باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

چرا محمود احمدی‌نژاد کارهای عجیب و غریب می‌کند؟

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسبق کشورمان هنوز هم نامی پر رنگ به نظر می‌آید.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روسای جمهور هر کشوری در زمان چهار ساله ریاست خود بر دولت و یا شاید در خوش‌بینانه‌ترین حالت زمانی هشت ساله همیشه در راس اخبار قرار می گیرند؛ چه اخبار داخلی و چه اخبار خارجی. اما پس از پایان دوره ریاست؛ همان افرادی که روزی اسمشان وِرد زبان پیر و جوان بود کم کم به کناره می روند، اما این موضوع در مورد یک نام فرق می کند؛ نامی مثل محمود احمدی‌نژاد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سال های دور کشورمان کسی است که هنوز هم مانند زمان ریاست جمهوری‌اش نامی پر رنگ به نظر می‌آید که و از مدت ها قبل هم زمزمه حضورش در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری بر سر زبان‌ها افتاده است.

عباس امیری‌فر باجناق فیض‌الله عرب‌سرخی از چهره‌های بسیار نزدیک به احمدی‌نژاد درباره حضور او گفته است که شک ندارم او برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌آید و پیش‌بینی می‌کنم مانند سال ۹۶ که دست در دست حمید بقایی برای انتخابات ثبت‌نام کرد، این‌بار همراه با آقای اِلهام وارد این رقابت‌ها خواهد شد. اینطور که من رصد می‌کنم آقای غلامحسین الهام تنها چهره نزدیک به احمدی‌نژاد است که احتمال تایید صلاحیت شدن را دارد و از آنجا که او تا امروز درباره تخلفات و رفتارهای محمود احمدی‌نژاد سکوت کرده می‌تواند او را معرفی کند و پشت‌سر او قرار بگیرد.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شود

احمدی نژادی که صادق زیباکلام نیز در تحلیلی قصد بازگشتش را محتمل دانسته و به قول ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی قطعا تصمیم جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارد. زیبا کلام معتقد است که شورای نگهبان احمدی‌نژاد را رد صلاحیت می کند، ضمن اینکه  شرایط اجتماعی در آینده نیز به نفع احمدی نژاد نیست. 

حال اما شاید بد نباشد که ببینیم پوشیدن مجدد ردای ریاست جمهوری تا چه میزان برای احمدی نژاد محتمل است، آن هم با شرایطی که خود او رقم می زند و اقداماتی که هر از چند گاهی در عرصه سیاست از او می بینیم.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شو.د

وقتی احمدی‌نژاد به بن‌سلمان نامه می‌نویسد

اما احمدی نژاد شاید این روزها تبدیل به تندیسی از اقدامات تعجب برانگیز در جامعه شده باشد که ناخودآگاه باعث شده تا هر فرد عاقلی انگشت حیرت گرفته و با تعجب به او و اقداماتش خیره شود. برای مثال مردادماه امسال بود که خبری عجیب و غریب تیتر ابتدایی رسانه ها شد مبنی بر اینکه محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نامه نوشته و این نامه را با عبارت «عالیجناب محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ولیعهد محترم عربستان سعودی» آغاز کرده است.

ناگفته نماند که احمدی‌نژاد در این نامه از ولیعهد عربستان به‌عنوان «مرد صلح» یاد کرد و نوشته است که «عالیجناب من می‌دانم که شما در خصوص شرایط کنونی که مردم بی‌گناه هر روز کشته و زخمی می‌شوند و زیرساخت‌ها تخریب می‌شوند، خشنود نیستید». او از بن سلمان خواسته تا برای ایجاد صلح گام برداشته تا میراث خود را حفظ کند! نکته قابل‌تأمل دیگر این نامه پایان آن است. احمدی‌نژاد در خاتمه و امضای نامه خود نوشته است: «برادر شما محمود احمدی‌نژاد».

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شود

این اقدام احمدی‌نژاد که در خارج از کشور بسیار بازخورد داشت؛ هم‌چنین از دید شخصیت‌های سیاسی داخلی هم مغفول نماند، برای مثال یعقوب رضازاده عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته است: معتقدم نامه به بن سلمان آن هم در شرایطی که وی در منطقه مشغول جنایت بشری است، به هیچ عنوان درست نیست.

او در ادامه تاکید کرده که مورد خطاب قرار دادن حاکمانی که جنایت‌هایشان کاملا مشخص است در حال حاضر همراهی و تائید اقدامات عربستان در منطقه علیه مسلمانان یمنی و سایر اقدامات خصمانه آمریکا است و به نوعی مشروعیت بخشیدن به اعمال این دولت است، معتقدم این اقدام احمدی نژاد خلاف سیاست‌های دیپلماتیک فعلی ماست.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شود

حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفته است: «الغریق یتشبث بکل حشیش»؛ کسی که دارد غرق می‌شود به هر شاخه خشکيده‌ای چنگ می‌زند، وقتی او به بن سلمانی که یک جنایتکار جنگی است و همه می‌دانند که در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و با ترامپ همدست بوده  قطعا به خاطر دیده شدن به این اقدامات دست می‌زند.

کی بود کی بود؛ من نبودم

اما هنوز چندی از این ماجرا نگذشته بود که محمود احمدی نژاد در گفت‌وگو با شبکه خبری« US IRAN TV» در خصوص روابط ایران و آمریکا گفت: از ترامپ انتظار می رود روابط بین دو کشور را بهتر کند تا این دو کشور بتوانند در همه زمینه ها با هم همکاری کنند و پیشتاز باشند این اتفاقات با مشارکت همگان امکان پذیر است.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شود

موضوعی که عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد، درباره آن گفته است: در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد اگر فردی با رسانه‌های خارجی مصاحبه می‌کرد، احمدی نژاد برخورد و تهدید می‌کرد و به همه دستور می‌داد که حق ندارید با رسانه‌های خارجی از جمله رادیو فردا و مواردی از این قبیل گفت‌وگو کنید و می‌گفت هر کسی این اقدام را انجام دهد و از دستور سرپیچی کند، مجازات شود، اما در حال حاضر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که خودش مصاحبه می‌کند. در واقع یک سیاستمدار که عقل سیاسی داشته باشد با رادیو فردا که یک رسانه معاند است گفت‌وگو نمی‌‎کند، البته مشخص نیست ممکن است این اقدام او ناشی از مشورت نامناسب باشد.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شود

ائتلاف محمود و جولی برای درست کردن وضعیت جهان

زمان گذشت و گذشت؛ اما اقدامات عجیب احمدی نژاد نه تنها تمام نشد؛ بلکه با شدت بیشتری ادامه یافت، مثلا او این بار در یک اقدام بی سابقه دیگر آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی را خطاب قرار داد و در توئیتی نوشت: با صحبت صریح شما درباره وجود تبعیض بنیادین در جهان موافقم؛ تبعیض، فقر، جنگ و نا امنی محصول مدیریت فعلی است که بر قدرت طلبی و سلطه جویی استوار است، جامعه انسانی نیازمند احترام، صحبت، همکاری و صداقت است؛ برای اصلاح وضع جهان همه با هم و متحد تلاش خواهیم کرد.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شو.د

رفتارهایی که باعث شد بسیاری از شخصیت‌های سیاسی درباره علت آن تحلیل‌های متفاوتی بیان کنند و نظرشان را درباره حضور چنین احمدی نژادی در انتخابات ریاست جمهوری اینگونه اعلام کنند؛ احمدی نژادی که زمین تا آسمان با احمدی‌نژاد سال ۸۴ فرق می کند.

برای مثال وهاب عزیزی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به تحرکات احمدی نژاد گفته است: نوشتن نامه‌های غیر متعارف، انجام سفر‌های استانی، فعالیت گسترده در فضای شبکه‌های مجازی و مصاحبه اخیر ایشان با رادیو فردا نشانه‌هایی از تمایل آقای احمدی نژاد به ترمیم پایگاه اجتماعی و حضور مجدد در قدرت اجرایی کشور است.  

همچنین حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته که معتقد است احمدی نژاد با این شرایطی که وجود دارد هر چقدر هم سعی بر دیده شدن داشته باشد، بیشتر در افکار عمومی نادیده گرفته خواهد شد و به نظر این یک خودکشی سیاسی است که بخواهد نامزد انتخابات شود و راه به جایی نخواهد برد.

احمدی نژاد و شیرین‌کاری هایی که هر لحظه به روز می شو.د

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه هم فرد دیگری بود که در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به طور کلی افرادی که صلاحیتشان در گذشته رد شده در صورتی تایید صلاحیت خواهند شد که تغییر وضعیت داده باشند؛ اما اصولا چنین افرادی مجددا تایید صلاحیت نخواهند شد ؛کمااینکه اصلا نباید به او پرداخت.

ائتلاف اصلاح‌طلبان با اصولگرایان در مقابل احمدی‌نژاد؛ شاید همین الان

اما در میان صحبت‌ افرادی که رسیدن احمدی نژاد به پاستور را محال می‌دانستند؛ یک نفر ایده جالبی را مطرح کرد. وهاب عزیزی فعال سیاسی در باره نامزدی فرضی احمدی نژاد به باشگاه خبرنگاران گفت: در صورت حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری یک اتفاق نادر و کم سابقه در سپهر سیاسی کشور رخ خواهد داد؛ زیرا دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب که رقیب دیرینه هم هستند در مقابل احمدی نژاد یک جبهه واحد تشکیل می‌دهند و چون ماهیت وجودی جریان‌های سیاسی علی رغم همه شعار‌ها و صف بندی‌ها بر دست یابی و حفظ قدرت استوار است، بر اساس همین اصل این دو جریان برای پیروزی بر احمدی نژاد به وحدت و تعامل مصلحتی و موقتی خواهند رسید.  

