معافیت و بخشودگی قانونی بیش از هزار مورد حق انشعاب آب و فاضلاب در خراسان رضوی

رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت:هزار و ۳۳۷ فقره انشعاب مشمول معافیت و بخشودگی قانونی حق انشعاب آب و فاضلاب در ۱۷ ماه گذشته توسط شرکت آبفا خراسان رضوی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمزه منظم وطن دوست رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه از این تعداد ۹۵۵ فقره انشعاب مربوط به سال گذشته است و ۳۸۲ فقره هم در پنج ماه اول امسال واگذار شده است، گفت: مجموع مبلغ درآمد حاصل از فروش این انشعابات را ۱۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال است که این شرکت به همین منظور اجرای ضوابط مربوط به معافیت‌ها و بخشودگی‌های قانونی انشعابات آب و فاضلاب ابلاغی از طرف وزارت نیرو برای مشمولین، تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب را اعمال و وجوه مربوطه را دریافت نکرده است.

او با اشاره به اینکه هزار و ۳۳۷ فقره انشعاب مشمول معافیت و بخشودگی قانونی حق انشعاب آب و فاضلاب در ۱۷ ماه گذشته توسط شرکت آبفا خراسان رضوی واگذار شده است، افزود: موضوع تخفیفات و بخشودگی‌های قانونی که هرسال به شرکت‌های آب و فاضلاب ابلاغ می‌شود عمدتا شامل تخفیفات حق انشعاب آب و فاضلاب و بخشودگی مربوط به آب بهاء می‌شود.

رئیس اداره خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: تخفیفات حق انشعاب، مساجد و مصلی ها، حوزه‌های علمیه، اماکن دینی اقلیت‌های مذهبی، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، جانبازان ۲۵ درصد به بالا، خانواده شهدا، آزادگان و مدارس خیر ساز را شامل می‌شود.

وطن دوست بیان کرد: بخشودگی آب بهاء نیز مشمول مدارس، مساجد، حسینیه ها، موسسات قرآنی، حوزه‌های علمیه، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی و گلزار شهداء می‌شود.

او با بیان اینکه هزینه لوازم انشعاب آب و فاضلاب از این گروه از مشترکان دریافت می‌شود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بر اساس معرفی نامه صادره از طرف نهاد‌ها و ارگان‌های متولی برای مشمولین، پس از اخذ مستندات و بررسی و کنترل‌های لازم نسبت به اعمال معافیت و بخشودگی تعرفه‌های آب و فاضلاب در مورد متقاضیان اقدام می‌کند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.