جشن ترامپ برای قاتل ۱۷ ساله شهر کنوشا‍!

جانشین فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا گفت که رئیس‌جمهور این کشور برای پسر ۱۷ ساله‌ای که دو معترض را در شهر کنوشا کشت، جشن گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی‌بی‌اس آمریکا، ماندلا بارنس، جانشین فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا، در گفتگو با این شبکه گفت دونالد ترامپ برای پسر ۱۷ ساله‌ای که دو نفر را دراعتراضات شهر کنوشا به قتل رسانده جشن گرفته است.

در جریان اعتراضات ضد نژاد‌پرستی ساختاری در شهر کنوشای ایالت ویسکانسین آمریکا، یک نوجوان سفید پوست طرفدار ترامپ با اسلحه خود بین معترضان آمد و با شلیک مستقیم گلوله دو نفر را به قتل رساند. پس از این قتل موج جدیدی از اعتراضات در شهر کنوشا ایجاد شد و شهروندان با تجمع در مقابل پایگاه پلیس خواستار برخورد سریع محاکم قضایی با عامل یا عاملان این قتل شدند.


بیشتر بخوانید


در حالی خبر جشن‌گرفتن ترامپ برای این قاتل ۱۷ ساله منتشر می‌شود که رئیس جمهور و مشاورانش بارها در مصاحبه‌هایی که با خبرنگاران داشته‌اند، حاضر نشدند این اقدام خشونت آمیز این نوجوان را محکوم کنند و به همین علت مواضع هم بارها مورد انتقاد بسیاری از مردم و نامزدهای انتخابات در آمریکا قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار