آخرین وضعیت پخش آسفالت در تهران/ ۴۰ اکیپ همزمان فعال هستند

مدیرکل هماهنگی معاونت عمرانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ۴۰ اکیپ مکانیزه اجرای آسفالت در سطح شبکه معابر شهر تهران فعالیت‌ می‌کنند.

مجید امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اکیپ‌های فعال در حوزه آسفالت معابر تهران گفت: در حال حاضر و بصورت همزمان ۴۰ اکیپ مکانیزه اجرای آسفالت در سطح شبکه معابر شهر تهران اعم از بزرگراهی، اصلی و فرعی مشغول فعالیت‌اند. 

امانی خاطرنشان کرد: در سال جاری با برنامه ریزی صورت گرفته از قبل، بر اساس نقشه راه تدوین شده مناطق و عقد به موقع قرارداد‌های پیمانکاران و همچنین تامین مصالح و تجهیز امکانات مورد نیاز تولید آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از ۱۵ فروردین عملیات روکش مکانیزه شبکه معابر آغاز و در حال حاضر با استقرار ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در قالب ۴۰ تیم عملیات مکانیزه آسفالت، مرمت و نوسازی شبکه معابر در حال انجام است.

وی تاکید کرد: با توجه به گستردگی بزرگراه‌های تهران، حجم بالای تردد وسائط نقلیه، و ضرورت و اولویت پایداری و ایمن بودن این شبکه، بطور متوسط نیمی از تیم‌های تراش و روکش آسفالت با محوریت سازمان مهندسی و عمران و استفاده از ظرفیت مناطق در شبکه بزرگراهی شهر فعال می‌باشند.

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهردای تهران ادامه داد: علاوه بر اقدامات فوق، تیم‌های جداگانه دیگری به تفکیک نواحی شهر بطور مستمر برای انجام روکش‌های نیمه مکانیزه، دستی و همچنین لکه‌گیری‌های پراکنده و رفع موارد اعلامی شهروندان در قالب پیام‌های ۱۳۷ فعال می‌باشند. 

امانی در پایان اظهار داشت: در طی ۴۵ روز گذشته حدود ۳۰ درصد آسفالت توزیع شده، در معابر بزرگراهی شهر پخش و اجرا شده است.

خبرنگار: حسین قربانی

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
زیرسازی بمراتب از آسفالت مهمتره الان خیلی از مسیرای اتوبوسا بدلیل عدم زیر سازی بتن آرمه ای موج ورداشته
آخرین اخبار