ملی پوش فوتسال به فرش آرای مشهد پیوست

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان پس از توافق با مسئولان باشگاه فرش آرای مشهد به این تیم پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال فرش آرای مشهد در ادامه خرید‌های نقل و انتقالات خود برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال این بار موفق شد امین مجیدی پور بازیکن ملی پوش و لژیونر کشورمان را به خدمت بگیرد. مجیدی پور که سابقه بازی در تیم ستارگان ورامین را در کارنامه خود دارد پس از آنکه موفق شد در تیم ستارگان بدرخشد نظر مسئولان تیم فوتسال استرویمیر قرقیزستان را به خود جلب کرد و بعد از آن به مدت ۲ سال در این تیم بازی کرد.


بیشتر بخوانید


حال با پایان یافتن قرارداد مجیدی پور با تیم استرویمیر این بازیکن تصمیم گرفت به ایران آمده تا بقیه بازی هایش را در تیم فرش آرای مشهد ادامه دهد. قرارداد مجیدی پور با تیم فرش آرا برای یک سال است و چنانچه او بتواند در این مدت عملکرد خوبی از خود نشان دهد قراردادش تمدید خواهد شد.

تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیش از این موفق شده بود قرارداد مسعود محمدی، بهزاد عظیمی، مجید خزائی و سعید سروری، ۴ بازیکن ملی پوش خود را برای یک سال دیگر تمدید کند. این تیم در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم ارژن شیراز برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار