ساخت مجموعه ورزشی کارگران بابل تا پایان سال پایان می یابد

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون کار و رفاه از اختصاص مبلغی طی هفته آینده به منظور اتمام طرح مجموعه ورزشی کارگران تا پایان سال جاری در شهرستان بابل خبر داد.

ملک محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شهرستان بابل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به کمک استانداری مازندران تمامی توان خویش را در جهت اتمام این طرح به کار خواهد بست تا شاهد بهره برداری کارگران از یک مجموعه تمام عیار تا پایان سال جاری باشیم.
وی در ادامه از اختصاص مبلغی طی هفته آینده برای ساخت و ادامه این طرح خبر داد و تصریح کرد: به محض اینکه بودجه سال جاری از سوی مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه ابلاغ شود سعی بر این است که تخصیص اعتبار برای اتمام این طرح را داشته تا بتوانیم نسبت به مردم و کارگران این خطه ادای دین کنیم.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان به بحث انتخاب اشاره و خاطر نشان کرد: کارگران بیشترین نقش را در تحقق حماسه اقتصادی ایفا می کنند و ما همه سعی داریم با ایجاد امکانات رفاهی مانند مجموعه مذکور در راستای خدمت به این زحمتکشان گام برداریم./ز
برچسب ها: ساخت ، ورزشی ، کارگران ، بابل ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار