برای اقلیت‌های دینی چه کردید؟ ۱/

بگلریان: پیگیری‌ مسائل حقوقی اقلیت‌های دینی در دستور کار مجلس است

نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس یازدهم درباره عملکردش در این حوزه انتخابیه توضیح داد.

بگلریان: پیگیری‌های مسائل حقوقی مردم با همکاری نمایندگان اقلیت دینی در دستور کار است

روبرت بگلریان، نماینده ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه استان‌های اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین جمعیت ارامنه جنوب کشور را دارند، درباره عملکردش در حوزه انتخابیه ارامنه جنوب اظهار کرد: در این حوزه معمولاً مسائل کلانی مانند ایجاد زیرساخت‌ها نداریم تا برای تأمین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کنیم، اما موضوع‌های مالی و ادارای وجود دارد.

او ادامه داد: در این دوره تلاش کردم تا با گذشت چهار سال از دوره قبلی نمایندگی‌ام، ارتباط با مردم را گسترش دهم و مسائلشان را بازشناسی کنم؛ چراکه شرایط کشور بسیار تغییر کرده است.


بیشتر بخوانید


بگلریان افزود: در این چهارماه از آغاز مجلس یازدهم،  پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه‌ام در دستور کارم قرار داشته است. بازتعریف قانون‌گذاری‌ها و پیگیری‌ در مسائل حقوقی و قضایی مردم اقلیت‌های دینی با همکاری دیگر نمایندگان اقلیت‌ها انجام می‌شود.

نماینده ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سعی می‌کنیم حلقه‌ای میان دستگاه‌ها و مردم باشیم تا امورشان جلو برود و مردم، فارغ از نتیجه‌گیری قانونی مثبت یا منفی، اقناع شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار