نویدکیا: اجازه بدهند ایده‌های خود را در سپاهان اجرا کنم

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه‌های خود و وضعیت انتخاب دستیارانش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: من خواسته‌ای ندارم، اما دوست دارم به تصمیمات من احترام بگذارند و  اجازه بدهند ایده‌ها و  افکار خود را اجرا کنم. امیدوارم تصمیم اشتباهی نگیرم. تمام تصمیمات من درست نیست و  این امکان وجود دارد در جا‌یی اشتباه کنم. سعی می‌کنم کمتر اشتباه و آدم‌های قوی به جمع کادر فنی اضافه کنم.  

او ادامه داد: به هر حال همه بدانند که به دنبال این نیستم که دوستان خودم را در تیم سپاهان جمع کنم، چون می‌دانم کار سنگین است و افراد قوی  را می‌آورم که بتوانند به من و تیم کمک کنند. این طور نیست که به خاطر اینکه سال‌ها در سپاهان بودم، دوستان و افراد نزدیک را دور خودم جمع کنم. شاید برخی از افراد از تصمیمات من ناراحت شوند، اما سعی می‌کنم تصمیماتی بگیرم که به صلاح تیم باشد.  

کار خاصی برای لیگ قهرمانان آسیا نمی توانم انجام بدهم 

نویدکیا درباره برنامه خود برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعیتش این است که اگر بخواهم منطقی حرف بزنم خیلی نمی‌توانم کار خاصی برای این رقابت‌ها  انجام بدهم، چون ۷ - ۸ روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود و چند روز دیگر باید تیم راهی این مسابقات شود. تکسیرا  مربی پرتغالی در سپاهان است. جلسه‌ای امروز با او و ساکت داشتم. ما خیلی اختلاف سلیقه نداریم و مشکل ما یکی - ۲ بازیکن هستند که یک مقدار آسیب دیدگی و  بیماری دارند به همین علت نتیجه گیری در آسیا سخت است، اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد داشته باشیم.  

من یکی - ۲ تغییر در تیم ایجاد می کنم

سرمربی جدید سپاهان درباره تقویت  این تیم اصفهانی برای فصل بعد گفت: من در روز‌های اول به  ساکت و مسئولان سپاهان بیان کردم که سپاهان تیم خوبی است. همچنین  این طور نیست که بگویم سرمربی قبلی شرایطش بد بوده است و  تغییراتی انجام بدهم. به نظرم قلعه نویی تیم خوبی درست و نفرات خوبی به این تیم اضافه کرده است. من شاید یکی - ۲ تغییر در تیم ایجاد کنم وگرنه تیم ساختار خوبی دارد و نیاز به تغییرات آن چنانی ندارد.  

نویدکیا درباره وضعیت دستیاران خود بیان کرد: ما با همین کادر فنی به آسیا می‌رویم و بعد از آن در این باره  تصمیم می‌گیرم. همچنین به احتمال زیاد دستیار اول خود را امروز یا فردا معرفی می کنم. در صورت جمع بندی نهایی دستیار اول  به تیم اضافه می‌شود. من نمی‌توانم نام گزینه دستیاری ام را بگویم، چون هنوز قطعیت پیدا نکرده است. به هر حال  رحمان احمدی به تیم سپاهان اضافه شده است و مشکلی با او ندارم و سال‌ها در کنار هم بودیم. به نظرم حضور احمدی در تیم سپاهان  ایده خیلی خوبی بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار