون و همچنین با ضمانت سازمان برنامه و بودجه، از این ظرفیت استفاده کنیم و ۳۸ پروژه ساخت مجتمع های ورزشی و فرهنگی را به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان تا پایان دولت به بهره‌برداری برسانیم.

معاون توسعه و مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این پروژه‌ها مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی هستند که می‌توانند به جامعه کارگری خدمات ارزانی را ارائه دهند، افزود: در این مجموعه‌ها ودر این شرایط سخت اقتصادی بخشی از مسائل رفاهی، تفریحی و ورزشی خانواده‌‌ها، فرزندان و خود کارگران را می‌توانیم  پوشش دهیم.

پناه در پاسخ به این سوال که آیا ارائه خدمات به کارگران در این مجموعه‌ها ارزان است یا به صورت رایگان ارائه می‌شود؟، گفت: در برخی از مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی ارائه خدمت به صورت کاملا رایگان است و در برخی از مجموعه‌ها با دریافت حداقل مبلغ خدمات به آن‌ها خدمت داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها؛ شامل استخر، مجموعه‌های ورزشی چند منظوره مانند فوتسال، کشتی، وزنه‌برداری و ... است. تا این لحظه مجموعه‌های مختلفی برای کارگران در سراسر کشور داشته ایم، اما با این تعداد سعی داریم که آن ها را تکمیل و توسعه دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار