سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان هنوز گزینه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ندارند

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری معتقد است که تاکنون اجماعی بر سر حضور یک کاندیدا در انتخابات ریاست‌جمهوری صورت نگرفته است.

اسامی بسیاری در میان دو جریان برای انتخابات مطرح استسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال کاندیداتوری ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان گفت: چهره هایی مشخصی از اصلاح طلبان احتمال دارد که کاندیدا شوند.

او ادامه داد: البته ما معذوریم که اسم ببریم، اما احتمال اینکه این افراد کاندیدا شوند وجود دارد؛ اگرچه شرایط هم باید آماده باشد برای مثال یک جناح باید بر سر یک فرد خاص به توافق برسند؛ اکنون هم اسامی بسیاری در حال مطرح شدن چه در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان است، اما نمی‌شود اظهار نظر کرد که اینها قطعا خودشان هم برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کنند.


بیشتر بخوانید


سجادی با اشاره به احتمال مطرح شدن نام سعید جلیلی در بین اصولگرایان، گفت: هنوز مشخص نیست که اصولگرایان بر روی یک فرد خاص اجماع داشته باشند و اصلا هنوز  مشخص نیست که چه نامی انتخاب نهایی جریان اصولگرا خواهد بود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطرنشان کرد: در کل اصولگرایان هم مانند اصلاح طلبان طیف‌های بسیاری را در برمی‌گیرند و الان اصلا نمی‌شود گفت که فرد خاصی کاندیدای کلی جریان اصولگرایان است، چون در احزاب اصلا تاکنون بر روی چهره ها بحثی صورت نگفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
وقتی می دونن قالیباف انشاءالله رئیس جمهور می شه دیگه بقیه به حساب نمیان اصلا
Iran (Islamic Republic of)
محمود م
۱۳:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
مهم مردم هستند که به هیچ کدام از این جناح ها تمایلی ندارند....
-
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
برای مردم هیچ فرقی نداره که کدوم باشند آش همان وکاسه گدایی همان مگر اینا میان کار کنن برا این مملکت ومردم ؟
آخرین اخبار