رضاییان: امیدوارم جلسه مسئولان وزارت نفت نتیجه داشته باشد/ مهلت اسکوچیچ برای پرداخت غرامت تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد

قائم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم جلسه وزارت نفت و مسئولان استانی نتیجه بخش باشد و اگر نتیجه فوری نداشت، حداقل شروعی برای قدم‌های بعدی باشد.

مسعود رضاییان، قائم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: ابتدا باید بحث مدیریتی که اولویت باشگاه صنعت نفت آبادان به شمار می‌رود، در کنار میزان بودجه باشگاه برای فصل آینده مشخص شود تا برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنیم. با وجود این که بودجه باشگاه صنعت نفت در مقابل بودجه باشگاه‌های بزرگ، رقم ناچیزی است، اما برای خود ما مبلغ قابل توجهی به شمار می‌رود.

او درباره میزان بدهی‌های باشگاه صنعت نفت آبادان نیز اظهار داشت: ۳ پرونده در فیفا داریم که در صورت دریافت غرامت از دراگان اسکوچیچ، به حدود ۱۰۰ هزار دلار دیگر نیاز داریم تا تمام بدهی ها را پرداخت کنیم و پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.   یعنی حدود ۱۷۰ هزار دلار بدهی داریم.  

رضاییان درباره جلسه امروز میان مسئولان عالی رتبه وزارت نفت و مسئولان شهری و استانی خوزستان گفت: از آن جایی که نمایندگان باشگاه‌ها در این جلسه حضور ندارند، نمی‌توانم در این زمینه اظهار نظری کنم و تنها می‌توانم ابراز امیدواری کنم که این جلسه، شروع قدم‌های بعدی باشد و اگر هم نتیجه فوری نداد، حداقل بستری برای اقدامات بعدی فراهم شود تا تیم‌های نفتی از بلاتکلیفی خارج شوند.

قائم مقام باشگاه صنعت نفت درباره پیشنهاد‌هایی که به بازیکنان این تیم ارائه شده گفت: هر سال چنین اتفاقی برای ما رخ می‌دهد و این موضوع برای باشگاه صنعت نفت معمولی شده است. هر سال داستان پایان ماموریت، تمدید، ابقا و تغییر در پُست‌های باشگاه وجود دارد و در این فاصله که تکلیف باشگاه مشخص شود، برخی از بازیکنان که پیشنهاد‌های بهتری دارند از صنعت نفت جدا می‌شوند. به هر حال کاری نمی‌توان کرد، زیرا قرارداد این بازیکنان با ما به پایان رسیده است.  

او درباره راهکار‌هایی که می‌تواند صنعت نفت و دیگر تیم‌های نفتی را از بحران خارج کند گفت:  راهکار‌های موقتی مانند مُسَکن هستند و درد را برای همیشه درمان نمی‌کنند. یکی از کار‌هایی که می‌توان انجام داد، پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها است. هر کدام از این باشگاه‌ها هواداران پر و پا قرصی دارند و از خدا می‌خواهند که این تیم‌ها را از وزارت نفت یا وزارتخانه‌های دیگر بخرند، زیرا می‌دانند که خیلی زود به سود می‌رسند و سرمایه گذاری آن‌ها در طول ۳، ۴ سال نتیجه بخش خواهد بود.  

رضاییان افزود: اگر نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند، بهتر است به خانه اول برگردند  و ممنوعیت کمک مالی وزارت نفت به تیم‌های تحت پوشش این وزارت خانه را بردارند. یعنی همان طور که ۹۰ درصد تیم‌ها وابسته به وزارت صمت هستند، تیم‌های نفتی هم مجوز برخورداری از کمک‌های دولتی را داشته باشند.


بیشتر بخوانید:


قائم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص جریمه ۷۵ هزار دلاری اسکوچیچ به دلیل نقض قراردادش با صنعت نفت و این که رئیس هیئت مدیره باشگاه اعلام کرد پس از شکایت از اسکوچیچ، نسبت به صنعت نفت نامهربانی شد گفت: اسکوچیچ برای پرداخت جریمه هنوز فرصت دارد و تا پایان هفته باید حدود ۷۵ هزار دلار به حساب باشگاه واریز کند. درباره این که چه اتفاقاتی پس از شکایت باشگاه از اسکوچیچ رخ داد، نصراصفهانی بهتر می‌تواند پاسخگو باشد، زیرا او در تمام جلسات فیفا و فدراسیون فوتبال حضور داشت و در پرونده شکایت باشگاه از اسکوچیچ، اختیار تام داشت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار