تجمع معترضان صهیونیست مقابل اقامتگاه‌ نتانیاهو/ حمایت گانتس از اعتراضات

معترضان به فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای چهاردهمین هفته متوالی، مقابل اقامتگاه‌ او تجمع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، رسانه‌های صهیونیستی شنبه از دامنه‌دار شدن اعتراضات و تجمع معترضان مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم، خبر دادند.

به نوشته این خبرگزاری، در این تجمع صد‌ها نفر از معترضان به فساد نتانیاهو مقابل اقامتگاه‌های او در «قدس اشغالی» تجمع کردند. پیش از آغاز تظاهرات پلیس رژیم صهیونیستی مسیر‌های منتهی به خیابان‌های محل اقامت نتانیاهو را مسدود کرده است.

علاوه‌ بر اعتراضاتی که در قدس اشغالی برگزار شده، معترضان صهیونیست در تل‌آویو هم علیه نتانیاهو شعار سر دادند.

اعتراضاتِ مقابل محل سکونت شخصی نتانیاهو به روالی هفتگی در منطقه قیصریه در قدس اشغالی تبدیل شده است.

رسانه‌ها تعداد معترضان در قدس اشغالی را هزاران نفر اعلام کرده‌اند.

نتانیاهو این هفته تلاش کرده تا برای جلوگیری از اغتشاش‌ها قوانین جدید و به گفته خود اضطراری، وضع کند. او در این راستا با مقاماتی از رژیم صهیونیستی از جمله «بنی گانتس» رئیس حزب آبی و سفید، نیز تماس برقرار کرده تا آن‌ها را مجبور به وضع قوانین سختگیرانه‌تر کند.

البته گانتس در مصاحبه با کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفته که هیچ قوانین اضطراری وجود نخواهد داشت و نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی در محدودیت‌ها و قوانین «خرابکاری» می‌کنند.

ناتوانی نتانیاهو در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او، موجب اعتراض گسترده صهیونیست‌ها ماه های اخیر شده، آن‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سوشیانس
۲۳:۴۴ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
بنیامین بچه زرنگه . مثل سری قبلی یه موشک به لبنان میزنه تا همه حواسها از سمت خودش به طرف دیگه ای بره!!!!!!!! و تا چند وقت راحت باشه.
آخرین اخبار