اخبار نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال در مقایسه با سال‌های قبل فعالیت کمتری داشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سران باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته اند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال کمتر برای خرید بازیکن اقدام کنند و بیشتر به فکر فروش بازیکنان مازاد و ایجاد توازن در تیمشان هستند.

در این گزارش به مهمترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات این باشگاه می‌پردازیم.


جمعه ۱۱ مهر
زیدان ستاره لیون  را می خواهد

مربی فرانسوی رئال مادرید از ویژگی های حسام عوار  ستاره المپیک لیون بسیار تمجید می‌کند و قصد جذب او را دارد به گزارش L'Equipe، البته انجام این انتقال آسان نخواهد بود، اگرچه رئال مادرید تلاش خود را بکند.

مایور ال مهاجم رئال مادرید به رم پیوست

بورخا مایورال انتقال رئال مادرید راهی باشگاه آاس رم ایتالیا شد.

رم رسماً خرید بورخا مایورال مهاجم ۲۳ ساله اسپانیایی را از رئال مادرید اعلام کرد. جالوروسی  فاش کرد که  این مهاجم با یک قرارداد قرضی ۲ ساله اولیه با پرداخت مبلغ ۲ میلیون یورو به این باشگاه پیوسته است.

پنجشنبه دهم مهر

بازیکن جوان رئال به اوکراین می رود

آلوارو مارتین، هافبک نوزده ساله رئال  تصمیم گرفته تا به صورت قرضی به سیبنیک کرواسی برود. او به مدت یک سال به صورت قرضی و با گزینه خرید راهی این تیم خواهد شد.

مارتین هافبک بسیار موفقی بوده و اخیرا با جوانان رئال فاتح لیگ قهرمانان جوانان اروپا شده است.او تا سال ۲۰۲۲ با رئال قرارداد دارد.

تمایل مهاجم رئال برای پیوستن به منچستریونایتد

در حالی که منچستریونایتد برای خرید دمبله با بارسلونا وارد مذاکره شده است، به گزارش دیلی استار، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی می‌خواهد به صورت قرضی به منچستریونایتد برود.

منچستر یونایتد می‌داند که یوویچ می‌خواهد به اولدترافورد بیاید و آن‌ها منتظر تصمیم رئال مادرید هستند. رم و اینترمیلان نیز به این بازیکن علاقه نشان داده اند.

هدف اصلی اوله گونار سولشر، جیدون سانچو، از بوروسیا دورتموند است. دمبله گزینه دوم است ویوویچ می‌تواند گزینه سوم باشد.
یکشنبه ۶ مهر

  یوونتوس  همچنان در اندیشه خرید مارسلو

سایت کالچو مرکاتو ایتالیا گزارش  داد که یوونتوس بار دیگر در تلاش است  مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید را جذب کند.

به نظر می‌رسدزیدان می‌خواهد به مندی به عنوان نفر اول دفاع راست اعتماد کند و  به جای مارسلو از او در ترکیب اصلی از او بهره ببرد. 

به همین خاطر باشگاه یوونتوس می‌خواهد از این فرصت  استفاده کند و مارسلو را به خدمت بگیرد. رابطه نزدیک  رونالدو با مارسلو انگیزه یوونتوس در جذب این بازیکن  برزیلی را دوچندان کرده است.

یوویچ در رئال مادرید می‌ماند

مسئولان باشگاه رئال مادرید به لوکا یوویچ بازیکن صرب خود اطمینان دادند که او فصل آینده نیز در رئال مادرید خواهد ماند.

به گزارش آاس، هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید مذاکراتی را با این مهاجم صربستانی داشتند و تلاش کردند به او اطمینان خاطر بدهند که رئال هنوز روی او حساب  می‌کند و بازیکن مهمی برای این تیم است و اگر بخواهد می‌تواند فصل آینده هم در برنابئو بماند.

زیدان تمایلی برای خرید بازیکن جدید ندارد

زین الدین  زیدان سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی  برابر رئال بتیس گفت او هیچ قصدی برای خرید بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

زیدان در پاسخ به  سوالی درباره خرید بازیکن جدید گفت:" نه ما قبلاً در این مورد صحبت کرده ایم من از تیمی که دارم راضی هستم."

شنبه ۵ مهر

کاماوینگا منتظر رئال می‌ماند

ادواردو کاماوینگا ستاره جوان باشگاه رن مایل است منتظر پیشنهاد رئال مادرید بماند.

باشگاه رئال مادرید تصمیم داشت تابستان امسال این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی را به خدمت بگیرد، اما شیوع ویروس کرونا برنامه‌های نقل و انتقالات این باشگاه  اسپانیایی را به هم زد.

حالا رئال امیدوار است که تابستان آینده با کاماوینگا قرارداد امضا کند و این بازیکن هم مایل است با وجود ابراز علاقه پاری سن ژرمن منتظر رئال مادرید بماند.

دسته رد آینتراخت فرانکفورت به سینه یوویچ

لوکا یوویچ مهاجم صربستانی باشگاه رئال مادرید تمایل داشت به صورت قرضی به باشگاه سابق خود یعنی اینتراخت فرانکفورت برگردد، اما این باشگاه آلمانی تمایلی به جذب او  ندارد.

یوویچ تابستان گذشته با ۶۰ میلیون یورو از فرانکفورت به مادرید آمد، نتوانست در برنابئو فرصت بازی پیدا کند و حالا زیدان می‌خواهد برای فصل آینده او را به طور قرضی به تیم دیگر منتقل کند.

پنجشنبه ۳ مهر

مذاکره رئال مادرید و رم بر سر مایورال

بوریا مایورال که تا سال ۲۰۲۱ با رئال مادرید قرارداد دارد مورد توجه باشگاه آاس رم قرار گرفته و این باشگاه ایتالیایی در حال مذاکره با رئال بر سر جذب این مهاجم است.

هنوز در مورد مبلغ قرارداد هیچ گزارشی منتشر نشده است، اما ظاهراً رئال مادرید به دنبال قراردادی ۲۰ میلیون یورویی است.
البته با توجه به شرایط فعلی تیم‌ها و وضعیت قرارداد مایورال با رئال بعید به نظر می‌رسد که مادریدی‌ها چنین قرارداد پیدا کنند؛ بنابراین ممکن است آن‌ها این بازیکن را با قرارداد کمتری نیز به تیم دیگری منتقل کنند.

زین الدین زیدان مایل است که مایورال را به عنوان جانشینی برای بنزما در برنابئو نگه دارد، اما اکنون به نظر می‌رسد که باشگاه خواهان قطع همکاری با او است لوکا یوویچ مهاجم صرب رئال فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

چهارشنبه  دوم مهر

مبلغ انتقال امباپه به رئال مادرید مشخص شد

به نوشته روزنامه اکیپ فرانسه خرید کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن برای رئال مادرید ۱۰۰ میلیون یورو هزینه در برخواهد داشت.

اگرچه این مبلغ فرضی به نظر می‌رسد، اما کاملاً با ارزش‌های این ستاره جوان در بازار هماهنگی دارد.

اگر امباپه در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم بگیرد این تیم را ترک کند ارزش او مانند لیونل مسی ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود با این تفاوت که ستاره آرژانتینی ۱۱ سال مسن‌تر از ستاره فرانسوی است.

سه مسیر پیش روی ناچو

مدیر برنامه‌های ناچو  مدافع رئال مادرید  با یک واسطه ایتالیایی  در تورین این کشور درباره آینده این بازیکن دیدار و گفت وگو کرد.

در حال حاضر سه تیم  برای خرید ناچو ابراز علاقه کردند؛  اینترمیلان ، رم و ناپولی

ناپلی ها گزینه‌های واقعی هستند، اما این  انتقال سخت است. آن‌ها باید ابتدا  کالیدو کولیبالی مدافع میانی خود را بفروشند.

انتقال این بازیکن سنگالی به منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به بن‌بست خورده است، زیرا ناپولی برای مدافع سنگالی خود  ۷۰ میلیون یورو می‌خواهد و بدون فروش او ناپولی بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت.

دوشنبه ۳ ۱ شهریور

نبرد لیورپول و رئال مادرید برای جذب امباپه

باشگاه های بزرگ رئال مادرید و لیورپول برای جذب کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن تماس‌هایی با او برقرار کرده اند.

 به گزارش روزنامه اکیپ لیورپول و رئال مادرید برای جذب امباپه ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال پاری سن ژرمن در فصل تابستان ۲۰۳۱با هم رقابت می‌کنند.
امباپه به پاری سن ژرمن گفته است که می‌خواهد در پایان تابستان امسال این تیم را ترک کند و ۲باشگاه لیورپول و رئال تماس‌هایی با او  داشته‌اند .

رئال به دنبال جذبه ادیسون کاوانی

به گزارش روزنامه مارکا باشگاه رئال مادرید سرگرم بررسی خرید ادیسون کاوانی مهاجم سابق پاری سن ژرمن است.

 مهاجم سابق تیم فوتبال پاری سن ژرمن ممکن است پول زیادی مطالبه کند، اما امکان جذب او به عنوان بازیکن آزاد ممکن است رئال مادرید را برای خرید این مهاجم اروگوئه ای وسوسه کند.

 با توجه به اینکه یوویچ مهاجم صرب رئال  فصل گذشته نتوانست در برنابئو موفق شود کاوانی رقابت خوبی و برای کریم بنزما در خط حمله ایجاد خواهد کرد.

رئال علاقه‌ای به دله الی ندارد

سایت تاک اسپورت گزارش داد رئال مادرید هیچ علاقه‌ای به خرید  دله الی هافبک تاتنهام، ندارد.

بازیکن ملی پوش انگلیس شاهد انتشار خبرهایی درباره انتقال او به  سانتیاگو برنابئو است، اما از سوی تیم اسپانیایی هیچ تمایلی وجود ندارد.

پیشنهاد  یک میلیون یورویی رئال مادرید به ستاره پاناما

رئال مادرید یک میلیون یورو  برای خرید آدالبرتو کاراسکیا هافبک تیم ملی پاناما پیشنهاد داد.

آدالبرتو کاراسکیا ۲۱ ساله از پاناما، ممکن است بازیکن جدید رئال مادرید شود. آن طور که روزنامه نگار آنخل گارسیا اعلام کرد، این باشگاه در حال حاضر پیشنهادی یک میلیون یورویی برای جذب جواهر پاناما ارائه داده است. او در حال حاضر یکی از بازیکنان کلیدی تیم دسته دومی کارتاگنا است.

رئال در صورت خرید این بازیکن او را روانه تیم دوم خود یعنی کاستیا خواهد کرد.

رم یوویچ  را برای جانشینی میلیک در نظر گرفت

به گفته کالچو مرکاتو، تیم فوتبال رم، لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید را به عنوان هدف بالقوه برای خود انتخاب کرده است.

اگر آن‌ها نتوانند هدف اول خود یعنی آرکادیوژ میلیک را از ناپولی به خدمت بگیرند، پیشنهادی برای یوویچ ۲۲ ساله ارائه خواهند کرد.

مادرید آماده انتقال قرضی یوویچ در طول رقابت‌های ۲۰۲۰-۲۱ است، اما رم هنوز امیدوار است که در روز‌های آینده قرارداد میلیک را نهایی کند.

شنبه ۲۹ شهریور

گرت بیل به تاتنهام پیوست

ستاره ولزی رئال مادرید به طور رسمی به تیم فوتبال تاتنهام پیوست.

گرت بیل هافبک ولزی رئال مادرید سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس به باشگاه تاتنهام انگلیس پیوست. او تا سال ۲۰۱۳ در تاتنهام حضور داشت و پس از آن راهی رئال شد و حالا در سال ۲۰۲۰ به تیم لندنی بازگشته تا شاگرد ژوزه مورینیو شود.

قرارداد بیل به صورت قرضی و یک ساله است. گفته می‌شود مبلغ این انتقال ۲۰ میلیون پوند است و ۲ باشگاه رئال و تاتنهام به طور مشترک دستمزد این بازیکن گرانقیمت را پرداخت خواهند کرد.

واکنش زیدان به جدایی گرت بیل

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به جدایی احتمالی گرت بیل بازیکن ولزی خود واکنش نشان داد و گفت: "ماجرا این طور که شما فکر می‌کنید نیست. موضوع پیچیده‌تر است. مذاکرات انجام شده است و من نمی‌توانم به شما چیز بیشتر بگویم. من هرگز با او مشکلی نداشتم. من می‌دانم که او چه کاری برای باشگاه انجام داده است و هیچ کس قصد ندارد او را کنار بگذارد. این‌ها مواردی است که ممکن است به دلیل شرایط مختلف اتفاق بیفتد. "
زیدان با اشاره به این که قرارداد بین بیل و تاتنهام امضا نشده است افزود: چیزی بیشتری نمی‌توانم بگویم. من با او مشکلی نداشتم. قرار نیست کسی آنچه را که او برای باشگاه انجام داده است، زیرا سئوال ببرد. اگر تغییر باشگاهی برای بیل صورت بگیرد، برای او آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم. "

توصیه زیدان  به جوویچ

زیدان سرمربی رئال مادرید در جلسه‌ای با لوکا جوویچ (۲۲ ساله)  به  این بازیکن توصیه کرد که برای فصل آینده به دنبال انتقال قرضی به تیم دیگری باشد.

به نوشته روزنامه آاس ماجراجویی جوویچ در رئال مادرید رو به پایان است. با توجه به اشتباهات این بازیکن، بدشانسی و مهمتر از همه کمبود فرصت، او نتوانسته است توانایی‌های بالقوه خود را در برنابئو نشان دهد. در نتیجه زیدان به این بازیکن ۲۲ ساله توصیه کرد که برای آن که بتواند فرصت بازی بیشتری پیدا کند، فصل آینده به دنبال انتقال قرضی به تیم دیگری باشد.

گرت بیل با قرارداد قطعی در تاتنهام

گرت بیل هافبک ولزی تیم رئال مادرید که در آستانه امضای قرارداد قرضی با تاتنهام انگلیس است ممکن است با این تیم قرارداد قطعی امضا کند.

به گزارش روزنامه سان تاتنهام به زودی خرید قرضی گرت بیل از رئال مادرید  را به طور رسمی اعلام خواهد کرد، اما قرارداد او ممکن است به قرارداد بلندمدت و قطعی تبدیل شود.

هافبک ۳۱ ساله تا پایان فصل به تاتنهام خواهد پیوست، اما  سان گزارش می‌دهد که اگرچه عملکرد بیل موفقیت آمیز باشد باشگاه لندنی به دنبال تمدید قرارداد او به مدت یک سال دیگر هستند.

قرارداد گرت بیل با رئال مادرید در پایان فصل ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد.

جمعه ۲۸ شهریور

بیل و رگیلون به لندن رسیدند

گرت بیل هافبک ولزی و سرخیو رگیلون مدافع اسپانیایی رئال مادرید برای نهایی کردن قرارداد خود وارد لندن شده اند.

به گزارش دیلی میل این ۲ بازیکن با جت شخصی دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام امروز (جمعه) وارد فرودگاه لوتون لندن شدند و به باشگاه تاتنهام رفته اند آخرین مذاکرات را با این تیم انجام دهند و در آزمایش‌های پزشکی این باشگاه شرکت کنند.

این در حالی است که به گزارش اسکای اسپورتس گرت بیل آزمایش‌های پزشکی تاتنهام را پشت سر گذاشته است و این بازیکن ولزی امروز قرارداد قرضی خود را با تاتنهام امضا خواهد کرد.

گرت بیل بابت یک فصل حضور قرضی در تاتنهام ۱۳ میلیون پوند دستمزد خواهد گرفت در حالی که سرخیو رگیلون قرارداد قطعی با این تیم امضا خواهد کرد.

تاتنهام باید لوکا مودریچ را به خدمت بگیرد

هری ردنپ سرمربی سابق باشگاه تاتنهام به سران این توصیه کرد که لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را هم به خدمت بگیرند و از او در کنار گرت بیل استفاده کنند.

ردنپ زمانی که سرمربی تاتنهام بود به همراه مودریچ و گرت بیل تاتنهام را به لیگ قهرمانان اروپا رساند.

این ۲ بازیکن در اسپانیا عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و چهار بار به همراه رئال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند.

چهارشنبه ۲۶ شهریور

خداحافظی گرت بیل با برنابئو پس از هفت فصل

به گزارش روزنامه آ اس، گرت بیل هافبک ولزی رئال مادرید پس از هفت فصل با این تیم خداحافظی خواهد کرد.

آاس نوشت، یک تابستان دیگر ماجرای جدایی گرت بیل از رئال مادرید تیتر روزنامه‌های ورزشی شد، اما به نظر می‌رسد این آخرین بار باشد و او این دفعه پس از هفت فصل با رئال مادرید واقعاً خداحافظی خواهد کرد.

یونایتد‌ها با رئال مادرید تماس گرفته اند، اما گزینه ترجیحی برای این بازیکن، مدیربرنامه‌هایش و خود رئال مادرید، باشگاه تاتنهام است. هر چه که باشد به نظر می‌رسد لیگ جزیره تنها راه مسیر برای فرار این بازیکن ولزی است.

گرت بیل برای دومین روز پیاپی در تمرینات رئال مادرید حاضر نشده است. او منتظر آن است که مدیر برنامه هایش کار انتقال او به تاتنهام را به پایان برساند.

بیل طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ برای تاتنهام ۲۰۳ بازی انجام داد و ۵۵ گل به ثمر رساند.

وضعیت نامشخص لوکا زیدان

لوکا زیدان دروازه بان فصل گذشته رئال مادرید از وقتی که (۳۰ ژوئن) از این تیم جدا شد وضعیت نامشخصی داشته است.

به نظر می‌رسید باشگاه مون پلیه رویای این بازیکن فرانسوی را برای بازی در لوشامپیونه برآورده سازد، اما رئیس این باشگاه چنین احتمالی را رد کرد. این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

مبلغ انتقال رگیلون مشخص شد

باشگاه تاتنهام به خرید سرخیو رگیلون مدافع ۲۳ ساله رئال مادرید نزدیک شده است. رئال مادرید برای انتقال این بازیکن ملی پوش خود به تاتنهام تا سال ۲۰۲۵، سی میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش دریافت کرد. ضمن آن که می‌تواند او را با بند بازخرید به مبلغ ۴۰ میلیون یورو دوباره به خدمت بگیرد.

از دیگر شروط رئال برای فروش رگیلون آن است که باشگاه تاتنهام قبل از فروش او به تیم دیگری باید موضوع را به رئال مادرید اطلاع دهد.

بیل در آستانه بازگشت به تاتنهام

مدیربرنامه‌های گرت بیل عنوان کرده است که تاتنهام در آستانه جذب این  وینگر ولزی رئال مادرید است، ولی تاکید دارد که هنوز قراردادی امضا نشده است.

او گفت:"گرت هنوز هم تاتنهام را دوست دارد. ما (تاتنهام، رئال مادرید و نمایندگان بیل) سرگرم مذاکره هستیم. اسپرز همان جایی است که او می‌خواهد آنجا باشد. "

او تصریح کرد:" امضای قرارداد نزدیک شده ، اما انجام نشده است. قرارداد پیچیده‌ای است. "

دله الی در راه رئال مادرید

به گزارش روزنامه تلگراف انگلیس باشگاه تاتنهام که علاقمند به جذب گرت بیل است، امکان دارد به دله الی اجازه دهد که به عنوان بخشی از این قرارداد راهی رئال مادرید شود.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام به دنبال راهی است تا گرت بیل را به خدمت بگیرد و انتقال الی به مادرید به عنوان یکی از راه‌های احتمالی مطرح شده است.
نماینده گرت بیل اخیراً ادعا کرده است که رئال مادرید بر سر انتقال گرت بیل به تاتنهام با این باشگاه مشغول مذاکره است.

تاتنهام در آستانه جذب رگیلون

تاتنهام انگلیس برای خرید سرخیو رگیلون مدافع چپ رئال مادرید از منچستریونایتد سبقت گرفت.

به گزارش تاک اسپورت تاتنهام در آستانه امضای قرارداد با سرخیو رگیلون مدافع تیم ملی اسپانیا است.

این مدافع ۲۳ ساله که فصل گذشته به طور قرضی برای سویا بازی می‌کرد، با درخشش در این تیم به عنوان بهترین دفاع چپ لالیگا شناخته شد و این روز‌ها منچستریونایتد به شدت به دنبال خرید او است.

اما تاتنهام که گفته می‌شود خواهان بازگرداندن گرت بیل از رئال مادرید است برای خرید رگیلون از یونایتد سبقت گرفته و مذاکرات آن‌ها با رئال مادرید بر سر مبلغ ۲۷ میلیون یورو به مرحله پیشرفته ایی رسیده است.

آنچه باعث شده تا تنهام شانس بیشتری نسبت به منچستریونایتد داشته باشد این است که تاتنهامی‌ها بند "بازخریدی" را که منچستریونایتد حاضر نبود در قرارداد رگیلون بگنجاند، پذیرفته اند.

سه شنبه ۲۵ شهریور

منچستریونایتد آماده ارائه پیشنهاد به رگیلون

به گزارش گاردین، منچستر یونایتد در حال آماده سازی یک پیشنهاد اولیه برای سرخیو رگیلون مدافع جوان رئال مادرید است، اما قصد ندارد مبلغ  ۲۷.۲ میلیون پوندی مد نظر  رئال مادرید برای این  مدافع اسپانیایی را بپردازد.

یونایتد تمام تابستان امسال این  بازیکن ۲۳ ساله را زیر نظر داشته و اوله گونار سولشر مایل با جذب او  رقیبی برای لوک شاو در پست دفاع چپ بیاورد.

هدف آرژانتینی رئال مادرید در اینتر می‌ماند

به گفته مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر میلان که مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد در این تیم ایتالیایی خواهد ماند.

بارسلونا از چند ماه قبل خواهان به خدمت گرفتن مارتینز است و رئال مادرید نیز اخیراً به خرید این بازیکن اعلام علاقمند شده است، اما مدیر برنامه‌های او تاکید کرد که با وجود شایعاتی مبنی بر تمایل رئال مادرید و بارسلونا برای جذب مارتینز او در اینتر می‌ماند.

این در حالی است که روز دوشنبه گزارش‌هایی در ایتالیا ادعا کردند که پیشنهاد رئال از سوی اینتر پذیرفته شده است.

مدیر برنامه‌های مارتینز در واکنش به دیدار روزگذشته او با سران باشگاه گفت این فقط یک ملاقات عادی بود و هیچ ارتباطی به رئال مادرید و بارسلونا نداشت، لائوتارو در اینتر خواهد ماند.

گرت بیل خواهان ترک رئال مادرید است

به گزارش رادیو "کادنا سر" گرت بیل هافبک ولزی رئال مادرید که پیش از این عنوان کرده بود تا پایان قراردادش در رئال مادرید خواهد ماند، حالا تغییر موضع داده و می‌خواهد این تیم را ترک کند.

منچستر یونایتد که در تلاش بود جیدون سانچو ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد پس از ناکامی در جذب این ستاره انگلیسی، گرت بیل را زیر نظر دارد و او را جانشین  سانچو می‌داند.

شانس بالای رئال برای جذب امباپه

به گزارش روزنامه آ اس با توجه به اینکه کیلیان امباپه ستاره ملی پوش پاری سن ژرمن خواهان ترک این باشگاه در تابستان آینده است، رئال مادرید باشگاهی است که می‌تواند او را به خدمت بگیرد.

حضور زین الدین زیدان در این باشگاه و همچنین توان بالقوه آن‌ها برای فتح لیگ قهرمانان و پشتوانه مالی آن‌ها دلایلی هستند که به این باشگاه برای جذب امباپه نسبت به رقیبان برتری می‌بخشد.

دوشنبه ۲۴ شهریور

منچستر یونایتد به رگیلون نزدیک شد

۲ تیم رئال مادرید و منچستر یونایتد در آستانه توافق برای انتقال سرخیو رگیلون به اولدترافورد هستند. به گزارش روزنامه مارکا باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا بندی را برای بازگرداندن این مدافع ۲۳ ساله خود در قرارداد مذکور بگنجاند.

مبلغ انتقال مدافع ملی پوش رئال  به یونایتد ۲۵ میلیون یورو گزارش شده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این بازیکن که فصل گذشته به طور قرضی برای سویا بازی می‌کرد تمایل دارد یک فصل دیگر در این باشگاه بماند تا بتواند در آینده به رئال برگردد، اما حالا به نظر می‌رسد او بازیکن منچستریونایتد خواهد بود.

اگر این خبر درست باشد و ۲ باشگاه با هم به توافق برسند بازگرداندن رگیلون جوان برای رئال آسان نخواهد بود، زیرا یونایتد‌ها تمایلی به گنجاندن بند بازخرید در قرارداد او ندارند.

تمایل منچستریونایتد برای جذب گرت بیل

تیم منچستریونایتد در نظر دارد بازیکن ولزی تیم فوتبال رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش روزنامه دیلی استار منچستر یونایتد دیگر تمایلی برای جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی تیم فوتبال دورتموند ندارد و حالا به خرید گرت بیل هافبک ولزی رئال مادرید متمایل شده است.

شیاطین سرخ نتوانستند برای خرید بازیکن ملی پوش انگلیسی با باشگاه دورتموند به توافق برسند بنابراین به جای او قصد دارند گرت بیل را خریداری کنند.
زین الدین زیدان که از ابتدای حضورش در سانتیاگو برنابئو اعلام کرده بود به "بیل" نیازی ندارد، اکنون مصمم است با مهاجم ولزی تیمش که در ۷ ماه گذشته تنها ۲ بار به میدان رفته قطع همکاری کند.

به نظر می‌رسد جدایی، بهترین راهکار موجود برای هر ۲ طرف باشد، زیرا باشگاه رئال مادرید دیگر قصد ندارد هر سال دستمزد سرسام آور ۱۴ میلیون پوندی را به این بازیکن پرداخت کند و "بیل" هم به دنبال فرصت بیشتر برای بازی کردن است.

هنوز ۲ سال دیگر از قرارداد بیل با رئال مادرید باقی مانده و رئال مادرید برای فرار از پرداخت ۲۸ میلیون پوند، باید هر چه زودتر این بازیکن را به فروش برساند.

واسکس در اندیشه پیوستن به لیگ ستارگان قطر

به گزارش مارکا لوکاس واسکس وینگر تیم فوتبال رئال مادرید پیشنهاد مالی بسیار خوبی از یک باشگاه قطری دریافت کرده است.

واسکس سرگرم ارزیابی این انتقال است و رئال مادرید هم آماده است او را در ازای مبلغی مناسب به فروش برسانند، زیرا قرارداد فعلی او در پایان فصل جدید به اتمام می‌رسد.

خرسندی کاماوینگا از رد پیشنهاد رئال مادرید

ادواردو کاماوینگا ستاره ۱۷ ساله تیم رن فرانسه عنوان کرد از اینکه مورد توجه باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید قرار گرفته است به خود می‌بالد، اما خوشحال است که پیشنهاد این تیم را نپذیرفته و فصل آینده نیز در این باشگاه فرانسوی خواهد ماند.

از مدت‌ها قبل عنوان می‌شد که این بازیکن نوجوان مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز خواهان جذب او است.

او که در لیگ ملت‌های اروپا برابر کرواسی به میدان رفت، جوانترین بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه لقب گرفت.

توافق رئال مادرید و اینتر میلان بر سر مارتینز

در حالی است که بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان بوده است و حتی نمایندگان این بازیکن برای مذاکره با سران بارسا به اسپانیا سفر کرده اند، اسپورت مدیاست ایتالیا ادعا کرده است باشگاه رئال مادرید برای خرید مارتینز با باشگاه اینترمیلان به توافق رسیده است.

طبق ادعای این رسانه ایتالیایی اینترمیلان که در آستانه خرید آرتورو ویدال از بارسلونا قرار دارد، خبر توافق با اینتر را مخفی نگه داشته، زیرا نگران آن است که بارسلونا با شنیدن این خبر عصبانی شده و مذاکرات بر سر ویدال را برهم بزند.

مدیاست ادعا کرده است که نمایندگان مارتینز قبل از سفر به بارسلونا پرونده این انتقال را در مادرید بستند.

این در حالی است که باشگاه رئال مادرید بار‌ها تابستان امسال اعلام کرده است که به خاطر جبران ضرر و زیان‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تابستان امسال بازیکن بزرگی به خدمت نخواهد گرفت.

به گزارش این منبع باشگاه رئال مادرید به ازای هر فصل ۸ میلیون یورو به مارتینز دستمزد خواهد داد که این رقم ۲ میلیون یورو کمتر از پیشنهاد بارسا و سه میلیون یورو بالاتر از دستمزد فعلی او در اینتر میلان است.

گفته می‌شود مبلغ این انتقال ۱۰۰ میلیون یورو است که چهل میلیون یورو از آن با انتقال اشرف حکیمی به اینتر جبران خواهد شد

یکشنبه ۲۳ شهریور

رئال مادرید قیمت گرت بیل را مشخص کرد

به نوشته موندو دیپورتیوو ، رئال مادرید قیمت فروش گرت بیل هافبک ولزی خود را برای منچستریونایتد مشخص کرد. اگر یونایتد‌ها خواستار خرید گرت بیل هستند باید حدود ۲۰ میلیون یورو بپردازند.

شیاطین سرخ که مدت‌ها به دنبال جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند بودند ظاهراً از جذب او ناامید شده اند و تصمیم دارند به جای این بازیکن ملی پوش دورتموند، گرت بیل ولزی را به خدمت بگیرند.

مایورال عجله‌ای برای ترک رئال مادرید ندارد

با وجود آنکه چندین بازیکن باشگاه بزرگ اروپایی خواستار به خدمت گرفتن مایورال مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید هستند، اما این بازیکن هیچ عجله‌ای برای ترک رئال ندارد.

این بازیکن ۲ فصل گذشته را به صورت قرضی در لوانته سپری کرده است و حالا رسانه‌ها گزارش می‌دهند که والنسیا، لوانته، فیورنتینا، لاتزیو و مارسی همگیعلاقمند  به خرید مایورال هستند.

به نظر می‌رسد که ترجیح مایورال در حال حاضر والنسیا باشد.

امباپه آماده خروج از پاری سن ژرمن

به نوشته روزنامه تایمز، بازیکن فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که مورد توجه رئال مادرید نیز قرار دارد خواستار ترک این باشگاه فرانسوی است

قرارداد این مهاجم جوان سال ۲۰۲۲ پایان می‌رسد و این به معنی آن است که قهرمان لیگ یک فرانسه باید او را در طول یک سال باقی مانده به فروش برساند در غیر اینصورت امباپه به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد.

علاوه بر رئال مادرید، لیورپول نیز علاقمند به خرید این ستاره فرانسوی است.

رگیلون سویا را به منچستر ترجیح می‌دهد

به گزارش روزنامه آ اس سرخیو رگیلون مدافع رئال مادرید ترجیح می‌دهد که تابستان امسال به جای رفتن به منچستریونایتد به تیم فوتبال سویا بپیوندد.

مدافع چپ رئال مادرید فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم سویا سپری و به این تیم کمک کرد تا  قهرمان لیگ اروپا شود.

گرت‌بیل، جانشین سانچو در منچستریونایتد

تیم فوتبال منچستر یونایتد از خرید سانچو ستاره انگلیسی تیم فوتبال بورسیا دورتموند ناامید شده و حالا تصمیم دارد گرت بیل را به جای او به خدمت بگیرد
ظاهراً دورتموند اعلام کرده است که از مبلغ درخواستی خود برای ساندرو پایین‌تر نخواهد آمد.

رئال مادرید مصرانه به دنبال فروش گرت بیل به خاطر دستمزد بالای است و از هرگونه پیشنهادی برای این بازیکن ولزی استقبال خواهد کرد.

تماس اینترمیلان و یوونتوس با مارسلو

به نوشته روزنامه آ اس، باشگاه اینترمیلان و یوونتوس ایتالیا برای جذب مارسلو مدافع رئال مادرید با او در تماس بوده اند.

با این وجود گفته می‌شود هیچ یک از ۲ باشگاه تمایلی به پرداخت دستمزد فعلی این بازیکن برزیلی ندارند. با حضور فلاند مندی در ترکیب اصلی رئال مادرید مارسلو به فکر آینده خود در این باشگاه است.

شنبه ۲۲ شهریور

رقابت بارسا و رئال مادرید بر سر مدافع سویا

به گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو دو تیم بزرگ اسپانیا برای خرید "ژول کوند" مدافع تیم سویا با هم رقابت می‌کنند.

تیم فوتبال بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود "کوند" را زیر نظر دارد، این در حالی است که مدافع ۲۱ ساله سویا مورد توجه باشگاه رئال مادرید نیز قرار دارد.

با توجه به اینکه رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعلاً تصمیم جدی برای خرید بازیکن جدیدی ندارد تیم کاتالان ممکن است زودتر از رقیب دیرینه خود برای جذب این بازیکن اقدام کند، زیرا او دقیقاً همان بازیکنی است که آن‌ها به دنبالش هستند.

رگیلون بر سر دوراهی

"سرخیو رگیلون" مدافع ۲۳ ساله تیم فوتبال رئال مادرید که فصل گذشته به طور قرضی برای سویا بازی می‌کرد، بر سر دوراهی ماندن در این تیم و یا پیوستن به منچستریونایتد است.

رگیلون که فصل گذشته با ارائه بازی‌های درخشان در سویا با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت، گرچه بنا به دلایل نامعلوم جایی در برنامه‌های زین الدین زیدان در رئال مادرید ندارد، پیشنهاد وسوسه انگیزی از منچستریونایتد دریافت کرده است.

حالا او بین این پیشنهاد وسوسه انگیز منچستریونایتد و یا تکرار حضور موفق در سویا بر سر دو راهی مانده است.  اگر رگیلون منچستریونایتد را انتخاب کند و قرارداد ۴ ساله‌ای با یکی از بزرگترین تیم‌های اروپایی ببندد که فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد این به آن معنی خواهد بود که او نمی‌تواند به رئال مادرید، تیم رویایی خودش، بازگردد.

از سوی دیگر گزینه‌ای که او در ذهن می‌پروراند این است که یک فصل دیگر به طور قرضی در سویا بماند و زیر نظر لوپتگی (سرمربی سویا) حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

این مدافع ۲۳ ساله از تیم‌های ناپولی، اینتر و یوونتوس ایتالیا هم پیشنهاد دارد.

جمعه ۲۱ شهریور

دستمزد بالای مارسلو مانعی بر سر راه اینتر و یوونتوس

به گزارش آاس، ۲ تیم ایتالیایی یوونتوس و اینترمیلان مایل هستند مارسلو را از رئال مادرید به خدمت بگیرند.

مارسلو که ۱۲ می‌ سال آینده ۳۳ ساله خواهد شد مورد توجه ۲ تیم قدرتمند در ایتالیایی (به لحاظ ورزشی و مالی) قرار گرفته است. به گزارش آاس هر ۲ باشگاه با نمایندگان این بازیکن برزیلی تماس گرفته اند تا وارد مذاکرات احتمالی شوند، اما مشکلی که این ۲ باشگاه با آن مواجه هستند دستمزد بالای مارسلو است.

این بازیکن برزیلی۲ که سال دیگر رئال مادرید قرارداد دارد، سالانه ۸ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند، مبلغی که هیچ کدام از ۲ باشگاه اینتر و یوونتوس حاضر به پرداخت آن نیستند. این در حالی است که مارسلو می‌داند با حضور "مندی" او فصل آینده بیشتر روی نیمکت ذخیره‌ها خواهد بود.

مارسلو ۵۰۹ بازی برای رئال انجام داده است که حاصل آن ۳۸ گل و ۹۵ پاس گل بوده است.

رئال سال آینده برای خرید امباپه و کاماوینگا اقدام خواهد کرد

رئال مادرید تصمیم دارد برای صرفه جویی در هزینه‌ها هیچ بازیکنی را تابستان امسال نخرد و بیشتر روی فروش بازیکنانش تمرکز کرده است. با این اوصاف به گزارش روزنامه "آاس" این باشگاه تصمیم دارد تابستان سال آینده برای خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و ادواردو کاماوینگا ستاره جوان رن اقدام کند.

در این گزارش از از "دایوت اوپامکانو" مدافع تیم لایپزیگ نیز نام برده شده است، اگرچه این بازیکن مانند ۲ بازیکن دیگر جزو اولویت اصلی رئال نیست.

قرارداد فعلی امباپه و کاماوینگا با پاری سن ژرمن و رن سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و تاکنون این ۲ بازیکن از تمدید قرارداد با باشگاه هایشان خودداری کرده‌اند و به نظر می‌رسد منتظر رخداد‌های  آینده هستند.

پاری سن ژرمن و رن اگر بخواهند این ۲ ستاره جوان را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهند، مجبور خواهند بود سال آینده آن‌ها را بفروشند.

کاماوینگا قطعاً پیشنهاد‌هایی از دیگر باشگاه‌ها، از جمله پاری سن ژرمن، دریافت خواهد کرد، اما تا کنون رئال مادرید پالس‌های مثبتی را از این هافبک جوان دریافت کرده، او انتظار رئال مادرید و زین الدین زیدان را می‌کشد، بنابراین رئال به خرید او خوش بین است.

اما از سوی دیگر خرید امباپه در سال ۲۰۲۱ دشوارتر خواهد بود، زیرا پاری‌سن‌ژرمن نیاز به پول ندارد و ممکن است تصمیم می‌گیرد این بازیکن را تا سال ۲۰۲۲حفظ کند.

قرارداد اوپامکانو با لایپزیگ نیز سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، اما ظاهراً بند آزادی او  فقط ۴۵ میلیون یورو است.

این بازیکن می‌تواند ذخیره مطمئنی برای سرخیو راموس باشد که پا به سن گذاشته است.

پنجشنبه ۲۰ شهریور

تخفیف ویژه رئال مادرید برای خریداران گرت بیل

به نوشته روزنامه تلگراف باشگاه رئال مادرید حاضر است برای تسهیل جدایی گرت بیل هافبک ولزی خود نیمی از دستمزد او را نیز تقبل کند.

گرت بیل در برنامه‌های زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید جایی ندارد، اما دستمزد بالای او باعث شده تیم‌های دیگر نتوانند برای جذب او قدم پیش بگذارند، رئال مادرید برای این که بتواند تیم‌های دیگر را به خرید این بازیکن ولزی ترغیب و تشویق کند و هر چه سریعتر از دست این هافبک ولزی خود خلاص شود حاضر شده است نیمی از مبلغ دستمزد "بیل" را بپردازد.

با توجه به اینکه چندین باشگاه انگلیسی خواستار برگرداندن بازیکن سابق تاتنهام به لیگ جزیره هستند، این خبر می‌تواند انتقال او به تیم‌های لیگ برتری را تسهیل کند.

چهارشنبه ۱۹ شهریور

دروازه بان فصل گذشته رئال  در آستانه   پیوستن به فولام 

آلفونسو آرئولا که  سپتامبر ۲۰۱۹  از پاری سن ژرمن به  عنوان بازیکن قرضی به رئال مادرید پیوست، پس از پایان مهلت قراردادش این بار به طور قرضی راهی تیم فولام انگلیس  خواهد شد. این در حالی است که از رن فرانسه به عنوان مقصد بعدی او نام برده می‌شد، اما ظاهرا قدرت اقتصادی تیم تازه لیگ برتری شده فولام این سنگربان را متقاعد کرده راهی انگلیس شود.

او در طول فصل گذشته لیگ چهار بار برای این تیم مادریدی در لالیگا به میدان رفت و با این تیم قهرمان این رقابت‌ها شد.

رئال، منچستریونایتد را از خرید "رگیلون" ناامید کرد

به گزارش روزنامه دیلی میل امید‌های باشگاه منچستریونایتد برای خرید سرخیو رگیلون مدافع جوان تیم رئال مادرید تا حدودی رنگ باخت، زیرا باشگاه رئال مادرید همچنان بر بنده خرید مجدد این بازیکن اصرار دارد.

به نوشته این روزنامه این خبر یونایتد‌ها را کاملا نا امید کرده است، زیرا آن‌ها نگران آن هستند که با درخشش این بازیکن ۲۳ ساله او بار دیگر با مبلغی پایین به رئال مادرید بازگردد.

تاتنهام همچنان خواهان گرت بیل

به گزارش آاس اسپانیا، تاتنهام بار دیگر خواهان گرت بیل، بازیکن سابق خود، از رئال مادرید است. دانیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام برای بازگشت "بیل" ابراز علاقه کرده و خوزه مورینیو سرمربی فعلی تاتنهام زمانی که هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت او را می‌خواست. گرت بیل در برنامه‌های زیدان جایی ندارد.

سه شنبه ۱۸ شهریور

خامس رودریگز به اورتون پیوست

خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال مادرید با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو به اورتون پیوست.

این بازیکن سال ۲۰۱۴ پس از درخشش در جام جهانی برزیل، توسط کارلو آنچلوتی سرمربی وقت رئال خریداری شد و حالا بار دیگر در اورتون با این مربی ایتالیایی کار خواهد کرد.

ABC اسپانیا نوشت، رئال مادرید تابستان آینده با ۲۶۱ میلیون پوند برای جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ۲ ستاره جوان فرانسوی و نروژی اقدام خواهد کرد.

دوشنبه ۱۷ شهریور

زیدان رسما عذر "گرت بیل" را خواست

به نوشته روزنامه مارکا، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از سران این باشگاه خواسته است "گرت بیل" بازیکن ولزی تیمش را تابستان امسال به فروش برسانند. این در حالی است که به گزارش موندو دیپورتیوو باشگاه رئال مادرید هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای "بیل" دریافت نکرده است. خوزه مورینیو سرمربی تاتنهام خواهان جذب این بازیکن است، اما بودجه کافی بابت خرید او و پرداخت دستمزد بالای بازیکن ملی پوش ولز ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار