لژیونر تیم ملی هندبال:

حضور سرمربی خارجی قرار گرفتن در سکوی قهرمانی را تضمین می‌کند

حیدری راد گفت: حضور سرمربی خارجی طراز اول در تیم ملی هندبال ایران، قرار گفتن روی سکوی قهرمانی را تضمین می‌کند.

سعید حیدری راد دروازه بان  لژیونر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اگر می‌خواهیم تیم ملی هندبال نتیجه بگیرد باید مربی طراز اول خارجی  به ایران بیاوریم. همچنین در کنار مربی خارجی باید مربیان ایرانی حضور داشته باشند تا تجربیات به آن‌ها منتقل شود. اگر مربی طراز اول خارجی به ایران بیاید قول می‌دهم که ایران همیشه روی سکوی قهرمانی باشد.

او گفت: رقبای ما در آسیا از بهترین امکانات برخوردارند که باعث پیشرفت آن‌ها می‌شود. تیم‌های آسیایی مدام در بازی‌های تدارکاتی شرکت می‌کنند. امکانات ایران برای رشته هندبال بسیار کم است و بازیکنان همیشه احساس کمبود می‌کنند.

حیدری راد عنوان کرد: ایران بازیکنان لژیونر خوبی دارد، اما به دلیل کمبود امکانات نمی‌توانیم نتایج تیمی خوبی کسب کنیم. معمولا تیم ملی پیش از رقابت‌های بین المللی، بازی‌های تدارکاتی محدودی را انجام می دهد.

دروازه بان تیم ملی هندبال اظهار کرد: ملی پوشان تیم ملی سال‌ها است که مشکلات تیم ملی را مطرح می‌کنند و می‌گویند که برای پیشرفت نیاز به مربی خارجی است. امیدوارم مسئولان به زودی تدابیر خوبی برای تیم ملی بزرگسالان در نظر بگیرند.

او گفت: رقابت‌های تیم ملی هندبال جوانان رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ایران را پیش رو دارد که امیدوارم با قرار گرفتن روی سکو استارت خوبی برای هندبال زده شود.

حضور سرمربی خارجی قرار گرفتن در سکوی قهرمانی را تضمین می‌کند

مسابقات یورو لیگ هندبال از ۱۰ سپتامبر آغاز می‌شود

دروازه بان تیم دینامو بخارست رومانی بیان کرد: بیش از ۲ ماه است که تمرینات تیم دینامو بخارست رومانی شروع شده است. تاکنون ۶ بازی دوستانه برگزار کردیم که به آماده سازی تیم کمک خوبی کرده است. تیم ما باید در یورو لیگ رقابت کند و امیدوارم بتوانیم به فینال صعود کنیم. بازیکنان جدیدی به تیم ما برای فصل جدید ملحق شدند که جوان‌تر‌ها می‌توانند به تیم ما کمک خوبی کنند.

او گفت: رقابت‌ها از تاریخ ۱۰ سپتامبر آغاز می‌شود و مسابقات جام حذفی و سوپر کاپ در چارچوب یک تورنمنت برگزار می‌شود. هر تیمی که عنوان قهرمانی را در این تورنمنت کسب کند کاپ جام حذفی و سوپر کاپ را با هم دریافت می‌کند. ۱۰۰ درصد لیگ برگزار می‌شود و به تعویق نمی‌افتد و قرار است در شهری که از نظر کرونا در وضعیت سفید قرار دارد برگزار شود.

حیدری راد اظهار کرد: حقوق به تعویق افتاده بازیکنان از سوی باشگاه پرداخت شد. تیم دینامو بخارست رومانی تنها تیم حاضر در لیگ رومانی بود که حقوق ۲ ماه قرنطینه بازیکنان را پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار