جاسمیان: بازیکنان استقلال مثل بچه‌های کوچک بودند/ تاج فوتبال ایران را نابود کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات اخیر فوتبال کشورمان، توضیحاتی را بیان کرد.

حمید جاسمیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیروزی خاطره انگیز ۶ بر صفر پرسپولیس برابر استقلال، اظهار داشت: خاطرات خوشی از زمانی که فوتبال بازی می‌کردیم همراه با مرحوم همایون بهزادی و جعفر کاشانی باقیمانده است. استقلال در آن زمان باشگاه ضعیفی نبود، اما یکی از بدترین بازی‌های تاریخ خود را مقابل ما به نمایش گذاشت. بازیکنان حریف مثل بچه‌های کوچک در زمین حضور داشتند.

او در خصوص شرایط فعلی فوتبال ایران، عنوان کرد: از زمانی که مهدی تاج در راس فوتبال ایران قرار گرفت، وضعیت به سمت نابودی کشیده شد. دادکان و فراهانی که تخصص داشتند کنار گذاشتند و افراد غیر فوتبالی در راس امور قرار گرفتند. امیدوارم در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر باشگاه پرسپولیس باشم.

جاسمیان درباره اینکه قرار است ورزشگاه تاریخی شیرودی تخریب شود، بیان کرد: این تصمیم توسط افراد غیر فوتبالی گرفته شده است و آن‌ها به مردم ایران علاقه‌مند نیستند. ما سرمایه‌های زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که قدر آن‌ها را نمی‌دانیم. این اقدامان باعث می‌شود تا ورزش ایران افت کند. بعضی از بزرگان فوتبال ما مثل ناصر حجازی و همایون بهزادی در این ورزشگاه بازی کرده اند.

او در خصوص قرارداد پرحاشیه با ویلموتس گفت: ما این همه مربی ارزشمند داخلی داریم چرا باید به جای آن‌ها از یک بیگانه استفاده کنیم؟ این پول را به یک مربی ایرانی بدهند. این مربیان علاوه بر اینکه دلسوز فوتبال ایران نیستند، ارزش فوتبالی هم ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
آقای جاسمیان ، بازیکنان لنگی ها در شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی نیز مانند کودکان ، مهدکودک بودند .

حالا این به اون در .
آخرین اخبار