لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان- النصر عربستان/ طلایی پوشان اصفهانی به دنبال جبران شکست بازی رفت

تیم فوتبال سپاهان ایران در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف تیم النصرعربستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر عربستان در چارچوب دور برگشت مرحله لیگ قهرمانان آسیا امشب (جمعه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.

طلایی پوشان اصفهانی در بازی رفت برابر النصر عربستان شکست خورده اند و حالا قصد دارند جبران مافات کنند و با کسب ۳ امتیاز بازی برگشت همچنان امیدوار به صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باشند.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان که در اولین تجربه مربیگری خود موفق نبود و تیمش  برابر حریف عربستانی خود شکست خورد  به طور حتم در بازی برگشت تغییراتی در ترکیب و نحوه بازی تیمش ایجاد می‌کند تا ناکامی اش را جبران کند.

مدافعان سپاهان به خصوص عزت الله پورقاز در بازی رفت برابر النصر عربستان اشتباهاتی را مرتکب شدند و همین موضوع باعث شد که حریف عربستانی از این اشتباهات نهایت استفاده را ببرد و ۲ گل به ثمر برساند.

به طور حتم نویدکیا در این مدت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان خود کار می‌کند تا با تمرکز بالا به مصاف حریف عربستانی خود بروند و شکست بازی رفت را جبران کنند.

همچنین تیم سپاهان که با هدایت نویدکیا برابر  تیم النصرعربستان قرار گرفت نسبت به سپاهان قلعه نویی چندین تغییر در ترکیب خود داشت و نحوه بازی این تیم اصفهانی متفاوت‌تر از گذشته بود و طلایی پوشان اصفهانی بازی جذابی  را ارائه کردند که مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفت.

در آن طرف، تیم النصر عربستان با پیروزی برابر تیم سپاهان و کسب ۷ امتیاز در صدر جدول  گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

اگر تیم النصر عربستان بتواند در بازی برگشت برابر سپاهان به پیروزی دست یابد در آن صورت جواز صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دریافت می‌کند و با خیالی راحت ۲ بازی پایانی خود را پشت سر می‌گذراند.

تیم النصر عربستان بازیکنان خارجی با کیفیت و گران قیمتی در اختیار دارد و در بازی رفت حمدالله مهاجم این تیم عربستانی عملکرد درخشانی داشت و با زدن ۲ گل برابر سپاهان دبل کرد و طلایی پوشان اصفهانی باید مراقب این مهاجم باشند تا دوباره موفق به گلزنی نشود.

شایان مصلح بازیکن سپاهان بعد از منفی شدن جواب تست کرونای خود راهی قطر شده است و او باید چند روز در قرنطینه به سر ببرد و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن در بازی برگشت برابر النصر بازی کند.

به هر حال  باید دید شاگردان نویدکیا می‌توانند با پیروزی برابر حریف عربستانی خود مسیر صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را هموار کنند یا نه!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
انشاالله که برنده میشیم
آخرین اخبار