اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا

در فاصله سه روز مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان در لالیگا خبر‌های متفاوتی از باشگاه بارسلونا به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روز ۵ اکتبر (۱۵ مهر) پنجره نقل و انتقالات تابستانی لالیگا بسته خواهد شد این روز‌ها خبر‌های گوناگونی از باشگاه بارسلونا در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

در این گزارش به مهمترین اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا می‌پردازیم.

جمعه ۱۱ مهر

توضیح "دست" درباره ترجیح بارسلونا به بایرن مونیخ

‏"دست" مدافع تیم ملی آمریکا و باشگاه آژاکس که مورد توجه باشگاه بارسلونا بایرن مونیخ نیز قرار داشت و به تازگی به بارسلونا پیوسته است درباره انتخاب این باشگاه گفت به ندای قلبش گوش داده است.

دست با قراردادی ۲۶ میلیون یورویی به آبی اناری‌ها پیوست، گفت: "بایرن باشگاه بزرگی است و برای جذب من ابراز علاقه کرد، اما من به ندای قلبم را دنبال کردم و فکر کنم این تصمیم درستی بود. ".

بارسا وتکذیب مذاکره با منچستریونایتد بر سر دمبله

باشگاه بارسلونا هیچ مذاکره‌ای با باشگاه منچستر یونایتد در رابطه با عثمان دمبله وینگر فرانسوی خود نداشته است. مدیر فنی باشگاه بارسلونا به خبرنگاران گفت:" هیچ مذاکره‌ای با منچستر یونایتد در حال حاضر وجود ندارد دمبله بازیکنی است که ما روی او حساب می‌کنیم. ما از توانایی‌های بالقوه او آگاهیم و امیدواریم امسال شاهد بهترین بازی‌های او باشیم. "

ترشتگن در اندیشه تمدید قرارداد با بارسا

به گزارش موندو دیپورتیوو مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا تصمیم دارد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

این دروازه بان ملی پوش قصد دارد قرارداد جدیدی تا سال ۲۰۲۵ با غول‌های لالیگا را امضا کند.

تلاش پوگبا با برای انتقال دمبله به منچستریونایتد

پل پوگبا ستاره فرانسوی تیم منچستر یونایتد نقش بزرگی در متقاعد کردن هموطن خود عثمان دمبله برای پیوستن به این تیم انگلیسی دارد.

هنوز بین منچستریونایتد و بارسلونا توافقی صورت نگرفته است، اما مذاکرات ادامه دارد.

بارسلونا مخالف انتقال قرضی دمبله

بر اساس ادعای روزنامه موندو دیپورتیوو سران باشگاه بارسلونا با انتقال قرضی عثمان دمبله به منچستریونایتد مخالفت خواهند کرد.

منچستریونایتد برای خرید وینگر تیم ملی فرانسه از بارسلونا علاقه‌مند است، اما آن‌ها برای خرید این بازیکن باید قرارداد قطعی به بارسلونا پیشنهاد دهند، زیرا بارسلونا مخالف انتقال قرضی او به تیم دیگری است.

پنجشنبه ۱۰ مهر

جونیور فیرپو در بارسلونا می‌ماند

برخلاف انتظار، جونیور فیرپو مدافع جوان بارسلونا یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند این به دلیل توافق بازیکن و باشگاه بارسلونا نیست بلکه مذاکرات برای انتقال  این مدافع چپ به تیمی دیگر چندین روز است که متوقف شده است.

حالا طرفین  معتقدند که بعید به نظر می‌رسد در چند روز باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی قراردادی منعقد شود اگر اوضاع به همین منوال پیش برود جونیور فصل آینده نیز به عنوان ذخیره یوردی آلبا در نیوکمپ خواهد ماند.

در طول تابستان چندین تیم اروپایی از جمله اینترمیلان، ناپولی و لاتزیو درباره قیمت این بازیکن پرس و جویی هایی انجام دادند و تمایل به عقد قرارداد داشتند، اما این علاقمندی  بیشتر از این پیش نرفت. علاوه بر این چند باشگاه اسپانیایی نیز علاقمند بودند فیرپو را  به صورت قرضی از بارسلونا به خدمت بگیرند اما کاتالان‌ها علاقه‌ای به چنین انتقالی نداشتند.

گارسیا همچنان اولویت بارسلونا

به نوشته روزنامه موندو دیپورتیوو اریک گارسیا مدافع تیم منچستر سیتی همچنان اولویت اصلی باشگاه بارسلونا است.

اریک گارسیا در آخرین سال قرارداد خود با باشگاه من سیتی قرار دارد و سخت مورد توجه سران تیم بارسلونا است.این بازیکن جوان که محصول آکادمی معروف لاماسیای بارسلونا است  و هنوز با تمدید قرارداد خود موافقت نکرده است.

رافینیا در بارسلونا می‌ماند

رافینیا هافبک تیم بارسلونا به چندین باشگاه در اروپا پیشنهاد شد، اما هنوز تا کنون هیچ خریداری برای او پیدا نشده است.

بارسلونا تصمیم داشت او را به عنوان بخشی از قرارداد اریک گارسیا به سیتی کند، اما حالا پذیرفته است که این بازیکن احتمالاً در بارسلونا خواهد ماند.

ظاهراً هیچ چیزی در رابطه با این معاوضه به رافینیا گفته نشده است و او در این باره اظهار بی اطلاعی کرد.

آغاز مذاکره منچستریونایتد با بارسلونا

باشگاه منچستریونایتد که خواهان جذب عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا است مذاکره با این باشگاه درباره او را آغاز کرده است.

منچستریونایتد تصمیم دارد دمبله را با به مدت یک فصل به طور قرضی به خدمت بگیرد. یونایتد‌ها او را جانشین جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند می‌دانند این باشگاه آلمانی حاضر نشد ستاره خود را به مبلغی کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

یونایتد می‌خواهند دمبله را به صورت قرضی و با بند خرید در تابستان سال آینده جذب کند، اما بارسا ترجیح می‌دهد این بازیکن را به صورت قطعی بفروشد تا مبلغ خرید دیپای و گارسیا را فراهم سازد.

دمبله سال ۲۰۱۷ با ۱۰۰ میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا آمد.

"سرجینیو دِست" به بارسلونا پیوست

مسئولان تیم فوتبال بارسلونا "سرجینیو دِست" مدافع آژاکس را جذب کردند.

"سرجینیو دِست" مدافع ۱۹ ساله تیم فوتبال آژاکس با عقد قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۱ میلیون یورو به علاوه هزینه‌های متغیر به تیم بارسلونا پیوست.

او فوتبال حرفه‌ای را از آکادمی جوانان آژاکس آغاز کرده و در ۳۸ بازی که برای آژاکسی‌ها به میدان رفته موفق به ثبت ۲ گل و ۶ پاس منجر به گل شده است.

پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا، این باشگاه به دنبال تغییرات گسترده‌ای است. جذب سرجینیو قراردادی در راه جوان گرایی این تیم بود.

سه شنبه ۸ مهر

زینچنکو به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش موندو دپورتیوو، اولکساندر زینچنکو، مدافع منچسترسیتی  بارسلونا پیشنهاد شده است.

در صورت خروج خوان میراندا یا جونیور فیرپو از نیوکمپ در روز‌های آینده، رونالد کومان می‌تواند  برای خرید این  بازیکن ۲۳ ساله وارد عمل شود.

زینچنکوکه سال گذشته قرارداد جدیدی را با سیتی امضا کرد و  تا سال ۲۰۲۴ به ورزشگاه اتحاد متعهد شد، هنوز در این فصل ازلیگ برتر برای این تیم بازی نکرده است.

بارسا امیدوار به کاهش قیمت دیپای 

 به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا معتقد است می تواند ممفیس دیپای را با هزینه ای کمتر از ۲۵ میلیون یورو  از لیون به خدمت بگیرد.

مهاجم هلندی هدف اصلی رونالد کومان در نیوکمپ است، اما بودجه نقل و انتقالات برای بلوگرانا بسیار کم است.

تمدید قرارداد فاتی به تعویق افتاد

به گزارش مارکا، آنسو فاتی هنوز قرارداد جدیدی با بارسلونا منعقد نکرده است.

این بازیکن ۱۷ ساله اکنون بخشی از ترکیب تیم اصلی در نیوکمپ است، اما می خواهد قبل از امضای  قرارداد با غول‌های لالیگا  تا ۱۸ سالگی صبر کند .

منچستریونایتد به دمبله نزدیک شد

 به گزارش AS، منچستر یونایتد در آستانه  قرارداد با عثمان دمبله وینگر بارسلونا است.

رونالد کومان می‌خواهد ممفیس دپای را از لیون به نیوکمپ بیاورد، اما این باشگاه قبل از اینکه بتواند ستاره هلندی را خریداری کند، ابتدا باید یک بازیکن خود را بفروشد.

بارسا آماده پذیرش پیشنهادی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو یی برای این جوان ۲۳ ساله است.

دوشنبه ۷ مهر

دمبله به جای سانچو در اولدترافورد

به گزارش اسکای اسپورت باشگاه منچستریونایتد در صورتی که نتواند سانچو ستاره انگلیسی دورتموند را به خدمت بگیرد عثمان دمبله را از بارسلونا جانشین او خواهد کرد.

خبرنگار این رسانه گفت:"مذاکرات بین منچستر یونایتد و دورتموند ادامه دارد و این تیم انگلیسی  هنوز امیدوار است که این معامله (انتقال سانچو) انجام شود، اگرچه آن‌ها روی گزینه‌های دیگری نیز کار می‌کنند. من می‌دانم که یکی از آن‌ها دمبله ازبارسلونا است."

هافبک بارسلونا هم تیمی طارمی می شود؟

به نوشته روزنامه رکورد پرتغال باشگاه پورتو در نظر دارد ریکی پویگ هافبک تیم بارسلونا را برای فصل آینده به طور قرضی به خدمت بگیرد.

این بازیکن جوان در فهرست مازاد رونالد کومان قرار دارد و باشگاه پورتو معتقد است که می‌تواند فرصت کافی به بازیکن برای پیشرفت بدهد.

سرخیو کنسیسائو سرمربی پو رتو معتقد است که پویگ می‌تواند خرید خوبی برای این تیم باشداما پویگ گفته است ترجیح می دهد در تیم دوم بارسلونا بماند و همچنان زیر نظر رونالد کومان تمرین کند تا شایستگی خود را به این مربی ثابت کند.

کومان خواستار جذب یک مهاجم جدید 

 آلوارو مونترو، روزنامه نگار فوتبال اسپانیایی، فاش کرد که رونالد کومان، سرمربی بارسلونا،  که در آستانه خرید رسمی "دست" دفاع راست آژاکس است می خواهد یک مهاجم جدید هم به خدمت بگیرد تا جای خالی سوارز را پر کند.

میلان به دنبال جذب بازیکن مد نظر بارسلونا

به نوشته دیلی میل باشگاه میلان در تلاش است تا  مکس آرونز مدافع تیم نوریچ را به خدمت بگیرد.

این دفاع راست ۲۰ ساله مورد توجه باشگاه بارسلونا است و قبل از اینکه به فکر پیشنهادهای  دیگر باشد تمایل دارد تکلیفش با این تیم مشخص شود.

باشگاه میلان آماده است درصورتی که آرونز به اسپانیا نرود او را به خدمت بگیرد، اما این باشگاه ایتالیایی صحبت‌هایی نیز با تاتنهام برای جذب سرژ اویه مدافع فرانسوی این تیم داشته است.

پایان ماجرای بارسا و مارتینز

بر اساس گزارش کالچو مرکاتو باشگاه بارسلونا از پیگیری لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میلان دست کشید.

اینتر حاضر نشد مبلغی کمتر از ۸۰ میلیون یورو برای مهاجم آرژانتینی خود بپذیرد و این در حالی است که باشگاه بارسلونا  اکنون در موقعیتی نیست که چنین مبلغی بپردازد.

مارتینز علاقه‌مند بود که در کنار لیونل مسی در نیوکمپ بازی کند، اما حالا تصمیم بارسلونا را پذیرفته و کاملاً روی بازی برای اینتر در فصل جدید متمرکز شده است.

خیانت آژاکس به بایرن درباره "دست"

اسپورت اسپانیا نوشت، پس از این که بارسلونا موفق شد «سرجینیو دست» مدافع آمریکایی آژاکس را از چنگ بایرن مونیخ درآورد، این تیم آلمانی احساس می‌کند که به او خیانت شده و کار آژاکس کثیف بوده است.

غول های بوندسلیگا معتقدند که آنها مایل به پرداخت پول بیشتر برای این  مدافع بودند و آژاکس با استفاده از "ترفندهای کثیف" بر ای انتقال دست به کمپ نو اقدام کرد.

یکشنبه ۶ مهر

سفر "دست"  به بارسلونا 

«سرجینیو دست»  مدافع تیم ملی آمریکا  و باشگاه آژاکس قصد دارد برای تکمیل کردن قرارداد خود با بارسا به ایالت کاتالونیا  سفر کند.

این مدافع ۱۹ ساله در آخرین دیدار آژاکس که با برتری این تیم مقابل تیم فیتسه به پایان رسید، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او پس از این بازی هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد و  یکشنبه(امروز) راهی اسپانیا شد.

به گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسلونا با مدافع کناری تیم آژاکس به توافق رسیده و این انتقال به زودی انجام خواهد شد. این قرارداد پنج ساله و به مبلغ ۲۲ میلیون یورو است.

پیش از این بایرن‌مونیخ هم به خرید این بازیکن علاقه نشان داده بود، اما او بارسلونا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

زینچنکو به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش موندو دپورتیوو، منچسترسیتی اولکساندر زینچنکو، مدافع خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است.

کاتالان‌ها او را در فکر خود نگه می‌دارند، اما   هنوز اقدامی برای جذب این بازیکن نکرده اند.

شنبه ۵ مهر

خرید مارتینز و دیپای از سوی بارسلونا منتفی نیست

رونالد کومان سرمربی بارسلونا درباره خرید احتمالی لائوتارو مارتینز مهاجم اینتر و ممفیس دپای مهاجم هلندی لیون گفته است، "هیچ چیز منتفی نیست".

این مربی هلندی گفته است: "هیچ چیز منتفی نیست. ما همیشه به دنبال بازیکن هستیم تا بازی خود را بهبود بخشیم.

PSV و پورتو مدافع بارسا را می‌خواهند

موندو دپورتیوو ادعا کرد ۲ باشگاه PSV آیندهوون و پورتو پرتغال ابراز علاقه کرده اند که ریکی پویگ را به صورت قرضی از بارسلونا به خدمت بگیرند.

به این بازیکن جوان گفته شده است که  در برنامه‌های فوری رونالد کومان جای ندارد و باید تیم جدیدی برای خود پیدا کند.

مسی قرارداد ۲ ساله امضا می‌کند

ریوالدو ستاره سابق بارسلونا  ادعا می‌کند لیونل مسی ممکن است با امضای قرارداد ۲ ساله جدید با بارسلونا، چرخش موضع خود را تکمیل کند.

این بازیکن برزیلی به Betfair گفته است: "ما نمی‌دانیم اوضاع چگونه بین مسی و رئیس فعلی پیش رفته است، بنابراین بیایید منتظر بمانیم و امیدوار باشیم که او نظر خود را تغییر دهد و در نهایت قرارداد خود را برای ۲ فصل دیگر تمدید کند، زیرا با رفتن سوارز، مسی دوستان دیگری در تیم پیدا خواهد کرد، ضمن این که گزینش تیم ملی برای سال ۲۰۲۱ هم در پیش است.

بارسلونا پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی برای فاتی  را رد کرد

به گزارش مارکا، بارسلونا پیشنهاد ۱۵۰ میلیون یورویی باشگاه منچستریونایتد را برای آنسو فاتی ستاره هفده ساله خود  رد کرده است.

غول‌های لیگا هنوز به دنبال بستن قرارداد جدیدی با این نوجوان هستند و پس از اینکه او را در ترکیب تیم اصلی خود قرار دادند، قصد فروش او را ندارند.مبلغ بند آزادی یا فسخ قرارداد این بازیکن نوجوان چهارصد میلیون یورو است.

تمایل دورتموند برای خرید مدافع بارسلونا

به گزارش روزنامه ایندیپندنت باشگاه اورتون علاقمند است که ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی بارسلونا را قبل از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

اورتون می‌خواهد این بازیکن ۲۰ ساله را برای یک فصل به صورت قرضی به خدمت بگیرد، اما بارسلونا فقط با قراردادی موافق است که در آن بند الزام برای خرید گنجانده شود.

تودیبو نیمه دوم فصل گذشته را به طور قرضی برای شالکه ۰۴ بازی کرد، اما این تیم برای خرید او اقدام نکرد.

کلادو در آستانه جدایی از بارسلونا

روزنامه مارکا گزارش داد که الکس کلادو بازیکن جوان بارسلونا قصد دارد این تیم را ترک کند.

۲ باشگاه پورتو و سمپدوریا برای خرید این هافبک ۲۰ ساله علاقه ابراز علاقه کرده اند، اما بارسلونا این بازیکن را فقط به صورت قرضی منتقل می‌کند.

فصل گذشته کلادو در آستانه ورود به تیم اصلی بارسلونا بود که یک مصدومیت ناگهانی پیشرفت او را مختل نکرد.

بارسلونا خرید "دست" را به زودی اعلام خواهد کرد

تیم فوتبال بارسلونا خبر خرید سرجینیو دست مدافع راست تیم ملی آمریکا و باشگاه آژاکس آمستردام را طی یکی ۲ روز آینده به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

این مدافع ۱۹ ساله تیم آژاکس که مورد توجه باشگاه بایرن‌مونیخ هم قرار گرفته است در آستانه پیوستن به بارسا قرار دارد. کاتالان‌ها برای خرید این بازیکن ۲۰ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش پرداخت خواهند کرد.

پنجشنبه ۳ مهر

پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی فولام به مدافع بارسلونا

به گزارش رادیو آر ام سی فرانسه باشگاه فولام پیشنهادی ۱۸ میلیون یورویی برای خرید ژان کلر تودیبو ستاره جوان بارسلونا ارائه کرده است.

گفته می‌شود باشگاه رن فرانسه هم علاقمند به جذب قرضی مدافع ۲۰ ساله بارسلونا است،اما کاتالان ها می خواهند  این بازیکن را به صورت قطعی به فروش برسانند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آبی اناری‌ها تودیبو  را ۲۰ میلیون یورو ارزش گذاری کرده اند و این بازیکن هم مایل است  برای اینکه فرصت بازی بیشتری داشته باشد،نیوکمپ را ترک کند.

آرسنال از خرید کوتینیو ناامید نشده است

به گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا باشگاه آرسنال همچنان به دنبال جذب قرضی کوتینیو  بازیکن برزیلی تیم فوتبال بارسلونا است.

فیلیپ کوتینیو که فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم بایرن مونیخ بازی کرد و با این تیم به عنوان  قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت حالا به نوکمپ بازگشته و گفته می‌شود رونالد کومان روی او برای فصل آینده حساب کرده است، با این وجود لیورپولی‌ها همچنان به دنبال آن هستند که بازیکن سابق خود را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

تمایل "دست "برای پیوستن به بارسلونا

چند روز پس از آنکه سرجینو "دست " مدافع جوان باشگاه آژاکس با بایرن مونیخ به توافق دست یافت این بازیکن با پیشنهاد بارسلونا وسوسه شد و حالا هر این 2 باشگاه برای جذب این بازیکن جوان با هم رقابت می‌کنند، اما در این میان خود "دست"  به صورت جدی بارسلونا را مقصد فصل بعد خود می‌داند.

سوارز به اتلتیکو مادرید پیوست

مهاجم اروگوئه‌ای تیم بارسلونا سرانجام راهی تیم اتلتیکو مادرید شد.

لوئیز سوارز پس از ۶ فصل حضور در باشگاه بارسلونا با قراردادی ۶ میلیون یورویی به دیگر تیم لالیگایی یعنی اتلتیکومادرید پیوست.

باشگاه یوونتوس هم در هفته‌های اخیر به شدت به دنبال  جذب سوارز وارد بود، اما فرایند طولانی  این انتقال  و کسب شهروندی ایتالیا از سوی این بازیکن  باعث شد یوونتوس به سراغ گزینه‌های دیگر برود.

سوارز که سال ۲۰۱۴ از لیورپول به  بارسلونا پیوست با این تیم  به ۱۳ عنوان قهرمانی دست یافت و سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شد. او فصل گذشته در ۳۶ بازی ۲۱ گل برای بارسلونا و به ثمر رساند.

چهارشنبه دوم مهرماه


رودیگر، در رادار بارسلونا

نشریه کیکر آلمان گزارش می‌دهد که بارسلونا که در جذب اریک گارسیا مافع منچستر سیتی به مشکل برخورده است آنتونیو رودیگر مدافع چلسی را به عنوان یک هدف احتمالی جدید زیر نظر دارد.

بارسا مدافع میانی چلسی را به طور قرضی می‌خواهد. رودیگر به ندرت چند دقیقه‌ای برای تیم فرانک لمپارد بازی می‌کندو چهارمین و حتی پنجمین گزینه او محسوب می‌شود.