همانطور که کارشناسان معتقد هستند و شواهد هم نشان می دهد هدف احمدی‌نژاد از انجام کارهای خودش  حضور دوباره برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است, حضوری که می تواند مستقل باشد و یا بصورت ائتلاف یا نامزدی اجاره‌ای؛ زمان همه را مشخص می کند.

فاطمه تورانلو 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۹ ۲۲ دی ۱۳۹۹
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
این بفکره مردمه که میخواد رابطه برقرار کنه با جهان مردم براش مهمن نه سیاسیون خدا میگه من از حق خودم میگذرم ولی بندم نه پس بفکره مردم باشید خدا از حق خودش میگذره چون بخشنده مهربان رحم و مروت داشته باشید تا زندگیا از هم نپاشیده یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
* نظر:
بله احمدی نژاد شمشیر را از رو بسته البته و صد البته برای مفسدان و رانتخواران که انقلاب حضرت امام را که با خون شهدا به بار نشست قبضه کرده اند نه اینکه شمشیر را برای نظام از رو بسته باشد ایشان برای مفسدان شمشیر را از رو بسته است که سرشان از سر نظام کم شود
بله این روزها مفسدان خود را نظام می دانند

دقیقا یادمه آقای کرباسچی وقتی محاکمه می شد به جای پاسخ به فسادش می گفت شما نظام را محاکمه می کنید یعنی خود را نظام معرفی می کرد و بقیه مفسدان همین طور طبری و حسین فریدون و مهدی هاشمی و شما نیز همچنین از همین ادبیات استفاده می کنید و خود را نظام می دانند
آخه مگه میشه آدمهای مفسدی مثل افراد بالا خود را نظام بدانند و از نظام دفاع کنند
شما مفسدان نمی خواد از نظام دفاع کنید
بجای تزویر و فریب و فرار از پاسخگویی به اتهاماتتان پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
شاعر میگه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد ازهمان اول حرکات عجیب و غریب داشت ما متوجه نشدیم و تو باغ نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تا مطالعه و سواد اقتصادی و سیاسی مردم و سیاسیون بالا نره،تا تولید در کشور راه نیفته، تا صنعت گردشگری رونق نگیره، هر کی بشه رئیس جمهور اوضاع درست نمیشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دقیقا وقتی احمدی نژاد رییس جمهور شد .
رونق گردشگری بسیار عالی شده بود .
خیلی خیلی خوب شده بود .
حتی برای سفر نوروز و تابستان هم سهمیه بنزین داشتیم . هم اینکه کارمندان دولت کارت گردشگری داشتند.
عالی بود .
حیف که روحانی خرابش کرد . حیف و صد افسوس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تا مطالعه و سواد اقتصادی و سیاسی مردم و سیاسیون بالا نره،تا تولید در کشور راه نیفته، تا صنعت گردشگری رونق نگیره، هر کی بشه رئیس جمهور اوضاع درست نمیشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد حالا شما هی بدگویی احمدی نژادکنینین
من‌ رای اولیم و حتما رای احمدی نژاده و اگه رد صلاحیت بشه بازم بهش رای میدم یا احمدی نژاد یا هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بهترین آقای احمدی نژادی برای خانواده کم درآمد ووووو بهترین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
باز حالا احمدی نژاد طرفدار داره بعضیا ک ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ابوالفضل علم دار احمدی رو نگاه دار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد در قلب مردم جای دارد
-
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
شماyjcو حمایت کنندگانتون نمی تونید با این اظهاراتتون احمدی نژاد رو تخریب کنید ایشون بین مردم شناخته شده ومورد اعتماد مردم ایرانه الان دیگه چهل ساله پیش نیست که مردم چشم وگوش بسته باشند وبگن به فلانی رای بدید هرچند ایشون هم که بیایند کاره ای نیستند تصمیم گیرندگان کسانی دیگه اند با جناح وحزب بازی دیگه نمی تونین مردم رو تحریک کنید که بیان پای صندوق رای مردم دیگه رای نمی دهند آدم که چند بار از ی سوراخ گزیده نمی شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
من سیاسی نیستم اما خدایش زمان اقای احمدی نژاد وضعیت خیلی خوبی برا اقشار ضعیف و متوسطه جامعه بود اما زمان آقای روحانی خدا داده به پولدارا هروز بهتر از دیروز میشه براشون و این شکاف که نه دره طبقاتی دیگه درست شدنی نیست خدا خودش به ملت ایران کمک کنه خودرو سازی رو نگاه کنید دیگه خودتون قضاوت کنید چه آینده ای پیش رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
Nani
۰۸:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بهترین روزها برای کارمندها دورانی بود که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بودن، عاشقششششم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
آخی yjc فالورات یه جورین همشون طرفدار محمودن رسانه های دیگه اینطور نیست خدا بهتون صبر جمیل عنایت کند با این همه
نابغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رسانه های دیگه رو نام ببر اکثریت جامعه طرفدار احمدی نژاد هستن مگر رسانه های معاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اتفاقا شما معاندین که به کسی که حرف رهبر براش مهم نیست اما حرف آنجلینا جولی و یه مشت فاسد براش مهمه دل بستین ایشالا زنده بمونید سقوط اخلاقی اینو ببینید البته اگر چشم دلتون کور نشده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد عشقههههههههه البته برای طبقه ی مرفه خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا برای احمدی نژاد حرف در میاری کجا حرف رهبرو گوش نداده انگاری حواستون نیست یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت هستن واقعن عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۰:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
9:17 کی گفته حرف رهبر براش مهم نبود چرا حرف بیخود میزنید رهبر از دستاوردهای احمدی دفاع کرد ازش تقدیر کرد تنها دولت بعد از رجایی که بفکر مستضعفین بود ایشون بودن الان البته فکر کنم تو با انتخاب دولت تدبیرتون خیلی باید راصی باشین چون شماها مرفه و ثروتمندین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
نخیر رهبری گذاشته اونجا جلو چشم باشه خرابکاری نکنه وگرنه احمدی نژاد اونجا به جز اینکه فقط علامت پیروزی جلو عکاسها نشون میده کاری نمیکنه دلش تو هوای آمریکا و جولی و ایناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دوست عزیزی ک میگی رهبری اونو گذاشته جلو چشمش باشه اصولن دوست داشتنیا رو میزارن جلوی چشم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مشکلات احمدی نژاد خیلی هست ولی من فقط دوتاشو میگم: 1- یک هفته رفت خونه نشست و بی احترامی به مجلس و رهبر کرد 2- رهبر بهش گفت مشایی را در هیچیک از ارکان دولت قرار نده و لجبازی کرد و اونو رئیس دفتر خودش کرد و .... - حالا قضاوت کنید اگر چشم دلتون باز هست البته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اونوقت جناب محمدرضا میشه بگید مشکلات دولت فعلی چندتاست مطمئنن چندین برابر بیشتر از دولت قبل نمیدونم بدون.جمع کن خودت بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد یک حقیقت محبوب در قلبها است .
البته که باید با مردم ایران و جهان تعامل داشته باشد .
این از سیاست درست یک سیستمدار جهانی است .
نامه هایی هم که برای دیگران می نویسد ، در راستای صلح و انسانیت است .
پس از فراز و نشیبهای آخر دولتش ، رهبری از وی بسار تقدیر و تشکر کردند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
من واقعا تعجب میکنم هنوز هم‌افرادی هستند که خواهان بازگشت ایشون هستند یا از گذشته‌ی ایشون دفاع می‌کنن.
این حرف من به معنی دفاع و تطهیر دولت کنونی نیست که فلاکتی که بر سر مردم آورده به مراتب بدتر از زمان‌احندی نژاده. ولی فراموش نکنیم که شروع بدبختیهای الان ما از زمان ایشون و به خاطر خودخواهیها و رفتارهای پوپولیستی و عوام‌فریبانه‌ی ایشون بوده و هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تعجب نکنید تا احمق در جهان است ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
از دلار چه خبر؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تو رو چه به دلار ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
پس با این تفاسیر از روحانی راصی هستین.یه سوال چرا ۴ سال اول روحانی که اینقدر گرانیها سرسام اور نبود اسم احمدی رو نمیوردین حالا تو این ۳ تا ۴ سال اخیر بعد برجام همه جا از مواد غذایی گرفته تا سیمان خودرو خانه و ..‌‌.. دهانتنون باز شد و گفتید تقصیر دولت قبلیه نه جانم اینا نخ نما شده تخریب دولت قبلی کار شماها شده کار غلطتتون با انتخاب رای اشتباه حاضرید نپذیرید حتی سیل بیاد بگید کار دولت قبلیه برجام ناموفق بود بگید کار دولت قبلیه بسه خندمون گرفت از استدلالتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اون تعدادی ک از احمدی نژاد راضی نیستن مشخصه که از چه گروهی ان کاش فقط دهنشونو تو این اوضاع ببندن
Germany
ناصر
۰۴:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خنده داره اگه اگه محمود را رد صلاحیت نکن که میکنن اطلاح طلب دزد و اصولگرای دزد ساز با هم متحد میشوند آخوند متحد میشود مداح متحد میشود اختلاسگر متحد میشود قالیباف و ریسی متحد میشود همه متحد میشوند برای رای نیاوردن محمود چرا چون عامه محمود را دوست دارند حالا میخاد بگن قشر بی سواد دوسش دارن نمیدونم قشر پایین شهر دوسش دارن دهاتیا دوسش دارن نمیدونم چرا محمود را هممه دوسش دارند نمیدونم چرا رهبری نهیب زد بهتره کاندید نشه که صد البته همه باید به رهبر گوش بدهند اگه خاتمی بیاد محمودم بیاد چه شود من فقط تنها شخصی که قبولش دارم شخص علی خامنه اییه سردار تنها یه مشت سپاهیه چاقالو و دکتر اصولگرای دزد ساز دورش کردید مثل علی که تنها بود رهبرمون هم تنهاس آقا حکم حکومتی بده چرا اینهمه صبر و شکیبایی میکنید مملکت از دست رفت همه دارند میبرند و میچاپند ازتو به یک اشارت از ما به سر دویدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
معلومه طرفدار رهبر نیستی وگرنه بد سپاه رو نمیگفتی باید داعش میومد داخل خونت تا معنی سپاه رو میفهمیدی انقدرم راست و دروغ سر هم نکن منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
در مورد سپاه بد نگفتند ، بلکه فرمودند رهبر را در اداره کشور نباید تنها گذاشت .
سپاه و مجلس و قوه قضاییه هم به نوبه خود کارهای درستی می کنند .
بخصوص که قوه قضاییه بسیار عالی و قوی شروع کرده است .
سپاه که نور چشم انقلاب است .
Iran (Islamic Republic of)
ییلان
۰۱:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خودتون بکشید رای ما محمود احمدی نجات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
باشه تو خودتو بکشی تائید نمیشه حالا برو تا طناب گرون نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تاییدم نشه چیزی از ارزشهاش کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
چیزی از ارزش هاش کم نمیشه؟ دیگه ارزشی نداره که کم شه عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مرد عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عملیه چی میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۱:۲۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
کاملا مشخصه که Yjc از احمدی نژاد خوشش نمیاد هر از چندگاهی علیه احمدی نژاد مطلب مینویسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
به خدای اهد واهد اگر کسی بقیر ازاحمدی نژاد رییس جمهور ایران ۱۴۰۰شد مردم نابود می شن طوری می شه که برای یک عدد نان پنج هزارتومن باید پرداخت کند،حالا این یادتون باشه تا به وقتش،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چی میگی بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
به خدای اهد واهد اگر کسی بقیر ازاحمدی نژاد رییس جمهور ایران ۱۴۰۰شد مردم نابود می شن طوری می شه که برای یک عدد نان پنج هزارتومن باید پرداخت کند،حالا این یادتون باشه تا به وقتش،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
احد......واحد.......بغیر
Iran (Islamic Republic of)
ماری
۱۴:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
الان هم بابت یه نون سنگک کنجدی 5 تومن پرداخت میکنیم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
در جواب سمانه. دیگه تو این زمونه انسانیت و انصاف و معرفت مرده وقتی خودمون به هموطن خودمون رحم نمیکنیم جنس ها رو روز به روز گرونتر میکنیم و احتکار و از موقعیتی که هیچ نظارتی نیست سو استفاده میکنیم اینکه یه خانواده ای مستاجر باشه و با بچه کوچیک چطور تو این سرمای زمستون سر کنه آخه 13 تومن از کجا بیاره حالا بماند هزینه های لوله کشی و نصب و....
ما که مثلا مسلمانیم و هموطن به خودمون رحم نمیکنیم دیگه چه انتظاری از ترامپ و آمریکا که مسلمان نیستن و بیگانه هستن داریم که تحریم نکنن و با ما راه بیان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
این همه ادمهای با حاشیه تو این مملکته چرا به احمدی نژاداین مرد را از دل مردم نمی توانید بیرون کنید درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ال
۲۳:۴۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چون دلش میخواد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
زیبا کلام فقط نام خانوادگی زیبایی داره چه کاره است که نظرش مهم شده. در حد دیپلم سواد نداره
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۱۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چی بر سر این احمدی نژاد آوردن یه زمانی صل علی محمد بوی رجایی آمد ۳۶۰درجه تغییر کرد...تاریخ تکرار میشود..
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۲۳:۰۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
کاری ندارم احمدی نژاد برا چی این کارارو می‌کنه.کسی که قهر می‌کنه یه هفته نمیره سر پستش عین بچه ی دبستانی نمیتونه مشکلات کشورمون رو حل کنه.مشکلات به دست خود مردم حل شدنی هستن.مردم خودشون به خودشون رحم میکنن که دولت بخواد رحم کنه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تخلف احمدی نژاد این بود که در امدهای کشور را از صادرات نفت گاز هر چه که بود خرج آبادانی کشور وبرای مردم ایران هزینه میکرد و این از نظر اصلاح طلبان و امثال کروبی گدا پروری بود وتخلف خیلی خیلی بزرگی است چون از نگاه اصلاح‌طلبان تمام منابع ایران ارث پدری انهاست و باید بین خودشان تقسیم شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اینکه اصولگرا و اصلاح طلب در مقابل احمدی نژاد با هم متحد می شوند چیز جدیدی نیست . اونها همیشه پشت پرده باهم بودند و زد وبند سیاسی و اقتصادی داشتند. دیگه تمومه ماجرا .دستتون برای مردم رو شده.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
بنده سیاست های آقای احمدی نژاد رو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چه چیزی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۱۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اتحاد اصلاح طلبان و اصول گرایان و کارگزاران و... قدرت مقاومت در مقابل احمدی نژاد را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سخنی با محمود
مسکن مهرات را دیدیم, یارانه ات را دیدیم, گرانی ات را دیدیم, پراید ات را هم دیدیم, برو عربستان با بن سلمان زندگی کن برات بهتره تا تو ایران باشی!!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۰۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
ای خدا میشه احمدی نژاد بیاد معجزه کن..
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نیکرو
۲۱:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
دکتر احمدی نژاد و حزبش دیگر در حکومت انقلاب جایی ندارند
احمدی نژاد لیبرال و ملی گرا شده
اصلاح طلب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
از طرف خودت تنهایی نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حالا هی تا قوزی بالا اومد بچسبونینش ب اصلاح طلب ها
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۰:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
توهم زدی
Germany
حسین
۲۱:۵۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
کار به سیاست نداریم... خدائی مردم از عملکرد خشن ساله او و دولتش راضی هستن.... برعکس دولت فعلی که همه ناراضی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اینها سیاست های ب جا آقای احمدی نژاد است .اگه بیاد حتما رای میاره
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۱:۴۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
من امروز یه قوطی تن ماهی خریدم 35 هزار تومن حالا مثللا اسم تن ماهی در شوید بود یعنی 4 تا شوید انقدر میاد رو قیمت چند هفته پیشم موتور یخچالم سوخت شد 10 تومن الانم دنبال پکیج هستم سایز 22 رو احتکار کردن میگن نداریم که سایز بزرگترش که قیمتش 13 تومن رو بفرشن هفته پیش 12 تومن بود یعنی در عرض یک هفته یه تومن اومد رو قیمتش یعنی کیفیتش عالی شد خدایا باورم نمیشه همین پکیجی که دو سه سال پیش 7 تومن و قبلش 2 تومن بود هیچوقت فکرشم نمیکردم روزی شاهد این قیمت های نجومی برای این وسایل باشم.
Iran (Islamic Republic of)
Mmmm
۲۱:۴۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اقا رای ما فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۴۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
درود بر احمدی نژاد کجایی که مملکت را به فنا دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
کسانی که از احمدی نژاد طرفداری میکنند یه دلیل منطقی بیارن, دوست ایشون حمید بقایی وقتی در مرخصی از زندان بود رفته بود دفتر یه روزنامه و کلی جنجال کرده بود.
خدایی بیدار شید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد ازهمین حالا بدون تبلیغات اندازه نصف رای ها رو پیشاپیش دراختیار داره اگه شرکت کنه پیروز میشه شک نکنید دنیا یدونه احمدی نژاد بیشترنداره انشالله دوباره بیاد بقیه خرابکاریهایی که نصف کاره انجام داده بودرو تموم کنه بااحترام گندبزنه به بقیه چیزها خخخخ ولی جدن رای میاره چون مردم دوسش دارن و خودم هم
Iran (Islamic Republic of)
زمانی
۲۱:۲۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
محمود نباید بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
خدا هدایتش کنه بنده خدارو
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۱:۱۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
خداوکیلی توی همه خبرهایی که منتشر کردین تا حالا اینقدر از طرف مردم نظر داده شده. قسمت نظراتتون سه صفحه ای شده. این نشون دهنده علاقه ملت به اقای احمدی نژاده. اگه تایید بشه بالای ۳۰ میلیون رای داره
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۱:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد شرکت نکنه مشارکت زیر ۱۰ درصد میشه این خط اینم نشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
زنده باد دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
درود خداوند بر مرد محرومین و یاور مظلومین به خدا قسم اگر فکر آبادانی ایران و ایرانی هستید بگذارید احمدی در عرصه شرکت کند تا ایرانیان ثابت کنند که احمدی که بود چه کرد بخدا من جوانی بودم که در دوره ریاست احمدی به خواسگاری رفتم گفتند مسکن نداری زنت نمیدهیم فردای آن روز رفتم کارگری 30 هزار تومآن بدست آوردم رفتم دنبال وام مسکن در ظرف دوماه مسکن تکمیل شد کارم انجام شد آلآن بلند شو با300 میلیون ببینم مسکن درست میکنی یا نه
Iran (Islamic Republic of)
میرک
۲۰:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
بکوری چشم غارتگران وطن فروشان احمدینزادرئیس جمهوراین مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلآم بر دکتر احمدی نژاد چرا هنوز احآد ملت قبولش دارند اگر وآقعا فکر مردم هستید چرا نمیگزارید در انتخابات شرکت کند تا نشان دهند خوب بود یا بد چون می ترسند دست سارقین و حرام خواران را رو کند چون دم از عدالت میزند حق محرومین را از حلقوم گردن گلفتآن و آقازادها پس میگرد به کشور کمگ شایانی مکند بعضآ دوست ندارند که ایرآنی سربلند بآشد میگند گرسنه باشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تو هر فکری که باشه دست تو جیب ملت نمیکنه
این گوی و این میدان...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
نفت بشکه ای 120 دلار زمان او یادته؟ چه شانسی آورده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
شانس نبود هنرشا داشت
اینا با کدخدا بستن خدا گفت بیلخ
United Arab Emirates
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
خدا میدونه پشت پرده چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
شما و باندهای قدرت و ثروت از همین کامنتها باید بفهمید که بیش از هشتاد درصد مردم ایران خواهان رییس جمهور شدن احمدی نژاد هستند
Canada
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
جناب احمدی نزاد
بخاطر دیده شدن
مدتی فوتی های کرونایی را بشور
سرخط اخبار تمام دنیا میشوی
بجای نامه نگاری به این و ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
برو دوغت رو بنوشش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
مرد عمل بود. هنوز با یارانه احمدی نژاد وام میدن و با سهام عدالت احمدی نژاد وارد بورس میشن و توی مسکن مهر احمدی نژاد زندگی میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۶:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
گل گفتید.
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۲۰:۰۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام بر مردان بزرگ احمد ی نژاد خمینی ورجایی ها
Canada
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
برای دیده شدن و مطرح شدن
چرا مثل اهل هنر راه بدون هزینه را انتخاب کردی
چرا راه منفی
بهترین روش برای دیده شدن
ایجاد خیریه .شستن مرده های کرونایی
کار مجانی در مناطق محروم وطن
فرزند خواندگی
صدقه مدرک ات .باید اموزش مجانی به جوانان .هر علمی که داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
بخدا مردم قبولش دارن بخصوص افراد کم دست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
فاطی
۱۹:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
بجز احمدی نژاد هیچ کس توان سر وسامان دادن به وضع نابسامان ودر حال فرو پاشیده کشور نمی باشد.کشور دارد از دست می رود او در کنار رهبرمان دوباره امید را به کشور خواهد گرداند.والا منتظر روز های وخیمتر خواهیم بود.تکلیف شرعی بود که عرض شد.هرکس یه کم شم سیاسی داشته باشد و اغراض باندی وحزبی و جناحی را کنار گذارد به این فهم خواهد رسید و برای تایید صلاحیت او مانع تراشی نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
محمود بیا دوباره . ما با این اخبار از تو دلسرد نمیشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
این حق احمدی نژاده که انتخابات شرکت کنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
از پیامها کاملا مشخصه احمدی‌نژاد ۷۰ درصد طرفدار داره

درود بر احمدی‌نژاد
Germany
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
ما که میدونیم هیچ وقت رای اعتماد نمیاره چون خیلی ها از موقعیت هاشون میترسند اگر بدبود چرا گذاشتید هشت سال رییس جمهور شه
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۲:۱۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
برای اینکه مردم گول خوردن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خوب اونموقع خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اتفاقا مردم سال ۹۲ ۹۶ گول خوردن جناب مجید نمک نشناسید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
چون اون موقع خوب بود و از دوره دوم خرابکاری رو شروع کرد البته که ایشون گول خوردن
Canada
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
شاید به بیماری توهم دچار شده
اصولا قدرت توهم میاورد اگر
جنبه اش را نداشته باشید
شاید میخواهد مطرح و دیده شود
توصیه به ایشان .فکر کنم وقت اضافی زیاد داری
مجانی خدمت به خلق کن و خیریه ای باز کن
چونکه سن بازنشستگی را میگذارنی
لااقل برای اخرتت .
توشه جمع کن
با ایجاد بنیاد خیریه
بیشتر دیده و مطرح میشوی
نکند میخواهی مجانی و بدون هزینه دیده و مطرح شوی
با گذارندن وقت ات در سایت ها و توییت کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
شما همونین که برای قبولی این دولت تو خیابون قر میدادین نوش جونتون یارانه احمدی
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۰:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اره داداش محمد حقشون دولت لیبرال سرمایه دار بیخیال بالاسرشون باشه اینا لیاقت ندارن نوش جونتون دلار ۲۹ تومن خودرو ایرانی درپیت ۶۰۰ میلیونی نوش جونتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
الکی گنده‌شون نکنید این یکی به مسکن مهر و یارانه‌اش مینازه اون یکی به برجام و FATF. اینا همشون دستشون تو دست همه فقط دارن ملت رو گول میزنن، نگاه به قیافه های مظلوم و خندونشون نکنید با پنبه سر میبرند، امثال شهید سلیمانی باید رئیس‌جمهور میشدند که خودشون مخالف بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد مرد عمل دورود خدا بر تو محمود جان هر جا هستی تندرست و موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
ایشان نعمت و منجی ملت ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
حق باملت است احمدی نژاد از ملت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
وانشاءالله مرد عمل. امید وهمه میروند پای صندوق یک یا. حسین دیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
رای ما محمود احمدی نژاد از حالا تا ۱۴۰۸
Iran (Islamic Republic of)
hh
۱۸:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
"چرا محمود احمدی‌نژاد کارهای عجیب و غریب می‌کند؟"
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۰۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
یه مرد اگه تو این کشور پیدا شه همین دکتر احمدی نژاد عزیز است. خدا حفظش کند و عمر با عزت بهش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
ددکتر بیاد من رای می دهم
Iran (Islamic Republic of)
مش جمعه
۱۷:۵۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
من برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قبولش دارم.بخاطر اینکه دوست داره همیشه در عرصه ایران نامی از او باشد.بابت مسکن مهر هم ازش تشکر میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
با خودت چیکار میکنی ، دیده شدن به چه قیمت اخه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
عاشقتیممممممممم مردددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد تا الان هیچ کس بجز احمدی نژاد نمی شناسیم و حاضر نیستسم وقت خود را بجز برای ایشان صرف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
من‌‌احمد‌ی‌نژاد‌رای‌می‌دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
ائتلاف محمود و جولی را خوب آمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
پراید کجایی دقیقا کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تو قلبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
عزیز دل قشر ضعیف زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اگرچه الان احمدی‌نژاد را قبول ندارم اما، باشه احمدی‌نژاد را به کل این دولت فشل ترجیح میدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
هر کی رئیس جمهور باشه فرقی به حال اقتصاد نمی کنه نزولیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چرا احمدی نژاد کارهای عجیب و غریب میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میییییییییییییخواااااااااهددددددددددد دیدههههههههههههه شودددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چرا قصه می بافین از خودش بپرسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
یه آدم درست بیشتر نداشتیم که اونم نمیذارن بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
این کنعانی مقدم کیه که همش تلاش می کنه احمدی نژاد رو تخریب کنه
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۱:۰۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اینم از احمدی نژاد سهم میخواست بهش نداد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
نمیخواهیمش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
یاد بگیر از طرف خودت نظر بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
از طرف خودت تنهایی نظر بده و جمع نبند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تنهایی فکر کردی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اجمدی نژاد در قلب مردم جای دارد چه کارهای عجیب ریب انجام بدهد یا ندهد. به شما هم توصیه می کنم حسادت نکنید و به ۷۰ درصد مردم ایران که حامی اجمدی نژاد هستند بپیوندید و گرنه دیر یا زود از صحنه خبری خارج خواهید شد .

پیامها رو هم بخونید و حامیان اجمدی نژاد رو ببنیند

درود بر اجمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
استقلال لایک❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
حداقل احمدی نژاد عاقله اون باید ایرانو از این بدبختی نجات بده فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اجمدی نژاد پرچمدار عمل
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۵:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
شریفتین مرد ایران،، عشق این مرد عشق ❤❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
فقط میخواد دیده بشه برای همین بال بال میزنه
Iran (Islamic Republic of)
چهارمحالی
۱۵:۲۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
احمدی نژاد برای مردم روستاهای دور افتاده چهارمحال بختیاری گاز اورد ما خیلی سختی می کشیدیم خداخیرش بده بازم کاندید بشه بهش رای میدیم زنده باد احمدی نژاد فدایی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
اینکه دلیل رای دادن نمیشه. روحانی هم به خیلی از روستاهای خراسان جنوبی گاز آورده، باید به جریانش رای داد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
جناب ناشناس ۲۰:۱۳ جناب احمدی حضوری میرفت کتار مردم بود و از مناطق محروم سر میزد و دردشون میدید و پیگیری .ک اولین بار بدد از اول انقلاب.درضمن اون سفر استانی احمدی کجا سفر استانی روحانی جونت کجا اون پشت مانیتور میشینه و از مردم دور و تو ماشین میشنه میگه مردم راصین خودت دیگه قضاوت کن.کی خاکی و افتاده و مردمی بود کی نبود.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۵:۲۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
فقط بخاطر احمدی نژاد رای خواهم داد
Iran (Islamic Republic of)
ف. ق. از قرنطينه
۱۵:۲۴ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
أحمدى نژاد در مجموع يك مهره سوخته است افتتاح صندوق بابك زنجانى و محكوميت رحيمى و ماجرا هاى مشائى / بقائى و ...... در اذهانعمومى و پرونده خودش در كشوى ميز اقاى اژه اى هست ولى با همه اينها احتمال احياء شدن هم هست اگر يك بار ديگر محمد رضا با هنر كمكش كند.
۱۲۳۴
آخرین اخبار