انجام عملیات شوره برداری و زهکشی در ماهشهر

عملیات شوره برداری و زهکشی حاشیه کمربندی فاز ۷ مقابل فنی و حرفه‌ای بندر ماهشهر انجام شد.

‌به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عملیات ساماندهی، شوره برداری و زهکشی کمربندی فاز ۷ در دستور کار شهرداری ماهشهر قرار دارد که در این میان فاز اول پروژه، ضلع جنوبی بیمارستان تامین اجتماعی ست که شامل خاکبرداری، خاکریزی، جدول کشی، پیاده روسازی و است که با کمک پیمانکار در حال انجام است.

فاز دوم آن نیز که در حاشیه فنی و حرفه‌ای قرار دارد که به صورت پروژه امانی از سوی واحد فضای سبز شهرداری در حال انجام است.

مجاهد نظارات شهردار بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: فاز اول پروژه مهم احداث کانال زیرزمینی دفع آبهای سطحی خیابان ابوذر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال آغاز شد و این کانال یکی از مهمترین خطوط دفع آبهای سطحی بندر ماهشهر خواهد بود که در صورت افتتاح ، مشکل دفع آبهای سطحی خیابان شهید شریفی، ابوذر و بخش های عمده ای از خیابان امام(ره) را برای همیشه برطرف خواهد کرد.

او بیان داشت: هم اکنون برای اجرای این پروژه، حدفاصل نظام مهندسی تا تقاطع بیگلری مسدود گردیده و ضمن عذرخواهی از اهالی منطقه و کسبه ، از بردباری و شکیبایی شهروندان که ما را در اجرای این پروژه همراهی می کنند کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.