۲ بازیکن ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ قراردادشان را تمدید کردند

۲ بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان قراردادشان را برای یک فصل دیگر با سن ایچ ساوه تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سن ایچ ساوه در ادامه تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود این بار موفق شد با امیرحسین غلامی و علی احسانی، ۲ بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان برای فصل بعد به توافق دست پیدا کند و این ۲ بازیکن قراردادشان را با تیم سن ایچ برای یک فصل دیگر تمدید کردند. ساوجی‌ها پیش از این موفق شده بودند قرارداد مسعود محمدی، بهزاد عظیمی، طا‌ها نعمتیان، مهدی کریمی، رضا سپندار، مهدی عامری و علی مروتی را برای یک سال دیگر تمدید کنند.


بیشتر بخوانید


این تیم همچنین توانست سینا پرکاس و پژمان بهادیوند، ۲ بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال شهروند ساری را به خدمت بگیرد و علیرضا ابوالقاسمی بازیکن فصل گذشته مقاومت البرز بعد از جدا شدن از این تیم با مسئولان باشگاه سن ایچ ساوه به توافق رسید و قرار است فصل بعد با پیراهن سن ایچ به میدان برود.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، فرش آرای مشهد، ملی حفاری اهواز، راگای تهران، ارژن شیراز، هایپرشهر شاهین شهر همگروه شده است و در اولین مسابقه خود باید به مصاف قهرمان فصل گذشته یعنی مس سونگون برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار