بازتاب اولین گل طارمی برای پورتو در نشریات پرتغالی

اولین گلزنی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در رسانه‌های پرتغالی بازتاب یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی به عضویت تیم پورتو پرتغال درآمده است در دیداری دوستانه اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند.

طارمی در پیروزی چهار بر سه پرتو برابر "توندلا" گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

گلزنی طارمی در این دیدار که اولین گل او برای پورتو محسوب می‌شود، در ۲ نشریه معتبر" رکورد" و "اوجوگو" پرتغال بازتاب یافت.

نشریه اوجوگو عکس صفحه اول خود را به تصویری از طارمی اختصاص داد و" رکورد" نیز در این باره نوشت: طارمی در دیداری تمرینی برابر توندلا برای پرتو گلزنی کرد. این بازیکن ایرانی در پیروزی ۴-۳ پورتو برابر توندلا یکی از گل‌ها را به ثمر رساند. نکته برجسته این بازی گلزنی طارمی بود، بازیکن جدیدی که حالا با پیراهن پورتو می‌درخشد.

در این بازی "اوریبه" در دقیقه ۷ پورتو را پیش انداخت، ولی توندلا موفق شد قبل از پایان نیمه اول با ۲ گل" سالوادور آگرا" از پورتو پیش بیفتد.

در نیمه دوم طارمی، مهاجم فصل گذشته ریوآوه، بازی را به تساوی کشاند و سپس سرخیو اولیورا نتیجه را ۳-۲ به سود پورتو کرد. در پانزده دقیقه پایانی "باربوسا " گل تساوی توندلا را به ثمر رساند، اما سرانجام سوارس با گلزنی خود شاگردان کونسیسائو (سرمربی پورتو) را با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رساند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار