نوازی:برابر الهلال بازی خوبی ارائه می‌کنیم

مربی تیم فوتبال شهر خودروی ایران گفت: برابر تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنیم و شک نکنید مقابل الهلال اتفاقات خوبی برای ما رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو ایران در نشست خبری پیش از بازی برابر الهلال عربستان اظهار داشت: چند بازیکن تیم الهلال به ویروس کرونا مبتلا شدند. احساس می‌کنم کار سختی برای جلوگیری از ابتلای اعضای تیم به ویروس کرونا داریم، زیرا ما باید با الهلال بازی کنیم و فکر می‌کنم ۸، ۹ بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند.  

نوازی افزود: باشگاه شهر خودرو و دیگر باشگاه‌ها به AFC نامه زده اند و نگرانی خودشان را بابت شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده، اعلام کرده اند. در هتلی که ما هستیم، ۶ تیم اقامت دارند و شرایط سختی برای ما ایجاد شده است. شرایط برای تمام تیم‌هایی که در اینجا حضور دارند سخت است.  

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه گفت:   با وجود این که نتیجه نگرفتیم، فکر می‌کنم در ۲ دیدار قبلی شرایط ایده آلی داشتیم و دیدار با الهلال مانند دیدار‌های قبلی برای ما مهم و ارزشمند است و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. شانس دست ما نیست، اما فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه دهیم. برابر تیم‌های بزرگ راحت‌تر و باکیفیت‌تر بازی می‌کنیم. نتیجه برای ما مهم است و این طور نیست که به خاطر از دست رفتن شانس صعود به نتیجه اهمیت ندهیم. سعی می‌کنیم بهترین بازی خودمان را ارائه دهیم.  

او گفت: هر برد و باختی در فوتبال خاطره می‌شود. باید آینده را در نظر بگیریم و ما این کار را کردیم. پس از لیگ قهرمانان، در لیگ ایران برای شهر خودرو اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. در این مسابقات تمام بازیکنان خودمان را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم بازی کنیم. با وجود این مشکلات تیم ما جنگید و قطعا در آینده از بازیکنان ما چیز‌های بیشتری خواهید شنید.


بیشتر بخوانید


نوازی عنوان کرد: فردا بازی فوق العاده‌ای رقم خواهد خورد و همان طور که گفتم، تیم ما برابر تیم‌های بزرگ نمایش بهتری ارائه می‌کند. شاید به توان گفت که در بازی‌های قبلی اتفاقات خوبی رخ نداد، اما فکر می‌کنم در بازی فردا شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار