شریعتمداری در جمع خبرنگاران:

شفافیت در شستا قابل توجه است/ در یازده استان کشور مراکز نوآورانه تعاون تاسیس می‌شود

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع پرداخت.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بنده به دعوت رئیس کمیسیون صنایع و معادن در کمیسیون مذکور حضور یافته و گزارشی درباره عملکرد وزارت کار در دوران تصدی‌ام ارائه کردم.

او افزود: در این جلسه گزارشی درباره تعاون و ایجاد مراکز نوآورانه در این بخش ارائه شد و افتتاح این مراکز در ۱۱ استان کشور تا مهرماه انجام می‌شود.

شریعتمداری تاکید کرد: تقویت نهادهای بخش تعاون در این نشست مورد تاکید قرار گرفت مانند بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون و بر همین اساس توجه به استفاده از سرمایه‌های خرد با کمک بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون تحت عنوان تامین مالی خرد تضمین شده بخش تعاونی در جلسه کمیسیون صنایع تشریح شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: تقاضا شده که با همت مجلس و نهاد‌های مالی تعاون ارائه خدمات به جوانان را بالا ببرند و همچنین تصویب لوایح اصلاحی و طرح‌های ذی ربط مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: تحولات بسزایی در سهام شستا بعد از بورسی و شفاف شدن صورت گرفته و اکنون تمامی صورت‌های مالی این شرکت مشخص است که در این باره نیز در کمیسیون توضیحاتی ارائه شد.

شریعتمداری در پایان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت وزارتخانه ارتباط مستمر را با کمیسیون صنایع ادامه خواهد داشت و مجدداً پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
شستا توبورس انقدر موفق بود که پول هیجد هسال بازنشسته ها چندماه داد اگر می رفتی به وبخت می گفتی حقوق تامین اجتماعی زیاد کن دل درد می گرفت تاشمال چماته می رفت حقوقهای شستاوصبا ازسهامشان حمایت کنن تاپایین نیاد وپیشرفت کنن