یکی از مشکلات مردم خوزستان آب و فاضلاب است

 استاندار خوزستان گفت:  به دلیل شرایط خاص استان یکی از مشکلات مردم آب و فاضلاب است. 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست نهایی بررسی نظارت‌های میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خوزستان گفت: به دلیل شرایط خاص استان یکی از مشکلات مردم آب و فاضلاب است وعلیرغم انجام کار‌های انجام شده در بخش آبفا، کار‌های زیادی هنوز در این بخش بر روی زمین ماند که باید به اتمام برسند و نیاز است حل مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر در اولویت باشد.

او افزود: با حضور قالیباف اصلاح مشکلات جزئی در فاز یک ۵۵۰ هزار هکتاری و تمهیدات لازم برای تامین آب و اجرای فاز دوم آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اجرای این طرح می‌تواند سبب افزایش برداشت و تولید محصولات کشاورزی شود.

شریعتی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید‌های میدانی خود در استان از شرکت‌های لوله سازی اهواز و ام دی اف بازدیدو مشکلات حوزه صنعت مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: بنا شد رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه خدمات مناسب به مردم در منطقه آزاد اروند را پیگیری کنند.

استاندار خوزستان گفت: بررسی دغدغه‌های برخی از مردم مناطق استان در خصوص زمین‌های وقفی  است که امیدواریم با توافق بین اوقاف و مردم این مشکلات حل بشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.