کوهساری مطرح کرد؛

چرا رئیس جمهور و وزرا گزارش عملکرد خود را در مرداد به مجلس ارائه نکردند؟

نماینده مجلس گفت: رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظفند در مرداد ماه هر سال گزارش عملکرد خود را به مجلس ارائه کنند که این اتفاق نیفتاد.

چرا رئیس جمهور و وزرا گزارش عملکرد خود را در مرداد به مجلس ارائه نکردند؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی کوهساری، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری با استناد به ماده ۲۳۵ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظفند در مرداد ماه هر سال بر اساس برنامه‌های ارائه شده خود در زمان تشکیل دولت، گزارش عملکرد سال پیش خود و سال آینده را ارائه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند سال اخیر و به ویژه ماه‌های گذشته شاهد افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار بودیم این قیمت‌ها در کنار مخارج‌ ناشی از درمان کرونا درد مضاعفی را برای مردم ایجاد کرده است.

کوهساری تأکید کرد: شیب صعودی قیمت‌ها به گونه‌ای است که مردم در تأمین مایحتاج ضروری خود با مشکل مواجه شده‌اند، بنابراین لازم است تا دولت با تأمین کالا‌های مورد نیاز و تسهیل ترخیص کالا‌های اساسی از گمرکات کشور در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در کشور گام مهمی بردارد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس ادامه داد: ما در طی چند وقت گذشته شاهد مشکلات فراوانی برای کشور بودیم که تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، بیکاری، کرونا از جمله این مسائل است و باید دولت با توجه به آیین‌نامه داخلی مجلس درباره این مسائل گزارش دهد.

کوهساری گفت: فرهنگیان از آنچه در صندوق ذخیره آنان می‌گذرد بی اطلاع‌اند و ضعف مدیریت باعث عدم ارائه گزارش سالانه به این افراد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار