واعظی در حاشیه هیئت دولت:

برخورد هیجانی با بورس اشتباه است/ در هیچ کجای دنیا بازار بورس کوتاه مدت نیست

محمود واعظی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا بازار بورس کوتاه مدت نیست، گفت: اینکه بخواهیم هیجانی با بورس برخورد کنیم اشتباه است.

به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره جلسه روز گذشته روحانی و اردوغان گفت: گسترش روابط با همسایگان برای کشور مهم است. حجم روابط ما با ترکیه در مدت کرونا حدود ۷۰ تا ۸۰درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: در این جلسه به روابط سالیانه ۳۰ میلیارد دلار تاکید شد. دو طرف اراده بر همکاری داشتند و فکر کنم با تصمیمات روز گذشته حجم معاملات افزایش یابد.

واعظی درباره افت اخیر بازار بورس گفت: باید رسانه‌ها و صدا و سیما فرهنگ سازی کنند در هیچ کجای دنیا بازار بورس کوتاه مدت نیست. اینکه بخواهیم با بورس هیجانی برخورد کنیم اشتباه است. نباید به شکل هیجانی با فروش و خرید در بورس برخورد شود. در این صورت همه سود می‌برند.

او در مورد وزیر صمت گفت: ما از مقام معظم رهبری اجازه گرفتیم تا زمانی که وزیر مورد تایید مجلس شود از سرپرست استفاده شود.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برنامه دولت برای کنترل و یا کاهش قیمت خودرو در بازار اظهار داشت: این موضوع را در ستاد اقتصادی دولت بحث کردیم و رئیس جمهوری به وزارت صمت دستور داد تا در این زمینه به صورت متمرکز کار کنند و کارخانه‌ها هم موظف شدند آنچه تولید می‌کنند را به سرعت در اختیار مردم قرار دهند. همچنین واسطه‌گری و دلالی هم در بازار خودرو متوقف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
اصلا چرا اینهمه تقلا و ترغیب به شما چه ربطی داره بورس چیه اگه واقعا خصوصیه و دولت توش کاری نداره چی میخواین از جون بورس چرا کسی الان نمیگه کشاورز دامدار و... ولی چون پول مفت توشه همه شدن طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
بازار بورس اگر دولت دخالت نکنه خیلی هم خوبه
Netherlands
کارگر خوزستانی
۱۴:۳۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
من کارگرم توی بورس هم نبودم چون اصلا پول نداشتم که بذارم تو بورس. اما به خدا قسم راضی نیستم از بیت المال که منم توش سهم دارم برای نجات دلال های توی بورس خرج بشه. برای تامین نيازهاي اولیه خوزستان از صندوق توسعه ملی استفاده نکردند حالا برای افزایش سود چهار تا دلال توی بورس می خواان از بیت المال، از صندوق‌ توسعه استفاده کنند. قباحت داره. مگه بورس ذاتش پر ریسک نیست؟؟ می خواستن نیایند، اگر سود کرده بودند بخشی را بیت المال می دادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۴:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
رونق بورس بدون تولید اون هم با شرکت های ورشکسته!!!؟ مگه میشه آخه. آخره این بورس بدبختی عوام مردم است، فعلا مثل سبزه مزبله شده که جذابیت بی ریشه داره.
آخرین اخبار