معترضان صهیونیست: نتانیاهو یک آشغال است

معترضان به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو مجددا به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهایی خشم خود را نسبت به نخست‌وزیرشان نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، هزاران صهیونیست با برپایی تظاهرات، ­سیاست‌های­ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی­ و مقررات قرنطینه‌ای در شهر‌های مختلف را محکوم کردند.

حاضران در این تظاهرات با سردادن شعار و در دست داشتن پلاکارد خواهان برکناری نتانیاهو شدند. بر روی یکی از پلاکار‌دها نوشته شده بود: «نتانیاهو یک آشغال است.» روی پلاکارد دیگری نوشته شده بود: «تو به ما دروغ گفتی. تو به ما خیانت کردی. اعتماد از دست رفته است. نخست وزیری را رها کن.»

ناتوانی نتانیاهو در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او، موجب اعتراض گسترده صهیونیست‌ها در ماه‌های اخیر شده و معترضان خواستار استعفای فوری نتانیاهو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لوفت وافه
۱۴:۵۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
آخرش فهمیدن ک نباید ، به کسی ک باعث میشه همه ازشون متنفر شن اعتماد کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
حالا میشه بفرمایین معترضان چندصدنفر بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
هههه
تازه فهمیدن
بعدا میفهمن خودشونم آشغالن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۳۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
کلا صهیونیستها همگیشون آشغال هستند نتانیاهو هم کثیف ترین و آلوده کننده ترین آشغال در محیط زیست بشریته که باید بکنیدش توی کیسه زباله چند لایه بزاریتش دم در تا ماشین آشغال جمع کنی بیاد ببرتش به زباله دان تاریخ بشریت بندازتش .
آخرین اخبار