توافق ۲۵ میلیون یورویی بارسلونا با "دست"

باشگاه بارسلونا برای خرید "سرجینو دست" مدافع ۱۹ ساله باشگاه آژاکس آمستردام با این تیم هلندی به توافق رسیده و امیدوار است که به سرعت قرار داد امضای قرارداد با بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا را نهایی سازد.

خرید این بازیکن جوان ۲۵ میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت به علاوه ۵ میلیون یورو به عنوان پاداش، او جانشین نلسون سمدو مدافع پرتغالی بارسا خواهد شد و حالا بارسلونا به دنبال مهاجمی است تا جانشین لوئیس سوارز بکند.

دست از سال ۲۰۱۲ به آژاکس پیوسته است و اولین بازی خود را برای تیم ملی آمریکا در سپتامبر سال ۲۰۱۹ انجام داد.

ولوز سمدو را به خدمت گرفت

باشگاه ولوز انگلیس با قراردادی ۲۸ میلیون پوندی نلسون سمدو مدافع پرتغالی بارسلونا را به خدمت گرفت.

با توجه به بند‌های مربوط به پاداش و دیگر افزودنی‌ها قرارداد نهایی سمدو ممکن است به ۳۷ میلیون پوند هم افزایش یابد.

باشگاه بارسلونا از طریق وب سایت رسمی خود روز چهارشنبه خبر انتقال سمدو را تایید کرد.

سوارز به اتلتیکو مادرید نزدیک شد

پس از آنچه نمایندگان لوئیز سوارز مهاجم بارسلونا روز سه شنبه در مذاکرات خود با سران این باشگاه به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتند، این بازیکن در آستانه پیوستن به اتلتیکو مادرید قرار گرفت.

منابع آگاه تایید کردند که پس از مذاکرات نمایندگان سوارز با ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا توافقی بین طرفین حاصل شده است.

سوارز به خاطر فسخ زودهنگام قراردادش با بارسلونا از این تیم مبلغی به عنوان غرامت دریافت خواهد کرد.

خداحافظی سمدو با بارسلونا

مدافع پرتغالی که به ولوز پیوسته است با انتشار متنی از بارسلونا تشکر کرد.

او در پست اینستاگرامی خود نوشت، بارسلونا از تو بسیار متشکرم به خاطر این که فرصتی به من دادی تا رویایم را که پوشیدن این پیراهن، بازی کردن در نیوکمپ، یاد گرفتن و لذت بردن در کنار بهترین‌های جهان بود، محقق کنم.

توافق بارسلونا با مکس مدافع نوریچ

به نوشته روزنامه اسپورت اسپانیا بارسلونا با مکس آرونز مدافع جوان نوریچ بر سر قراردادی ۵ ساله به توافق رسیده است حالا بارسلونا باید با مسئولان این باشگاه انگلیسی نیز توافق کند.

به نوشته این روزنامه آرونز علاقمند است که به بارسا نقل مکان کند و آماده است این انتقال به صورت قرضی باشد.

نوریچ را خواهان قراردادی با گزینه خرید برای تابستان آینده است به همین دلیل پیشنهاد اول بارسا را که فاقد این شرط بود رد کرد.

نوریچ برای این بازیکن ۲۰ میلیون پوند به علاوه ۱۰ میلیون پوند پاداش درخواست کرده است.

سه شنبه ۱ مهر

مذاکرات منچستریونایتد برای خرید دمبله

منچستریونایتد مشتاق است که عثمان دمبله ستاره بارسلونا را به خدمت بگیرد.

به گزارش روزنامه دیلی رکورد باشگاه منچستر یونایتد در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا برای خرید عثمان دمبله است.

یونایتد‌ها می‌خواهند این بازیکن فرانسوی را با قراردادی یک ساله به خدمت بگیرند، اما بارسلونا فقط به شرطی موافق این انتقال است که بند خرید مجدد در قرارداد گنجانده شود.

بارسلونا می‌خواهد عثمان دمبله را به‌طور قطعی به فروش برساند و در حال حاضر ارزش این وینگر فرانسوی را ۱۰۰ میلیون یورو می‌داند.

اتلتیکو به دنبال ادیسون کاوانی

به گزارش روزنامه اکیپ اتلتیکو مادرید می‌خواهد بعد از خرید سوارز، ادیسون کاوانی مهاجم سابق پاری سن ژرمن را هم به خدمت بگیرد.
اتلتیکو قرار است با نمایندگان کاوانی بر سر انتقال آزاد گفتگو کنند در حالی که پیش بینی می‌شود سوارز طی روز‌های آینده از نیوکمپ به واندا متروپولیتانو نقل مکان کند.

این ۲ بازیکن در تیم ملی اروگوئه کنار هم بازی می‌کنند و احتمال دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیم دیگو سیمئونه بپیوندد.

ستاره سابق بارسا در راه بازگشت به اروپا

دنی آلوز ستاره سابق باشگاه بارسلونا که برای تیم سائوپائولو برزیل بازی می‌کند تصمیم دارد این تیم را ترک کند و بار دیگر به اروپا بازگردد. این مدافع برزیلی ۱۳ ماه پیش به کشورش بازگشته بود.

سبقت بایرن مونیخ از بارسلونا برای خرید مدافع آژاکس

به گزارش روزنامه AD، باشگاه بایرن مونیخ برای خرید "دست"مدافع جوان تیم فوتبال آژاکس آمستردام در وضعیت بهتری نسبت به بارسلونا قرار دارد.

قهرمان بوندسلیگا پیشنهاد اولیه ۲۰ میلیون یورو را برای این مدافع ۱۹ ساله ارائه کرده است.
بارسلونا هم در ماه‌های اخیر با این بازیکن ارتباط برقرار کرده، اما اکنون بایرن مونیخ در هر موقعیتی بهتر قرار دارد تا "دست" را جذب کند.

سکوت سرمربی ولوز درباره خرید سمدو

در حالی که گاردین مدعی شده بود که باشگاه ولوز در آستانه خرید نلسون سمدو مدافع پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا است و پیشنهاد ۳۵ میلیونی برای او ارائه کرده، اما نونو اسپریتو سانتو سرمربی این تیم در این باره سکوت کرد.

نونو پس از شکست شب گذشته (دوشنبه) برابر منچسترسیتی بر لزوم تقویت تیمش تاکید کرد، اما وقتی در باره خرید سمدو از او سئوال شد، سرمربی ولوز ترجیح داد سکوت کند.

او گفت:درباره بازیکنانی که هنوز نخریده ایم نمی‌توانم چیزی زیاد بگویم تا اینکه مسائل کاملا شفاف شود.

دوشنبه ۳۱ شهریور

مدافع بارسلونا به لیگ یونان پیوست

موسی واگوئه مدافع راست بارسا به صورت قرضی به پائوک  یونان پیوست. این بازیکن ۲۱ ساله، سال ۲۰۱۸ از اوپن بلژیک به بارسا آمد و سال قبل نیز به طور قرضی در نیس فرانسه بازی کرد.

سوارز پیشنهاد بارسا را رد کرد

رادیو  SER گزارش داده است که لوئیز سوارز  پیشنهاد هفت میلیون یورویی  بارسا برای   فسخ قراردادش را رد کرده است.

این تازه ترین پیشنهادی است که باشگاه بارسا برای مصالحه  به او داده است،

به گزارش موندو دپورتیوو ،  سوارز پس از منتفی شدن انتقالش به  یوونتوس ، پیشنهاد تیم های رم و اینتر میامی در  MLS را رد کرد. اتلتیکو او را می خواهد  اما بارسلونا به این نتیجه رسیده است که سوارز می خواهد به هر قیمتی بماند و قصد دارد تمام پیشنهاد های سازش  باشگاه را رد کند.

سوارز  به صراحت گفته است فقط در صورتی بارسلونا را ترک می کند که مبلغ باقیمانده از قراردادش تا سال یینده را تمام و کمال دریافت کند.

اطمینان بارسلونا از خرید گارسیا

در حالی که باشگاه منچستر سیتی در تلاش است کولیبالی مدافع تیم ناپولی ایتالیا را به خدمت بگیرد، باشگاه بارسلونا هم به دنبال خرید اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی است و اطمینان دارد که با آمدن کولیبالی به جمع سیتیزن ها، آن‌ها می‌توانند گارسیا را به خدمت بگیرند.

این بازیکن جوان که محصول آکادمی معروف لاماسیای بارسلونا است کمتر از ۱۲ ماه دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و هنوز با تمدید قرارداد خود موافقت نکرده است.

توافق لوئیس سوارز با اتلتیکو مادرید

به گزارش نشریه موندو دیپورتیوو باشگاه اتلتیکو مادرید برای جذب لوئیز سوارز مهاجم باشگاه بارسلونا با او به توافق رسید.

باشگاه اتلتیکو امیدوار است که قرارداد خود با این مهاجم ۳۳ ساله را نهایی کنند، اما قبل از از آن باید با فروش دیه گو کاستا مهاجم خود مبلغ مورد نیاز برای خرید سوارز را فراهم سازد، اما بر سر راه این انتقال مانعی وجود دارد.

با توجه به اینکه قرار داد این بازیکن با بارسا سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد واو در فهرست مازاد باشگاه قرار گرفته، برای فسخ قراردادش خواستار تمام دستمزد سال آینده خود شده است.

ویدال امروز به اینتر می‌پیوندد

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا امروز به طور رسمی به جمع بازیکنان اینترمیلان می‌پیوندد.

هافبک ۳۳ ساله تیم ملی شیلی قبلا در سری آ برای یوونتوس بازی کرده و قرار است با مبلغ یک میلیون یورو به علاوه پاداش به مدت ۲ سال به نراتزوری‌ها ملحق شود.

علاقه رن و ناپولی برای خرید تودیبو

به گزارش فوت مرکاتو ۲ باشگاه رن فرانسه و ناپولی ایتالیا برای جذب ژان کلر تودیبو مدافع بارسلونا ابراز علاقه کرده اند.

بارسلونا برای اینکه بودجه خود را افزایش دهد مجبور است در فصل نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن خود از جمله تودیبو را به فروش برساند.

این مدافع بیست ساله در فهرست فروش رونالد کومان قرار دارد.  تیم‌های دیگری مانند شالکه، اورتون، ولوز، لسترسیتی و بنفیکا همگی در هفته‌های اخیر برای جذب این مدافع جوان فرانسوی ابراز علاقه کرده اند.

یکشنبه ۳۰ شهریور

 حضور ۱۲ بازیکن در لیست  سیاه کومان

روزنامه آ اس اسپانیا طی گزارشی از حضور ۱۲ بازیکن در لیست سیاه رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا خبر داد.

 سه بازی دوستانه پیش فصل نقشه راه رونالد کومان برای ماه‌های آینده را ترسیم کرده است. در مجموع ۹ بازیکن در ترکیب تیم  ۳۲ نفره  بارسلونا وجود دارند که هنوز یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده اند و مربی هلندی از آنها خواسته باشگاه را ترک کنند.
 
 کسانی که کومان به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از: آرتورو ویدال، لوئیس سوارز، ماتئوس فرناندس، ساموئل امتیتی ​​، خوان میراندا، اوریول بوسکتس، رافینیا آلکانتارا، موسی واگوئه و ژان کلر تودیبو.
 
علاوه بر این، بعد از بازی خوان گامپر برابر الچه، دانستیم که سه بازیکن دیگر نیز وجود دارد که مربی به آن‌ها پیشنهاد کرده است که به دنبال انتقال قرضی به تیم های  دیگر  باشند، زیرا آن‌ها جوان هستند و باید در باشگاهی باشند که به آن‌ها  امکان پیشرفت بدهد.این سه بازیکن عبارتند از، کارلس آلنا، ریکی پویگ و پدری

ولوز در آستانه امضای قرارداد با سمدو

به گزارش گاردین باشگاه ولورهمپتون انگلیس در آستانه خرید نلسون سمدو مدافع پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا است. این باشگاه انگلیسی پیشنهاد جدیدی را برای مدافع بارسلونا روز شنبه ارائه کرد و این باشگاه اسپانیایی پیشنهاد ولوز را پذیرفت.

سمدو قراردادی ۵ ساله به ارزش ۳۵ میلیون پوند با ولوز امضا خواهد کرد.

بینی می‌شود که کاتالان‌ها با فروش سمدو برای خرید سرجینو دست از آژاکس آمستردام اقدام کنند، اما گفته می‌شود که بایرن مونیخ برای خرید این مدافع هلندی در اولویت قرار دارد.

آتالانتا و مذاکره با مدافع بارسلونا

به گزارش توتو مرکاتو وب، باشگاه آتالانتا مذاکراتی را برای جذب جونیور فیرپو مدافع بارسلونا آغاز خواهد کرد. نماینده فیرپو هفته آینده راهی ایتالیا خواهد شد تا با سران باشگاه آتالانتا گفت و گو کند.

گفته می‌شود ۲ باشگاه اینتر و فیورنتینا نیز به خرید این بازیکن ۲۴ ساله علاقمند هستند، اما آتالانتا ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فیرپو را جذب کند.

ویدال در آزمایش‌های پزشکی اینتر

آرتورو ویدال هافبک شیلیایی باشگاه بارسلونا امروز به میلان سفر خواهد کرد تا در آزمایش‌های پزشکی اینتر میلان شرکت کند. قرار است او با قراردادی یک میلیون یورویی به علاوه پاداش به اینتر بپیوندد.

این هافبک شیلیایی روز دوشنبه در آزمایش‌های پزشکی اینتر شرکت خواهد کرد و ممکن است در ساعات پایانی همان روز به عنوان بازیکن جدید آنتونیو کونته سرمربی این تیم معرفی شود.

چند روزی است که ۲ باشگاه بر سر این انتقال با هم به توافق رسیده اند و ویدال منتظر پرواز با ایتالیا بوده است، اما حل و فصل مسائل مربوط به قرارداد بیش از پیش بینی‌ها طول کشید. حالا ظاهرا راه برای انتقال این بازیکن تیم ملی شیلی به اینتر با قراردادی ۲ ساله هموار شده است.

نوریچ مدافع خود را به بارسا نمی‌فروشد

دنیل فارک مربی تیم فوتبال نوریچ اعلام کرد که او "مکس آرونز" را حتی به قیمت ۱۰۰ میلیون پوند نیز نخواهد فروخت.

این مدافع ۲۰ ساله مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و این تیم تصمیم دارد این مدافع را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت بگیرد. این بازیکن جوان ۴۰ بازی برای نوریچ در فصل گذشته انجام داد و روز شنبه نیز در برابر پرستون ۹۰ دقیقه به میدان رفت.

بارتومئو:نمی توانستم اجازه بدهم مسی برود

جزوه ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا گفت نمی‌توانست اجازه بدهد مسی این باشگاه را ترک کند و به خاطر تصمیم او برای ماندن در نیوکمپ تبریک گفت.

مسی ماه گذشته با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا خواستار جدایی از این تیم شد، اما باشگاه بارسلونا با جدایی این بازیکن به صورت بازیکن آزاد و فسخ قرارداد موافقت نکرد و نهایتا این ستاره آرژانتینی پس از چند روز تصمیم گرفت در نیوکمپ بماند.

بارسلونا از خرید واینالدوم  و دیپای محروم شد

به نوشته روزنامه میرر امید‌های باشگاه بارسلونا برای خرید جورجینیو واینالدوم و دیپای  بازیکنان تیم ملی هلند در حال از بین رفتن است.

وضعیت نامناسب مالی باشگاه بارسلونا به این معنی است که آن‌ها به دلیل محدودیت‌های دستمزدی لالیگا باید قبل از خرید این ۲ بازیکن هلندی یا هر بازیکن جدیدی دیگری چند بازیکن خود را بفروشند. قوانین حقوق لالیگا امکان خرید بیشتر را به بارسلونا نمی‌دهد.

شنبه ۲۹ شهریور

ویارئال در آستانه جذب مدافع بارسلونا

باشگاه ویارئال در آستانه جذب خورخه کوئنکا، مدافع میانی جوان باشگاه بارسلونا است. با این حال، باشگاه بارسا در تمام مدت حضور این بازیکن در ویارئال گزینه باز خرید خواهد داشت.

این قرارداد با مبلغی بین ۲ تا سه میلیون یورو در حال بسته شدن است. کوئنکا به مدت ۵ فصل به ویارئال می‌رود، اما حضور او در تیم اصلی در این فصل قطعی نیست.

پیرلو: بعید است سوارز امسال  به یوونتوس  بپوندد

آندره پیرلو سرمربی یوونتوس  اعتراف کرد که پیوستن سوارز  به این تیم ایتالیایی دشوار خواهد بود و بعید است ستاره بارسلونا   تابستان امسال به تورین برود.

سایت Goal گزارش داده است که سوارز می‌خواهد با  دریافت ۱۴ میلیون یورو از دستمزد باقی مانده خود از بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شود.

در حالی که سوارز در گفت و گو با  گازتا دلو اسپورت تاکید کرد که  انتقالش به یوونتوس هنوز هم ممکن است اتفاق بیفتد،پیرلو سرمربی تازه منصوب شده یووه به خبرنگاران گفت: "زمان  دریافت گذرنامه طولانی است، پیوستن او  به یوونتوس دشوار خواهد بود. "

نوریچ ۲ پیشنهاد بارسا را رد کرد

به نوشته اثلتیک، باشگاه نوریچ سیتی ۲ پیشنهاد بارسلونا برای مکس آرونز مدافع جوان خود  را رد کرده است.

یکی از پیشنهاد‌های بارسلونا برای این مدافع راست ۲۰ ساله، ۲۶ میلیون دلار به علاوه پاداش بود، اما نوریچ خواستار مبلغ بیشتری بود.

اما حالا بارسلونا خواهان "سرجینو دست" ستاره آژاکس شده است، در حالی که بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهاد رسمی خود را برای آرونز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه کند.

بارسلونا آماده فروش سمدو به باشگاه‌های انگلیسی

به گزارش شبکه espn باشگاه بارسلونا مایل است در طول فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال، نلسون سمدو مدافع ۲۶ ساله خود را به یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس بفروشد.

بارسلونا چندین پیشنهاد از تیم‌های انگلیسی برای این مدافع دریافت کرده و ممکن است طی روز‌های آینده با جدایی این بازیکن پرتغالی موافقت کند.
سمدو که سال ۲۰۱۷ از بنفیکا به بارسلونا پیوست در این مدت ۱۲۴ بار برای این تیم بازی کرده است.

جمعه ۲۸ شهریور

دیپای از بارسلونا دور و به میلان نزدیک شد

ممفیس دیپای مهاجم هلندی بارسلونا که از او به عنوان جانشین لوئیس سوارز در بارسلونا یاد می‌شد از این تیم دور و به میلان نزدیک شده است.

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها حضور دیپای در بارسلونا را بدیهی و تمام شده می‌دانستند رئیس باشگاه لیون عنوان کرد که بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به او گفته است که پول کافی برای خرید این مهاجم هلندی را ندارد. حالا دیپای به سوی ایتالیا تغییر مسیر داده است تا بخشی از قرارداد انتقال "پاکتا" به لیون شود.

لوکاس پاکتا هافبک هجومی تیم ملی برزیل و باشگاه میلان مورد توجه تیم لیون فرانسه قرار گرفته است و این تیم برای آن که هزینه انتقال او را کاهش دهد ممفیس دیپای را به عنوان بخشی از معامله راهی سن سیرو خواهد کرد.

از طرفی بارسلونا تا وقتی نتوانند لوئیس سوارز و آرتورو ویدال را به فروش برساند قادر نخواهد بود ممفیس دیپای را به خدمت بگیرد بنابراین به نظر می‌رسد انتقال این بازیکن  به  بارسا را باید  منتفی دانست.

تلاش آژاکس برای حفظ هدف بارسلونا

"اریک تن هاگ" سرمربی آژاکس آمستردام ابراز امیدواری کرد که بتواند "سرجینو دست" مدافع ارزشمند تیمش را که مورد توجه تیم بارسلونا قرار دارد در این باشگاه حفظ کند.

علاوه بر بارسلونا "دست" مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ نیز قرار دارد و گفته می‌شود با این باشگاه به توافقات شخصی دست یافته است.

در عین حال نشریه بیلد آلمان با اشاره به این که بایرن مونیخ دست را از چنگ بارسلونا درآورده ادعا کرده است طرفین بر سر قرارداد چهار ساله با امکان تمدید برای سال پنجم با هم به توافق رسیده اند.

لیورپول به دنبال عثمان دمبله

به نوشته روزنامه اسپورت اسپانیا باشگاه لیورپول تمایل دارد عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا را به خدمت بگیرد.

قهرمان لیگ جزیره قصد دارد خط هجومی خود را تقویت کند وعلاقمند است عثمان دمبله قهرمان جام جهانی را از نیوکمپ به صورت قرضی به خدمت بگیرد و در این باره پرس و جو‌هایی نیز انجام داده است.

لیورپول باید سوارز را به خدمت بگیرد

استیو نیکول بازیکن سابق باشگاه لیورپول معتقد است که این باشگاه باید مهاجم اروگوئه‌ای سابق خود یعنی لوئیز سوارز را بار دیگر به خدمت بگیرد.
او گفت:" قطعاً لیورپول باید سوارز را به خدمت بگیرد. این خرید بزرگی خواهد بود. این انتقال کاملاً هوشمندانه و منطقی است. "

انتقال سوارز به یووه همچنان ممکن است

گازتا دلو اسپورت نوشت، انتقال سوارز به یوونتوس همچنان ممکن است اتفاق بیفتد، اما درباره اینکه این انتقال قبل از مهلت ۵ اکتبر انجام شود، تردید‌هایی وجود دارد.

اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا

سوارز روز گذشته به ایتالیا سفر کرد تا در آزمون زبان ایتالیایی که بخشی از تلاش او برای کسب گذرنامه ایتالیایی است، شرکت کند و به آسانی از بارسلونا به سری آ نقل مکان کند.

وقتی خبرنگار  گازتا از سوارز پرسید آیا انتقال به یووه هنوز امکان دارد و او پاسخ داد: بله ممکن است.

اتلتیکو در تلاش برای جذب سوارز

به گزارش فابریتزیو رومانو آتلتیکومادرید سرگرم بررسی انتقال سوارز است. این انتقال آسان نیست، اما اگر او بارسا را به صورت بازیکن آزاد ترک کند این انتقال غیر ممکن هم نخواهد بود. سیمئونه سرمربی اتلتیکو  مایل است سوارز را در ترکیب خود داشته باشد و از سوی دیگر به نظر می‌رسد یوونتوس پس از خرید ژکو قید سوارز را خواهد زد.

پنجشنبه ۲۷ شهریور

سفر سوارز به ایتالیا

به گزارش سایت گل لوئیس سوارز به ایتالیا سفر کرده است تا مقدمات پیوستنش به یوونتوس را فراهم سازد. اگرچه این مهاجم اروگوئه‌ای برای جدایی از بارسلونا خواهان طلب ۱۴ میلیون یورویی خود است.

چندین باشگاه از جمله آژاکس و یوونتوس خواهان خرید این مهاجم ۳۳ ساله هستند، اما به نظر می‌رسد که یوونتوس به خرید این بازیکن اروگوئه‌ای نزدیک شده از آن‌ها برسد قراردادی سه ساله به ارزش ۱۰ میلیون یورو با هم توافق کردند هرچند به دلیل برخی مشکلات پیش آمده هنوز این انتقال نهایی نشده است.

سبقت بایرن مونیخ از بارسا در جذب ستاره آژاکس

به گزارش سایت espn باشگاه بایرن مونیخ برای خرید " سرجینو دست" مدافع آژاکس شانس بیشتری نسبت به بارسلونا دارد.

بارسلونا خواهان این بازیکن هلندی است، اما پولی که بایرن‌مونیخ از انتقال تیاگو به لیورپول به دست آورده است کار آن‌ها را برای خرید "دست" سرعت می‌بخشد.

چراغ سبز کومان برای ماندن سوارز

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا گفته است، اگر سوارز تصمیم به ماندن در نیوکمپ بگیرد از ترکیب تیم کنار گذاشته نخواهد شد.
این در حالی است که کومان از وقتی که در ماه آگوست جانشین کیک ستین شد، بار‌ها عنوان کرد که سوارز هیچ جایی در برنامه‌های او ندارد اما حالا  کومان تغییر موضع داده و عنوان کرد ه است سوارز اگر بماند یکی از بازیکنان تیم خواهد بود.من امروز با لوئیز صحبت کردم ما منتظر خواهیم ماند ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

رونالد کومان مجوز نشستن روی نیمکت بارسلونا را ندارد

در حالی که بازی‌های بارسلونا در فصل رقابت‌های جدید لالیگا از روز ۲۶ سپتامبر برابر ویارئال آغاز می‌شود هنوز مجوز حضور رونالد کومان روی نیمکت مربیگری این تیم صادر نشده است.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا هنوز مراحل قطع همکاری بارسلونا با ستین سرمربی سابق این تیم به پایان نرسیده بنابراین کومان به عنوان سرمربی جدید شناخته نشده است.

چهارشنبه ۲۶ شهریور

بارسلونا به دنبال ستاره آژاکس

به نوشته نشریه موندو دیپورتیوو تیم فوتبال بارسلونا تصمیم دارد "سرجینو دست"مدافع آژاکس آمستردام را جانشین نلسون سمدو بکند.

کاتالان‌ها برای خرید بازیکن جدید باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند یکی از این بازیکنان نلسون سمدو است. در حالی که مبلغ ۲۵ میلیون یورویی درخواستی آژاکس برای "دست" فراتر از توان بارسلونا است آن‌ها معتقدند می‌توانند این بازیکن را به صورت قرضی و با بند خرید قطی برای فصل آینده به خدمت بگیرند.

لیون پیشنهادی برای دیپای دریافت نکرده است

جونینیو مدیر ورزشی تیم فوتبال لیون تاکید کرد که این باشگاه هیچ پیشنهادی برای ممفیس دیپای مهاجم هلندی خود دریافت نکرده است.

در حالی که گفته می‌شود دیپای ۲۶ ساله برای پیوستن به بارسلونا با این باشگاه به توافق رسیده است، اما جونینیو می‌گوید که لیون هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن در تابستان امسال دریافت نکرده است.

ژان میشل اولاس رئیس باشگاه لیون نیز در حساب توییتری خود نوشت:" بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به من اطمینان داد که آن‌ها از بحران کرونا به شدت ضربه خورده اند و پول کافی برای خرید دیپای را ندارند. "

کومان بارسلونا ابتدا باید بازیکن بفروشد

رونالد کومان سرمربی بارسلونا گفت این باشگاه قبل از این که به فکر خرید دیپای کاپیتان لیون باشد باید چند بازیکن خود را بفروشد، بنابراین پیش بینی می‌کند که فصل جدید لالیگا را بدون هیچ بازیکن جدیدی آغاز خواهد کرد.

مدتی است که از دیپای به عنوان جایگزین لوئیز سوارز در بارسلونا یاد می‌شود.

وضعیت پیچیده لوئیس سوارز

روز گذشته (سه شنبه) الام شد که پیوستن لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا به یوونتوس منتفی شده است. با کنار رفتن قهرمان سری آ حالا سه راه پیش پای این بازیکن اروگوئه‌ای وجود دارد؛ ماندن در بارسلونا، پیوستن به اتلتیکو مادرید و یا رفتن به پاری سن ژرمن

سوارز حاضر نیست یک یورو از ۱۴ میلیون یورویی را که به خاطر سال آخر قراردادش از بارسا طلب دارد ببخشد و فرایند خروج خود از نیوکمپ را تسهیل کند و همین مسئله می‌تواند آرزو‌های باشگاه و کومان برای انتقال او را از بین ببرد.

این بازیکن کمکی به خروخ خود نخواهد کرد و حضور مسی نیز به او نیرو می‌دهد که در بارسا به فعالیت خود ادامه دهد.  اگر بارسا نتواند سوارز را به تیمی منتقل کند و او در نیوکمپ بماند و در ۶۰ درصد بازی‌ها به میدان برود، قراردادش به طور خودکار تمدید خواهد شد.

سه شنبه ۲۵ شهریور

تکذیب  توافق بر سر  دیپای

باشگاه بارسلونا هرگونه توافق با لیون فرانسه  بر سر خرید ممفیس دیپای  را تکذیب کرد.

در حالیکه روزنامه های دیلی میل و دی‌تلگراف از توافق  باشگاه های  بارسلونا و لیون بر سر انتقال ممفیس دیپای به نیوکمپ  خبر داده‌اند، منابع نزدیک به باشگاه بارسا  اعلام کردند که این خبر درست نیست. بارسلونا ابتدا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بودجه لازم برای خرید دیپای را فراهم سازد.

دی تلگراف هلند مبلغ توافق شده را ۲۵ میلیون یورو به اضافه ۵ میلیون یورو پاداش  و روزنامه دیلی‌میل انگلیس نیز این رقم را ۲۸ میلیون یورو اعلام کرده

مانع دیگری از پیش پای بارسا برای جذب دیپای برداشته شد

راه بارسلونا برای  جذب ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون هموار‌تر شد. به گزارش روزنامه اکسپرس باشگاه منچستریونایتد که این بازیکن هلندی را لیون به  منتقل کرد،در قرارداد با این باشگاه بندی برای  "بازخرید" دیپای  گنجاند، اما  قصد ندارد این بند از قرارداد را  فعال کند.

به این ترتیب یکی از موانع موجود بر سر راه بارسلونا برای جذب این مهاجم برداشته شد.

مراسم معارفه پیانیچ برگزار شد

بارسلونا امروز (سه شنبه) میرالم پیانیچ بازیکن جدید خود به طور رسمی معرفی کرد.این هافبک ۳۱ ساله بوسنیایی ماه ژوئن از یوونتوس به بارسا پیوست، اما به دلیل این که به کووید ۱۹ مبتلا بود تا شنبه این هفته نتوانست به هم تیمی‌های جدید خود بپیوندد.

پیانیچ که سابقه بازی برای لیون و رم  را نیز دارد، امروز با حضور جوزپ ماریا بارتومئو (رئیس)، رامون پلانس (مدیر ورزشی) و خاویر بورداس (نایب رئیس بخش فوتبال)، قرارداد ۴ ساله اش را به صورت نمادینمقابل دوربین  امضا کرد و با  پیراهن شماره هشت بارسا  عکس گرفت.

پیش از پیانیچ  ستاره هایی، چون هریستو استویچکوف، فیلیپ کوکو و آندرس اینیستا  شماره هشت بارسا را بر تن داشتند. این شماره‌ فصل گذشته در اختیار آرتور ملو بود.

امید‌های بارسلونا برای جذب مارتینز کم رنگ شد

به گزارش روزنامه مارکا بارسلونا امید خود برای خرید لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان را "بر باد رفته" می‌بیند.

کاتالان‌ها نمی‌توانند ۹۰ میلیون یورو درخواستی اینتر میلان برای مارتینز را بپردازند.
به گفته کارلوس بتو مدیر برنامه‌های مارتینز این مهاجم آرژانتینی که مورد توجه رئال مادرید و بارسلونا قرار دارد در این تیم ایتالیایی خواهد ماند.

این در حالی است که روزنامه کوریره دلو اسپورت امروز ادعا کرد که بازی همچنان ادامه دارد و حرکت شطرنج گونه  مارتینز تمام نشده است. این روزنامه نوشت، لائوتارو قرارداد خود را که سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد، تمدید نخواهد کرد. او می‌خواهد با لیونل مسی بازی کند که ممکن است بعد از فصل جاری در  باشگاه بارسلونا نباشد.

