لژیونر فوتسال به تیم راگای تهران پیوست

تیم فوتسال راگای تهران برای حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر توانست بازیکن ملی پوش و لژیونر کشورمان را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال راگای تهران برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال امروز موفق شد با میلاد قنبرزاده بازیکن فصل گذشته تیم آراز نخجوان جمهوری آذربایجان به توافق دست پیدا کند و قرارداد این بازیکن با باشگاه راگا به ثبت رسید.

قنبرزاده فصل گذشته در لیگ جمهوری آذربایجان و در تیم آراز نخجوان بازی می‌کرد و پس از پایان یافتن قراردادش با این تیم تصمیم گرفت به ایران برگشته و بقیه بازی هایش را در تیم راگا ادامه دهد.

همچنین قنبرزاده سابقه بازی در تیم فوتسال آذرخش بندرعباس را هم در کارنامه خود دارد. قرارداد قنبرزاده با تیم فوتسال راگای تهران برای یک فصل است و چنانچه او بتواند در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان دهد قراردادش تمدید خواهد شد.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال راگای تهران برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال ابتدا موفق شد محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و بازیکن فصل گذشته تیم گیتی‌پسند اصفهان را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند. همچنین آن‌ها توانستند علاوه بر به خدمت گرفتن مرتضی فراهانی (دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال) قرارداد بازیکنانی، چون موسی حسن دوست، محمد اسد شیر، حسن احمدی، مهدی اسد شیر و مرتضی فرزانیان، را برای یک سال دیگر تمدید کنند.

تیم فوتسال راگای تهران در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم هایپرشهر شاهین شهر برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار