تعهد بخش خصوصی به اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در تربت حیدریه

مدیرعامل شرکت آبفای تبصره دو تربت حیدریه گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی متعهد به اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه و نصب سه هزار انشعاب فاضلاب تا پایان سال در این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صادق یوسفی مدیرعامل شرکت آبفای تبصره دو تربت حیدریه با اشاره به اینکه بخش خصوصی متعهد به اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در تربت حیدریه شد، گفت: از ابتدای امسال  تاکنون بخشی از این تعهد شامل اجرای ۵ کیلومتر شبکه و نصب ۵۰۰ فقره انشعاب عملی شده است.

او افزود: بخش خصوصی همچنین تا پایان امسال باید ضمن اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر تربت حیدریه دو هزار و ۵۰۰ انشعاب هم نصب کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو تربت حیدریه ادامه داد: تاکنون ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۲۴۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده و ۳۰ هزار مشترک تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار گرفته اند.

یوسفی بیان کرد: پروژه نصب دستگاه تغلیظ لجن به منظور رفع بو از تصفیه خانه فاضلاب این شهر آماده بهره برداری است.

او تصریح کرد: برای اجرای این پروژه شامل ساخت ایستگاه آبگیری و تغلیظ لجن ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است و اجرا طرح تقویت سیستم‌های هوادهی و انتقال لجن و اصلاح سیستم‌های مکانیکی این واحد با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی صورت گرفت، در نتیجه این اقدام بوی تصفیه خانه به حداقل ممکن رسیده و با بهره برداری از ایستگاه تغلیظ لجن نیز این مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.