دیپای به زودی پیراهن بارسا را بر تن می‌کند

به گزارش روزنامه دی تلگراف هلند ممفیس دیپای به زودی به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی خواهد شد.

بازیکن تیم ملی هلند در آستانه پیوستن به رونالد کومان در نیوکمپ است. هموطن او ماه گذشته به عنوان سرمربی جدید بارسا انتخاب شد.

پیش بینی می‌شود که بارسا به طور رسمی در هفته پیش رو با دیپای قرار داد ببندد و او را به‌عنوان بازیکن جدید معرفی کند.


ویدال به زودی در اینتر

به گزارش فابریتزیو رومانو پیش‌بینی می‌شود که باشگاه اینترمیلان خرید آرتورو ویدال مهاجم شیلیایی بارسلونا را طی چند روز آینده اعلام کند.
این بازیکن شیلیایی ۳۳ ساله که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ چهار فصل برای یوونتوس بازی کرد پس از ۲ فصل حضور در بارسلونا به سری آ باز خواهد گشت.

دوشنبه ۲۴ شهریور

مراسم معارفه بازیکن بوسنیایی بارسلونا

بارسلونا فردا (سه شنبه) از میرالم پیانیچ بازیکن جدید خود رونمایی خواهد کرد. این بازیکن بوسنیایی ماه ژوئن از یوونتوس به بارسا پیوست، اما به دلیل این که به کووید ۱۹ مبتلا بود تا شنبه این هفته نتوانست به هم تیمی‌های جدید خود بپیوندد.

پیانیچ با تایید پزشکان از روز شنبه به تمرینات بارسلونا پیوست و حالا قرار است به طور رسمی به عنوان بازیکنان بازیکن جدید این تیم به هواداران و رسانه‌ها معرفی شود.

پیانیچ با مبلغ ۶۰ میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو پاداش به بارسلونا پیوست و پیراهن شماره ۸ این تیم را بر تن خواهد کرد.

او فردا به صورت نمادین در برابر دوربین‌ها قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

تدبیر کومان برای جدایی سریعتر سوارز

رونالد کومان سرمربی بارسلونا برای آنکه لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای این تیم را مجبور به ترک بارسلونا بکند، او را به سکو‌ها تبعید کرده است.

به گزارش روزنامه اسپورت کومان تمام تلاش خود را به کار بسته تا لوئیز سوارز را وادار سازد هرچه زودتر بارسا را ترک کند. او در دیدار‌های دوستانه به جای آنکه از او بازی بگیرد این مهاجم را به سکو‌ها تبعید کرده است تا به این ترتیب سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسا مجاب شود هرچه زودتر از نیو کمپ برود.

کاوانی خود را به بارسلونا عرضه کرد

به گزارش روزنامه اسپورت، ادیسون کاوانی که پس از ترک پاری سن‌ژرمن اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود با بارسلونا تماس گرفته و آمادگی خود را برای پیوستن به این تیم اعلام کرده است.

کاوانی که ماه ژوئن پاریس را ترک کرد ،پیش از این تصمیم داشت به بنفیکا بپیوندد. او ۲ بار با این تیم پرتغالی وارد مذاکره شد، اما هر بار مذاکرات آن‌ها به شکست انجامید.

با توجه به اینکه بارسلونا به دنبال جانشینی برای لوئیز سوارز است کاوانی تصمیم دارد از این فرصت استفاده کند و خود را به نیوکمپ برساند.

دردسر بارسا برای جذب مارتینز

به گزارش روزنامه مارکا بارسلونا امید خود را برای خرید لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان از دست نداده است، اما دورنمای انعقاد این قرارداد روز به روز کم رنگ‌تر می‌شود.

اگرچه این بازیکن تمایل دارد به نیوکمپ بیاید، اما تیم او بر روی مبلغ درخواستی خود پافشاری دارد.

یکشنبه ۲۳ شهریور

ویدال طلبش را بخشید تا قراردادش فسخ شود

به گزارش روزنامه گازتا دلو اسپورت آرتورو ویدال که در آستانه پیوستن به اینتر میلان قرار دارد بابت سال آخر قراردادش با بارسلونا ۶ میلیون یورو طلبکار است، اما برای تسریع روند فسخ قراردادش با این باشگاه و پیوستن به اینتر میلان این مبلغ را به باشگاه بارسلونا بخشیده است.

گازتا دلو اسپورت مدعی شد این هافبک ۳۳ ساله شیلیایی با اینترمیلان قراردادی ۲ ساله با بند تمدید برای سال سوم امضا خواهد کرد. دستمزد ویدال در اینتر ۶ میلیون یورو در هر فصل خواهد بود.

این نشریه همچنین ادعا کرد که ویدال به عنوان بازیکن آزاد به اینتر خواهد پیوست، اما گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که توافق بارسا با اینتر به این صورت است که این تیم اسپانیایی ابتدا مبلغی به عنوان پیش قرارداد خواهد گرفت و اگر ویدال در این تیم موفق شود بارسلونا مبالغ دیگری به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

حالا تنها مسئله باقی مانده برای ویدال جهت پیوستن به اینترمیلان پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی این باشگاه است.

خرید دیپای یا مارتینز  برای بارسا ضروری است

روزنامه آاس با بررسی دیدار دوستانه بارسلونا برابر خیمناستیک  که با برتری سه بر یک کاتالان‌ها به پایان رسید، خرید دیپای مهاجم لیون  یا مارتینز مهاجم اینترمیلان  را  برای بارسا ضروری دانست.

این نشریه نوشت، پس از اولین آزمایش بارسلونای رونالد کومان، می‌توان به نتایجی دست یافت؛ قبل از جدایی قریب الوقوع لوئیز سوارز، بارسلونا نیاز به  یک بازیکن در پست شماره"۹" ( مهاجم  نوک) دارد. گریزمان، بریتویت یا آنسو فاتی برای این پست مناسب نیستند. خرید لائوتارو یا دیپای یا ضروری است.

ویدال به اینتر نزدیک شد

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو یک گام دیگر با پوشیدن پیراهن اینترمیلان فاصله دارد. این خبرنگار صاحب نام ایتالیایی مدعی است که مذاکرات بین اینترمیلان و و بارسلونا درباره فسخ قرارداد ویدال به مراحل پیشرفته رسیده است.

محمد صلاح در فهرست خرید بارسلونا

رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا تصمیم دارد محمد صلاح ستاره مصری لیورپول را به خدمت بگیرد.

به گزارش روزنامه اکسپرس رونالدو کمان محمد صلاح را به عنوان هدف اصلی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته است.

بارسلونا مدت‌ها به دنبال خرید سادیو مانه از لیورپول بود، اما آن‌ها هم اکنون توجه خود را به هم تیمی او یعنی محمد صلاح معطوف کرده اند. گفته می‌شود لیورپول ممکن است برای حفظ ستاره مصری خود با یک نبرد سخت روبرو شود.

سوارز آماده انتقال به اتلتیکو مادرید برای انتقام از بارسا

لوئیز سوارز ممکن است با پیشنهاد اتلتیکو مادرید وسوسه شود، پیشنهادی که به او این فرصت را می‌دهد که همچنان در لالیگا بماند و باشگاه سابق خود را به چالش بکشد.

به گزارش سایت ال گل دیجیتال مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا آماده است پیشنهاد یوونتوس را رد کند و با تیم دیگو سیمئونه قرارداد امضا کند تا از باشگاه سابق خود به خاطر نوع برخوردشان در تابستان امسال انتقام بگیرد.

۲ بازیکن دیگر در فهرست فروش بارسا

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد علاوه بر رافینیا که در فهرست رونالد کومان قرار ندارد، ماتیوس فرناندز و موسی ویگ را نیز به فروش برساند.
این بازیکنان روز شنبه در دیدار دوستانه بارسلونا با خیمناستیک غایب بودند علاوه بر این‌ها آرتور ویدال و لوئیز سوارز هم از دیگر غایبان این دیدار بودند.

شنبه ۲۲ شهریور

جدایی اومتیتی از بارسلونا بر خلاف میل باطنی

ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی تیم بارسلونا در خلاف میل باطنی مجبور به ترک نیوکمپ شده است. اومتیتی چند سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد مصدومیت هایش باعث شده تا بارسلونا او را در فهرست فروش خود قرار دهد. با توجه به مصدومیت های فراوان و همچنین دستمزد بالای او پیدا کردن یک تیم جدید برای این مدافع فرانسوی دشوار خواهد بود.

مدیر برنامه های امنیتی که برادرش است می گوید ساموئل تمایلی به ترک بارسلونا ندارد اما با درنظر گرفتن منافع باشگاه  و تمایل آنها برای ایجاد تغییرات ،این تیم را ترک خواهد کرد او درباره پیشنهاد لیون به اومتیتی نیز گفت این خبر خوبی است اما متاسفانه احتمال وقوع آن اندک است.

دست رد دیپای بر سینه لیون

کاپیتان تیم فوتبال لیون فرانسه که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را رد کرد. این مهاجم که سال ۲۰۲۱ قراردادش با لیون به پایان خواهد رسید و تصمیم دارد راهی بارسلونا شود.

او در تساوی صفر-صفر  لیون برابر بوردو عملکرد خوبی نداشت و بسیاری معتقدند که علت آن درگیری ذهنی او برای جدایی از لیون است.

مدیر فوتبال لیون گفته است اگر پیشنهاد خوبی برای دیپای برسد با جدایی او مخالفتی نخواهد داشت. بارسلونا هنوز پیشنهاد رسمی برای دیپای ارائه نکرده است این باشگاه اسپانیایی بین او و لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان مردد و در حال بررسی است.

سوارز یک گام دیگر به خروج از بارسا نزدیک شد

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا یک گام دیگر به درهای خروجی نیوکمپ نزدیک شد

به گزارش رادیو RAC-1   کاتالونیا تیم فوتبال بارسلونا در حالی امشب طی دیداری دوستانه به مصاف تیم خیمناستیک خواهد رفت که نام لوئیس سوارز از فهرست بازیکنان این تیم حذف شده است.

این اقدام باشگاه بارسلونا تاییدی است بر این که  وضعیت مهاجم اروگوئه ای امروز هم تغییری نداشته و باشگاه علاقمند است که تابستان امسال این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند.

سوارز که مورد توجه یوونتوس و اتلتیکو مادرید قرار گرفته است در فهرست بازیکنان مازاد رونالد کومان جای دارد اما گفته می‌شود که تصمیم برای جدایی سوارز به دستور مقامات ارشد بارسا است.

سوارز یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد و این باشگاه برای آنکه قرارداد او را فسخ کند باید مبلغی به این بازیکن بپردازد.

فیورنتینا به دنبال مدافع بارسلونا

به گزارش روزنامه گازتا دلو اسپورت باشگاه فیورنتینا در تلاش است تا جونیور فیرپو مدافع تیم بارسلونا را به خدمت بگیرد.

این مدافع که فصل گذشته از رئال بتیس به بارسلونا پیوست مورد توجه باشگاه اینترمیلان نیز قرار گرفته است، اما فیورنتینا امیدوار است که بتواند اینتر را از پیش رو بردارد.

بارسا به دنبال خرید قرضی بیرین

بارسلونا تصمیم دارد هکتور بیرین مدافع راست اسپانیایی آرسنال را به طور به خدمت بگیرد.

بارسلونا قصد دارد نلسون سمدو دفاع راست پرتغالی خود را بفروشد و به جای او بیرین را از آرسنال به خدمت بگیرد، اما باشگاه انگلیسی برای او رقم ۳۰ میلیون  یورورا در نظر گرفته، مبلغی که پرداخت آن برای بارسا درشرایط مالی فعلی دشوار است بنابراین کاتالان‌ها انتقال قرضی بیرین را در دستور کار قرار داده اند تا به اوضاع مالی خود سر و سامان بدهند.

این مدافع اسپانیایی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی فقط در ۲۵ بازی از رقابت‌های فصل گذشته توپچی‌های لندن را همراهی کرد. بیرین تا سال ۲۰۲۳ با آرسنال قرارداد دارد.

رقابت بارسا و رئال مادرید بر سر مدافع سویا

به گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو دو تیم بزرگ اسپانیا برای خرید "ژول کوند" مدافع تیم سویا با هم رقابت می‌کنند.

تیم فوتبال بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود "کوند" را زیر نظر دارد، این در حالی است که مدافع ۲۱ ساله سویا مورد توجه باشگاه رئال مادرید نیز قرار دارد.

با توجه به اینکه رئال در فصل نقل و انتقالات تابستانی فعلاً تصمیم جدی برای خرید بازیکن جدیدی ندارد تیم کاتالان ممکن است زودتر از رقیب دیرینه خود برای جذب این بازیکن اقدام کند، زیرا او دقیقاً همان بازیکنی است که آن‌ها به دنبالش هستند.

بارسلونا قیمت رافینیا را مشخص کرد

هافبک برزیلی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا یکی دیگر از بازیکنانی است که در آستانه ترک نیوکمپ است. رونالدو کومان سرمربی جدید بارسلونا اعتقادی به رافینیا ندارد و او را در فهرست بازیکنان مازاد قرار داده است. بارسلونا برای فروش این بازیکن ۱۵ میلیون یورو قیمت تعیین کرده است، مبلغی که به نظر می‌رسد هر باشگاهی نتواند از پس پرداخت آن برآید.

رافینیا در دیدار دوستانه این تیم برابر خیمناستیک غایب خواهد بود. هیچ مصدومیتی از این بازیکن گزارش نشده است و به نظر می‌رسد حذف او از فهرست بازیکنان، فقط دلیل فنی دارد.

سفر آرتورو ویدال به ایتالیا

به گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا که مورد توجه باشگاه اینترمیلان قرار دارد امروز (شنبه) برای امضای قرارداد با باشگاه اینتر راهی شهر میلان خواهد شد.
ویدال یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد، اما ممکن است برای تسهیل در روند امضای قرارداد با اینتر قرارداد خود را زودتر از موعد فسخ کند.

اینترمیلان از وقتی که ویدال برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد به دنبال جذب این بازیکن شیلیایی بود، اما بارسا در سال ۲۰۱۸ او را به خدمت گرفت و حالا زمان آن فرا رسیده است که این بازیکن به ورزشگاه جوزپه مئاتزا برود.

جمعه ۲۱ شهریور

پرونده بارسا - مارتینز همچنان باز است

در حالی که به نظر می‌رسید پیوستن لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به بارسلونا منتفی شده است و ممفیس دیپای هلندی بازیکن جدید بارسلونا خواهد بود از ایتالیا گزارش می‌رسد که گزینه مارتینز یک بار دیگر فعال شده است.

به گزارش گازتا دلو اسپرت، نمایندگان این مهاجم آرژانتینی قصد دارند با سران اینترمیلان ملاقات و پیشنهاد بارسلونا را به مدیران این باشگاه ارائه کنند.

پس از این ملاقات نمایندگان لائوتارو به اسپانیا سفر خواهند کرد تا پاسخ و پیشنهاد تیم ایتالیایی به بارسلونا را ارائه کنند.

در حال حاضر مارتینز پیشنهاد تمدید قرارداد اینتر را نپذیرفته است، بارسا تصمیم دارد از بین او و دیپای یکی را جایگزین سوارز کند.

ویدال در آستانه پیوستن به اینتر میلان

به گزارش روزنامه گل اینترمیلان مطمئن است که طی چند روز آینده آرتورو ویدال مهاجم شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا را به خدمت خواهد گرفت.

اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا

آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی اینتر منتظر ویدال است و برای خرید او حالا فقط مسئله زمان مطرح است.

بارسلونا به دنبال فروش نلسون سمدو

به گزارش مارکا باشگاه بارسلونا به دنبال فروش نلسون سمدو مدافع راست پرتغالی خود است.

باشگاه بارسلونا یک بار دیگر تمایل خود را برای خرید هکتور بیرین مدافع راست اسپانیایی آرسنال ابراز کرده و این بدان معنی است که آن‌ها باید برای تامین هزینه و ایجاد جای خالی در فهرست خود یک بازیکن را بفروشند، این بازیکن نلسون سمدو خواهد بود.

تمدید قرارداد مسی تعجب آور نیست

ریوالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تعجب برانگیز نخواهد بود.
ستاره آرژانتینی قصد ترک نیوکمپ را داشت، اما نهایتا تصمیم گرفت یک فصل دیگر نیز به حضور خود در بارسلونا ادامه دهد. حالا ریوالدو معتقد است کاپیتان ۳۳ ساله بارسا حتی ممکن است ۵ سال دیگر در نیوکمپ بماند و این از نظر او تعجب آور نیست.

ریوالدو گفت: من شگفت‌زده نخواهم شد اگر او پس از قرارداد فعلی‌اش نیز در بارسلونا بماند. او عاشق بارسلونا است و من فکر می‌کنم می‌تواند تا ۳۸ سالگی در این تیم بازی کند. "

آتلتیکو مادرید به دنبال خرید سوارز

لوئیس سوارز که مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار دارد حالا مشتری جدیدی پیدا کرده است، این تیم اتلتیکو مادرید است. این تیم مادریدی قصد دارد یوونتوس را در راه جذب این مهاجم اروگوئه‌ای شکست دهد.

به نظر می‌رسید که مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا تابستان امسال راهی تورین شود تا برای یوونتوس بازی کند، اما حالا او شانس ماندن در اسپانیا را دارد فرصتی که به نظر می‌رسد برای این بازیکن اهل آمریکای جنوبی جذاب باشد.شبکه تلویزیونی "کوارتو" اسپانیا ادعا کرد سوارز مایل است به آتلتیکو بپیوندد.

این در حالی است که روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا مدعی شده است سوارز پنجشنبه هفته آینده راهی پروجا خواهد شد تا برای گرفتن شهروندی ایتالیا در آزمون زبان ایتالیایی شرکت کند و به این ترتیب بتواند  بدون اشغالی یکی از سهمیه های بازیکنان غیراتحادیه اروپا با یوونتوس قرارداد امضا کند .

ژیرو جانشین سوارز در یوونتوس

الیویه ژیرو مهاجم ۳۳ ساله چلسی فصل سختی را در استمفوردبریج پشت سر گذاشت. با درخشش تامی آبراهام در فصل گذشته و آمدن تیمو ورنر از لایپزیگ فرصت کمتری به این بازیکن فرانسوی رسید.

حالا گزینه مناسب برای او پیوستن به یوونتوس خواهد بود البته به شرط آنکه آن‌ها هدف اصلی خود یعنی لوئیز سوارز را به خدمت نگرفته باشند. به نوشته دی مارتزیو، مهاجم فرانسوی چلسی با یوونتوس به توافقات اصولی دست یافته است تا برای ۲ فصل آینده به این تیم بپیوندد البته همه چیز بستگی به آینده لوئیز سوارز دارد.

پاسخ منفی واینالدوم به بارسلونا

جورجینیو واینالدوم بازیکن هلندی تیم فوتبال لیورپول که مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است ترجیح داد فوتبال خود را در این باشگاه انگلیسی را ‌دهد.

بازیکن ملی‌پوش لیورپول روز گذشته به تمرینات لیورپول بازگشت و با یورگن کلوپ سرمربی آلمانی گفتگو کرد .این بازیکن هلندی به کلوپ  گفته است تمایلی به پیوستن به بارسلونا ندارد و قصد دارد تا پایان قرارداد خود در سال ۲۰۲۱ برای لیورپول بازی کند.

پنجشنبه۲۰ شهریور

تردید سوارز برای پیوستن به یوونتوس

 با وجود انتشار اخبار فراوان درباره توافق لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا با تیم فوتبال یوونتوس، نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که این مهاجم اروگوئه‌ای هنوز برای پیوستن به  یووه تردیدهایی دارد.

نشریه اسپورت نوشته است که فرآیند انتقال سوارز ۳۳ ساله به یوونتوس متوقف شده است، زیرا او می خواهد مطمئن شود که انتخاب درستی انجام می دهد. سوارز می‌داند این آخرین قرارداد بزرگ دوران بازی‌اش خواهد بود و به همین دلیل می خواهد بابت این انتقال کاملا مطمئن باشد.

علاوه بر این سوارز  در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از چهره خندان خود در حال تمرین در بارسلونا منتشر کرده و در کنار آن نوشته است: «وقتی خبر‌های کذب منتشر می‌شوند، من لبخند می‌زنم»

دقیقاً مشخص نیست که سوارز به چه چیزی اشاره دارد. طی روز گذشته شایعاتی مبنی بر توافق او با یووه  ،  پیشنهاد اتلتیکو و ادامه مشکلات مربوط به صدور گذرنامه منتشر شده است.

آنسو فاتی یا دیپای

به نوشته موندو دیپورتیوو مسئولان باشگاه بارسلونا بر سر استفاده از آنسو فاتی به عنوان بازیکن اصلی یا خرید ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون دچار اختلاف هستند.

بارسلونا تمایل دارد لوئیس سوارز را تابستان امسال به فروش برساند، اما با رفتن سوارز آن‌ها در پست شماره ۹ (مهاجم نوک ) بازیکنی برای فصل آینده نخواهند داشت. حالا بحث در این باشگاه بر سر این است که آیا می‌توان به آنسو فاتی ۱۷ ساله اعتماد کرد یا باید به دنبال خرید بازیکن باتجربه‌ای بود.

لائوتارو مارتینز مهاجم اینترمیلان قیمت بالایی دارد و حالا فقط ممفیس دیپای هدف باقی مانده بارسلونا است.

بارسلونا از یک طرف می‌تواند با میدان دادن به آنسو فاتی جوان مبلغ قابل توجهی صرفه جویی کند. این بازیکن جوان پیش از این کیفیت خود را نشان داده است، اما از سوی دیگر اعتماد به او کمی به خاطر سن پایینش کمی ریسک محسوب می‌شود.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا هموطن خود یعنی دیپای را برای این پست در نظر گرفته است، اما خرید حداقل او ۳۰ میلیون یورو هزینه روی دست بارسا خواهد گذاشت. این در حالی است که فاتی این هفته به همراه تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا خوش درخشید و با گلزنی برابر اوکراین عنوان جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال کشورش را از آن خود کرد او روز چهارشنبه به تمرینات پیش فصل بارسا بازگشت.

واکنش سرمربی لیون به توافق بارسلونا و دیپای

در حالی که فابریتزیو رمانو از کارشناسان بازار نقل و انتقالات روز گذشته از توافق دیپای مهاجم  هلندی لیون با بارسلونا خبر داده بود، اما رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال لیون امروز در کنفرانس خبری گفت هیچ پیشنهادی از بارسلونا به دست این تیم نرسیده است.

لیون روز جمعه در چهارچوب لیگ فرانسه برابر بوردو بازی خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که آیا دیپای در ترکیب تیمش بازی خواهد کرد یا نه؟

"رودی گارسیا" در باره دیپای  گفت:" ما درباره آینده او چیزی نمی‌دانیم. او با تیم ملی کشورش بازی کرد و بازی خوبی هم انجام داد. دیپای باید بازی کند او بازیکن خوبی است . باید ببینیم که روز جمعه با او چه کار می‌توانیم بکنیم. دلیلی وجود ندارد که او را در ترکیب تیم قرار ندهم مگر این که او تا جمعه تیم را ترک کرده باشد. "

او درباره توافق دیپای با بارسلونا نیز گفت:" من هیچ خبری در این مورد ندارم در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای ورود به آن نرسیده است. "

مذاکرات بین بارسلونا و لیون ممکن است به سرعت به پیش برود و دیپای به بازی روز جمعه نرسد.

رافینیا در مسیر لیگ جزیره

رافینیا هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا که در فهرست مازاد رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم قرار دارد، ممکن است راهی لیگ برتر انگلیس شود.

این هافبک برزیلی یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و حالا این باشگاه آماده فروش او است.

بارسلونا امیدوار است بتواند بابت فروش این بازیکن برزیلی ۱۴ میلیون یورو کسب کند.

چهارشنبه ۱۹  شهریور

توافق  دیپای و  بارسا

به گزارش اسکای ایتالیا ممفیس دیپای مهاجم هلندی تیم فوتبال لیون فرانسه با بارسلونا به  توافق رسیده است. بر اساس این گزارش حالا همه چیز به توافق ۲ باشگاه بستگی دارد.

تماس بارسلونا با آرسنال برای خرید "بیرین"

به گزارش روزنامه اسپورت اسپانیا، باشگاه بارسلونا برای خرید احتمالی هکتور بیرین از آرسنال با این تیم تماس گرفته است.

مسئولان باشگاه بارسلونا با همتایان خود در باشگاه آرسنال دیدار و درباره شرایط انتقال بیرین با هم گفتگو کرده اند، اما توپچی‌ها (لقب آرسنال) فقط حاضر هستند به پیشنهادی حدود ۲۵ میلیون یورو برای این بازیکن ملی پوش اسپانیایی گوش دهند.

بیرین که مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز قرار دارد، به دلیل مصدومیت بیشتر بازی‌های فصل گذشته را از دست داد.

لیون برای دیپای ۲۵ میلیون یورو قیمت گذاشت

به گزارش روزنامه موندو دیپورتیوو، باشگاه لیون فرانسه برای مهاجم هلندی خود که مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد ۲۵ میلیون یورو قیمت تعیین کرد.
قرارداد دیپای با لیون تابستان آینده به پایان می‌رسد، اما این بازیکن هلندی تمایلی برای تمدید قرارداد خود ندارد و مایل است پیش از شروع فصل جدید راهی نیوکمپ شود.
دیپای در صورت پیوستن به بارسلونا زیر نظر رونالد کومان سرمربی سابق تیم ملی کشورش بازی خواهد کرد. کومان ماه گذشته جانشین کیکه ستین شد.

سود لیورپول از ماندن کوتینیو در بارسا

به گزارش میرر ماندن فیلیپ کوتینیو در باشگاه بارسلونا برای فصل آینده به احتمال فراوان ۴.۴ میلیون یوروی دیگر نصیب باشگاه لیورپول خواهد کرد.

فیلیپه کوتینیو سال ۲۰۱۸ با قرارداد ۱۰۶ میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست و طبق یکی از بند‌های بخش پاداش ها، اگر این بازیکن برزیلی ۱۵ بازی دیگر برای بارسلونا انجام دهد لیورپول ۴.۴ میلیون یوروی دیگر دریافت خواهد کرد.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا برخلاف کیکه ستین اعتقادی زیادی به کوتینیو دارد و علاقمند است این بازیکن هجومی یکی از بازیکنان اصلی تیمش شود.

این در حالی است که کوتینیو فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ منقل شد و به همراه این تیم به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

توافق یوونتوس با سوارز

بر اساس ادعای سایت گل، یوونتوس با لوئیس سوارز مهاجم تیم بارسلونا به توافق رسیده و قرارداد داخلی نیز امضا کرده است. این باشگاه ایتالیایی سه میلیون یورو به عنوان قرارداد اولیه برای سوارز پرداخت خواهد کرد و ۱۳ میلیون دیگر به عنوان پاداش و دیگر مزایا پرداخت خواهد شد.

گفتگوی یورگن کلوپ با هدف هلندی بارسلونا

به گزارش ایندیپندنت یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول شخصا با واینالدوم بازیکن هلندی تیمش که مورد توجه بارسلونا قرار دارد، گفتگو خواهد کرد.

لیورپول ترجیح می‌دهد این هافبک هلندی را حفظ کند، اما اگر او مایل به ترک این باشگاه باشد به او اجازه جدایی داده خواهد شد.

بارسلونا به دنبال گارسیا

به نوشته روزنامه موندو دیپورتیوو باشگاه بارسلونا آماده است یک بار دیگر برای خرید اریک گارسیا مدافع تیم منچسترسیتی اقدام کند.
این بازیکن جوان که محصول آکادمی معروف لاماسیای بارسلونا است کمتر از ۱۲ ماه دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و هنوز با تمدید قرارداد خود موافقت نکرده است.

لوئیس سوارز ژن یوونتوسی دارد

آریدو برایدا مدیر سابق باشگاه بارسلونا گفت: لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای این تیم ژن یوونتوسی دارد و برای بازی در کنار کریستیانو رونالدو در قهرمان سری آ هیچ مشکلی نخواهد داشت.

او به توتواسپورت گفت: سوارز یک جنگجو است و روحیه جنگندگی او به دیگر بازیکنان تیمش منتقل می‌شود. شخصیت و ژن بازی برای یوونتوس و دیگر تیم‌های بزرگ را دارد.

بارسا اومتیتی را برای خرید دیپای می‌دهد

به نوشته روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا بارسلونا در تلاش است تا ساموئل اومتیتی مدافع خود را متقاعد کند که به عنوان بخشی از قرارداد خرید ممفیس دیپای، مهاجم لیون، راهی این تیم شود.

بارسلونا که به دنبال خرید ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون است تلاش می‌کند تا هزینه‌های انتقال این بازیکن ۲۶ ساله را کم کند و ممکن است ساموئل اومتیتی را به عنوان بخشی از این قرارداد به باشگاه لیون منتقل کند.

دیپای تایید کرد که از علاقه بارسلونا برای خرید خود اطلاع دارد، اما می‌گوید نمی‌داند آیا این انتقال تابستان امسال انجام خواهد شد یا نه. این بازیکن مورد توجه تیم آ اس رم نیز قرار دارد.

انتقال کوتینیو به لیگ برتر منتفی شد

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا، بازگشت او به لیگ برتر انگلیس را منتفی دانست.

کوتینیو که فصل گذشته به طور قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد به نیوکمپ بازگشته، اما خبر‌هایی از تمایل لیورپول برای خرید بازیکن سابق خود منتشر شده، اما کیا جورابچیان این موضوع را منتفی دانست.

او گفت: رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، درست یک روز پس از قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با کوتینیو تماس گرفت و به او گفت در برنامه‌هایش جای دارد و می‌خواهد او را بازگرداند.

بارسلونا و خرید هاورتز در آینده

با وجود انتقال کای هاورتز ستاره جوان بایر لورکوزن به چلسی، ولفگانگ سرمربی سابق بایرلورکوزن معتقد است احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا در آینده وجود دارد.

او گفت: کای هاورتز تنها ۲۱ سال سن دارد و رفتن او به لیگ برتر به این معنی نیست که رئال مادرید و بارسلونا برای خرید او در آینده ابراز علاقه نخواهند کرد.

اینتر هیچ وقت درباره خرید مسی مذاکره نکرد

خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر میلان عنوان کرد اینترمیلان هرگز در شرایطی نبوده که برای خرید مسی پیشنهاد دهد او همچنین ادعا کرد که بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز هم اقدامی نکرده است.

زانتی گفت موضع ما این است که ابتدا بازیکن بفروشیم و سپس بخریم. ما باید فیرپلی مالی را رعایت کنیم بنابراین معنی ندارد بنشینیم و برای خرید مسی مذاکره کنیم.

اطمینان اینترمیلان از خرید ویدال

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا اینتر میلان درباره خرید آرتورو ویدال مهاجم بارسلونا مطمئن است. نراتزوری‌ها قراردادی ۲ ساله با این مهاجم امضا خواهند کرد.

انتقال مارتینز به بارسلونا منتفی شد

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان که مورد توجه بارسلونا قرارداد داشت، دیگر در فهرست خرید این تیم نیست.

مخالفت اینتر با فروش مارتینز باعث شد تا کاتالان‌ها به سراغ گزینه دیگری به نام ممفیس دیپای بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار