پیامک‌های دریافتی هفدهم شهریور ماه؛

از درخواست افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تا كيفيت بد آب در منطقه وردآورد

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم شهریور مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

1680....918: سلام وقت بخیر در مورد وام ودیعه مسکن گزارش بگیرید شرایط ضامن واقعا خیلی سخت است.خواهش می کنم پیگیری کنید.


4536....905: سلام خسته نباشید مدت هاست که دانشجوهای آزمون علوم پایه و پره انترنی مطالبات زیادی با وزارت بهداشت مستقیم و غیر مستقیم برای لغو آزمون های جامع داشتند که کاملا غیرضروری تلقی می شوند و حتی آزمون اسفند98 به دلیل شروع کرونا لغو شد و بر اساس سوابق تحصیلی محاسبه شد ولی با وجود گسترش پاندمی کرونا، محدودیت خوابگاه ها، عدم دسترسی دانشجویان خارجی به آزمون ها به علت عدم برگزاری در خارج از کشور، وقت محدود آزمون به علت دیر تمام شدن ترم قبل، قبول نکردن دانشگاه های شهر محل اقامت دانشجو برای فراهم شدن شرایط آزمون در شهر خودش علی رغم اینکه وزارت بهداشت قول این رو داده بودند که دانشجو قطعا بتواند در شهر خودش آزمون بدهد ولی این شرایط برای خیلی ها محقق نشده. خواستار پیگیری هستیم.


8447....992: با سلام و احترام خواهش می کنم سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را  افزایش دهید تا زحمات ما به هدر نرود.لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.


5468....938: باسلام. درخواست های فراوانی برای پیگیری تمدیدکنکور نظام قدیم تاسال1400داده ایم. لطفا پیگیری نمایید.


0905....919: من در کار تولید نایلون و نایلکس هستم .مواد اولیه که مصرف می کنم مواد پتروشیمی تولید داخل هست که از طریق بورس کالا به فروش می رسد قیمت هر کیلو نایلون امروز شده ۲۵۰۰۰ تومان در صورتی که عید همین جنس ۱۳۰۰۰ تومان بود هر هفته دولت قیمت را و بالا می برد امروز قیمت جدید را علام کردند با ۱۰ درصد افزایش روبرو شدیم دیگه نمی شود کار کرد با این وضع گرانی خواهش می کنم پیگیری کنید.


4843....919: سلام لطفا در مورد قیمت قرص دپاکین خارجی بررسی کنید خیلی گران شده ما بیمارها چه کنیم ؟


3612....913: سلام پس همسان سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟ چرا فقط قول می دهند وعمل نمی كنند چرا قرار بود يكی ازفرزندان معلمان استخدام شوند پس چه شد خواهش می کنم رسیدگی کنید.


3843....910: با سلام و تسلیت ایام ماه محرم الحرام در مرکز شهرستان آوج همچنان سی ان جی راه اندازی نمی شود خواهش می کنم پیگیری کنید. کریمی


7236....902: با سلام.من فارغ التحصیل ۹۸ هستم و در کنکور۹۹ شرکت کرده ام.رفتم به پلیس+۱۰ تا تعیین تکلیف کنم و متاسفانه تاریخ اعزام من به ۳مهر۹۹ افتاد لذا من فرصت انتخاب رشته ندارم.تورو خدا به این موضوع مهم رسیدگی کنید.


9164....919: با سلام وخسته نباشید می خواستم از مدرسه شهید چمران شهرستان قرچک در مورد رعایت نکردن شیوه نامه بهداشتی دیدن کنید .


7989....919: سلام
چند ماه است کارت سوخت المثنی خودرو را تحویل نمی دهند
خواهشمندم پیگیری کنید.


8200....915: سلام لطفا پیگیری نماییدچرادرقانون کارهزینه حق خواروبارکارگران افزایش پیدا نمی کند. تشکر


6833....935: با سلام و احترام
خواهشمند است در خصوص كيفيت بد آب منطقه وردآورد تصميمی اتخاذ گردد.


3429....914: سلام خواهش میکنم با افزایش سنی ورود به فرهنگیان موافقت کنید از ۲۲ سال به ۲۴ سال افزایش یابد.


5832....911: من دانشجوی دامپزشکی واحد تبریز هستم و باید ۲۰شهریور برای آزمون علوم پایه از رشت تا تبریزبروم ودر خوابگاه بمانم به خاطر این آزمون نه چندان مهم علوم و اینکه اگر شرکت نکنم و قبول نشوم مجاز به انتخاب واحد نیستم و یک ترم عقب می افتم با توجه به اینکه راه های دیگه ای برای سنجش وجود داره و میتوانند براساس معدل پذیرش کنند علت پافشاری در برگزاری این آزمون رو متوجه نمی شوم!عاجزانه خواهش می کنم پیگیری کنید.


8439....939: از نمایندگان مجلس خواهشمند است مستمری معلولان بهزیستی ۴۰درصد افزایش دهید.


3611....913: سلام وخسته نباشید بنده سال 97 سمند دوگانه ثبت نام کردم باید اسفند 98 تحویل می دادند از فروردین 99 پیگیر بودم هر موقع زنگ زدم گفتند دو هفته دیگه حتما درست می شود الان 6ماه گذشته لطفا پیگیری کنید.


2712....914: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بعد از گذشت یک سال هنوز پرداخت نشده.وبعد از یک سال با ین حد تورم ازارزش افتاد. تقاضا داریم پیگیری فرمایید.


0585....919: باسلام خواهشمندیم به مسئولین محترم بهزیستی بگویید به بچه هایم دفترچه بیمه سلامت بدهند ما از خانوادهای تحت پوشش بهزیستی هستیم خیلی نیاز شدید شدید به دفترچه بیمه سلامت داریم.
با تشکر فراوان


7457....917: سلام لطفا پیگیری کنید سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را به ۲۶ افزایش دهند تا حق کسانی که دو سال پیش اعتراض کردند پایمال نشود مخصوصا سال ۱۴۰۰ که آخرین سال برگزاری کنکور نظام قدیم است .با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار