استقبال هواداران سپاهان از نویدکیا

مراسم معارفه محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم معارفه محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان در حالی بعدازظهر امروز در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که هواداران اصفهانی استقبال باشکوهی از اسطوره تیم محبوب خود کردند.  

تعدادی از هواداران اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان حضور یافتند و  سرمربی جدید تیم خود را تشویق و حمایت کردند.  

نویدکیا در جمع هواداران  سپاهانی گفت: واقعا من را  در زمانی که بازی می‌کردم و اکنون که مسئولیت فنی تیم سپاهان را برعهده گرفتم، شرمنده ام  کردید. مطمئن باشید همه تلاش خود را می‌کنم تا بهترین تصمیمات را بگیرم.

او ادامه داد: با همه احترامی که برای شما هواداران قائل هستم، اما مسئولیت فنی تیم سپاهان با من است. اگر ما به بازی‌های آسیایی رفتیم و تست بازیکنان مثبت بود به هیچ وجه نمی‌گذارم بازی کنند. در صورتی که تست کرونای ۴ - ۵ بازیکن ما مثبت باشد یک فاجعه خواهد بود. خواهش می‌کنم هواداران بعد از تماشای چند دقیقه از  بازی دوستانه، استادیوم را ترک کرده و به زندگی خود برسند. اگر خدای نکرده یکی از تماشاگران کرونا داشته باشد به بازیکنان انتقال پیدا نکند. شما هواداران به خاطر من به ورزشگاه آمده اید و بعد از تماشای  چند دقیقه بازی، ورزشگاه را ترک کنید. اجازه ندهید که ما به خاطر مسائل بهداشتی چند بازیکن خود را از دست بدهیم و در مسابقات آسیایی آسیب‌های جبران ناپذیری به ما وارد شود.  


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار