عبدالملک بدرالدین: هر رابطه ای با اسرائیل، خیانت به حساب می آید

رهبر انصارالله یمن رابطه با اسرائیل را نوعی جنایت و خیانت اعلام و آن را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنان عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن آغاز شد.

رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفت: مناسبت‌ها و حوادث تاریخی با واقعیت امروز امت اسلامی ارتباط دارند، زیرا واقعیت و شرایط فعلی امت اسلامی نتیجه گذشته آن بوده و در سطح فرهنگی، فکری، اصول، ارزش ها، وابستگی‌ها و همه عرصه‌ها با آن در ارتباط است. اگر امت اسلامی بخواهد اوضاع فعلی خود را تصحیح کند و مسیر عملی خود را به راه صحیح بازگرداند، باید از گذشته خود به خوبی آگاه باشد و آن را به صورت صحیح و با معیار‌های صحیح ارزیابی کند تا با اشتباهات گذشته یا انحراف و تحریف آمیخته نشود و بر وضعیت کنونی و آینده آن تأثیر نگذارد. ما به عبرت گرفتن و پند آموختن از تاریخ خود و استفاده از این تاریخ نیاز داریم.

او گفت: انحراف و تحریف در امت بر اثر سلاطین ظلم و علمای بدی بوده که پیامبر در خصوص آنها هشدار داده بود. اوج انحراف در تاریخ اسلامی در زمان بنی امیه صورت گرفت که پرچم نفاق را حمل کرده و با خط هدایت و صراط مستقیم جنگیدند.

رهبر انصارالله یمن همچنین با اشاره به توافق‌های امارات و بحرین برای عادی سازی روابط تصریح کرد: عادی سازی سعودی- اماراتی وآل خلیفه، نوعی اعلام وفاداری به دشمنان اسلام به شکل علنی است.

او همچنین اعلام کرد: موضع اتحادیه عرب در خصوص عادی سازی روابط با دشمن اسرائیلی، برای ما شگفت نبود؛ بلکه مسأله‌ای مورد انتظار به شمار می‌رفت و ما انتظار داریم جبهه واحد و صریحی در برابر صهیونیست‌ها تشکیل شود.

عبدالملک بدرالدین گفت: هواداران آمریکا و اسرائیل تلاش دارند تا شکلی از تبعیت را ترویج کنند تا باقی افراد امت اسلام را وادارند تا در جبهه آن‌ها در کنار اسرائیل بایستند.

او همچنین اعلام کرد هر رابطه‌ای با اسرائیل، محکوم، جنایت و خیانت به حساب می‌آید؛ اما از سعودی ها، اماراتی ها، آل خلیفه انتظار داشته باشید تا در مزدوری با یکدیگر رقابت کنند.

او گفت: آحاد ملت ما باید در درجه بالایی از هوشیاری باشند و از ترویج عادی سازی و وفاداری به دشمنان ملت تأثیر نپذیرند. آن‌هایی که عادی سازی و تبعیت از صهیونیست‌ها را ترویج می‌کنند، اولویت هایشان در جهت منفعت آمریکا و اسرائیل است و ملت ما باید مراقبت توطئه باشد.

رهبر انصارالله یمن در ادامه تصریح کرد: امروز (دشمنان) به شکل واضحی در حال توطئه چینی علیه ملت فلسطین هستند و دشمنی آن‌ها علیه ملت یمن از روز نخست به همین شکل بود. ما از روز نخست تجاوز (به ملت یمن) گفتیم عربستان و امارات و آن‌هایی که با این دو کشور هستند، تنها ابزاری برای اجرای طرح‌های امریکا و اسرائیل در هدف گرفتن ملت یمن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار