وکیل باشگاه تراکتور:

مظاهری باید ادله دیگری مطرح کند/ غرامت و محرومیت نقل و انتقالاتی در آیین نامه فدراسیون فوتبال وجود دارد

وکیل باشگاه تراکتور درباره جلسه رسیدگی به پرونده مظاهری در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی منتظر وکیل باشگاه تراکتور درباره جلسه رسیدگی به پرونده رشید مظاهری در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من درباره نتیجه جلسه نمی‌توانم صحبتی کنم، چون ممنوعیت آیین‌نامه‌ای وجود دارد. جلسه خوبی بود و امیدواریم بر اساس آنچه آیین نامه دلالت می‌کند، دوستان کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همان طور که تکلیف دارند، با حسن نیت و مستقل عمل کنند.

منتظر درباره اینکه باشگاه تراکتور با توجه به قرارداد مظاهری با باشگاه استقلال و این که خود این دروازه‌بان اعلام کرده بود شرایط فسخ داشته، مدارک و مستندات جدیدی ارائه داده، گفت: او ادعایی داشت که استمهال شده و منتظر هستیم در جلسه دیگری یا با ادله‌ای که ابراز می‌کنند انشاالله به این موضوع رسیدگی شود.

او درباره این که آیا باشگاه تراکتور قصد دارد مظاهری را به این تیم برگرداند، گفت: مدیران ارشد باشگاه  باید در این باره تصمیم بگیرند و  من فقط  وکالت  این  پرونده را برعهده دارم.  

وکیل باشگاه تراکتور درباره تبعات رأی صادر شده  برای مظاهری و باشگاه استقلال گفت: آنچه که آیین نامه به روشنی بر آن دلالت می‌کند بحث غرامت و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی است. تشخیص غرامت برعهده ما نیست. بر اساس آیین نامه اظهارات مسئولان در جلسه محرمانه است، اما به طور طبیعی ما مطالب را به اطلاع مدیران باشگاه می‌رسانیم و اگر آن‌ها صلاح دیدند در باره آن صحبت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار