مدیر کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

جان باختن ۸ نفر از کارکنان بنیاد شهید بر اثر ابتلا به کرونا در ابتدای سال

ریاحی گفت: تعداد ۸ نفر از کارکنان بنیاد شهید در ابتدای سال جاری بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

مهدی ریاحی کیا مدیر کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: موضوع دورکاری همکاران ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران جدا از دورکاری با سایر کارکنان دولت نیست.

مدیر کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت می‌کنیم و کل استان‌های ما هم طبق دستورالعمل ابلاغ شده عمل می‌کنند.

او با بیان اینکه دستورالعمل استان‌هایی که وضعیت قرمز دارند، بر اساس ستاد استانی کرونا و ابلاغیه استانداری‌ها است، گفت: در سایر استان‌هایی که وضعیت مقداری عادی‌تر است، در بحث دورکاری بیشتر کارکنانی مدنظرمان هستند که بیماری‌های زمینه‌ای دارند.

ریاحی کیا بیان کرد: در دستورالعمل دولت تأکید شده به این افراد توجه بیشتری شود تا دچار آسیب بیشتری نشوند.

مدیر کل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما هم همپای سایر دستگاه‌ها دستورالعمل‌ها را اجرا می‌کنیم و امیدوار هستیم شدت بیماری کمتر شود و همکاران از این آسیب دور باشند.

او با بیان اینکه حدود ۸ نفر از همکاران ما در ابتدای سال بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: امیدواریم دیگر شاهد چنین ضایعه‌ای برای همکارانمان نباشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار