مسابقات اسنوکر مسترز اروپا/ تلاش وفایی و واحدی برای افتخار آفرینی

حسین وفایی و سهیل واحدی نمایندگان کشورمان در مسابقات اسنوکر مسترز اروپا هستند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات اسنوکر مسترز اروپا از ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه (۳۱ شهریور) آغاز می‌شود. هر ۱۲۸ بازیکن حرفه‌ای از مرحله اول این مسابقات حضور داشته و به صورت تک حذفی با هم مسابقه می‌دهند. این رقابت‌ها در سالن مارشال آرنا شهر میلتون کینز انگلیس برگزار می‌شود.

مسابقات تا مرحله یک چهارم نهایی در ۹ فریم، نیمه نهایی ۱۱ و فینال در ۱۷ فریم برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و سهیل واحدی نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند. واحدی در دور نخست از ساعت ۱۷ دوشنبه (۳۱ شهریور) به مصاف "پارسونز" مرد شماره ۱۲۶ رنکینگ حرفه ای‌ها می‌رود. اسنوکر باز کشورمان کار چندان سختی در مرحله اول این رقابت‌ها ندارد.

مسابقات اسنوکر مسترز اروپا/ تلاش وفایی و واحدی برای افتخار آفرینی

وفایی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات هم روز چهارشنبه (۲ مهر) از ساعت ۱۷ به مصاف "برندون سارگیانت" مرد شماره ۱۱۹ جهان می‌رود.

از نکات جالب این مسابقات تقابل "بویکو" ۱۵ ساله، جوان‌ترین بازیکن تاریخ حرفه ای‌های اسنوکر با "جاد ترامپ" مرد شماره یک جهان است.

"نیل رابرتسون" که در حال حاضر در رده سوم برترین اسنوکر باز‌ها قرار دارد، قهرمان دوره گذشته این مسابقات است.

مسابقات اسنوکر مسترز اروپا/ تلاش وفایی و واحدی برای افتخار آفرینی

دیدار نهایی این رقابت‌ها ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه (۶ مهر) برگزار می‌شود.

به قهرمان این مسابقات ۸۰ هزار پوند، به نفر دوم ۳۵ هزار پوند، صعود کنندگان به نیمه نهایی ۱۷ هزار و ۵۰۰ پوند، صعود کنندگان به یک چهارم نهایی ۱۱ هزار پوند، صعود به جمع ۱۶ نفر ۶ هزار پوند، صعود به جمع ۳۲ نفر ۴ هزار پوند و صعود به جمع ۶۴ نفر ۳ هزار پوند داده می‌شود. زننده بالاترین "بریک" این مسابقات هم ۵ هزار پوند دریافت می‌کند.

جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰۷ هزار پوند است که اگر ارزش هر پوند را ۳۵ هزار تومان در نظر بگیریم این مبلغ معادل ۱۴ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار