مربی سپاهان: بازی برابری مقابل النصر ارائه کردیم/ قصد داریم در دیدار برگشت پیروز شویم

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست این تیم اصفهانی برابر تیم النصر عربستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان درباره  شکست این تیم برابر النصر عربستان اظهار کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و  مهم این بود که از عملکرد بازیکنان راضی باشیم. بازی برابری داشتیم و  بازیکنان تا حد زیادی خواسته ما را برآورده کردند.  شرایط بهتری در نیمه دوم پیدا کردیم و موقعیت‌های ویژه‌ای برای گل زدن داشتیم.

او ادامه داد: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم. این فوتبال است و ممکن است بعضی روز‌ها روز شما نباشد. زمان خیلی کمی است که کادر فنی جدید با بازیکنان کار می‌کند. ما سعی کردیم روش و نوع بازی سپاهان را تغییر بدهیم و می‌دانیم که تیم نیاز به زمان دارد.  ما باید کمی با صبر و حوصله باشیم و در این مدت محدود که با تیم بودیم از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

مربی سپاهان درباره  اینکه این تیم بعد از ۳ روز باید دوباره با النصر بازی کند، گفت: قبل از پاسخ به این سئوال باید پیروزی النصر را تبریک بگویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و  باید این بازی را تحلیل کنیم و ببینیم مشکلات ما کجا بوده تا برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. به دنبال این هستیم که بتوانیم با ارائه بازی خوب نتیجه بهتری کسب کنیم.   

او در پایان گفت: دیدیم که بازیکنان اصلی و ذخیره تیم با هم تفاوت زیادی ندارند. مجموعه‌ای از بازیکنان خیلی باکیفیت را سپاهان در اختیار دارد. باید ببینیم بازی بعدی به چه شکلی خواهد بود و آیا تغییراتی را خواهیم داشت یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار